Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב..אז ככה...התחלתי להיכנס לתחום האודיו כבר מזמן, הידע שלי במוסיקה הוא גדול.. (חח בלי להשוויץ אני תקליטן..אירועים ,רמקולים באלאגן..)...נעבור לקטע המרכזי..לאלה שרוצים להתקין רמקולים במגש האחורי אז זה יהיה ההסבר הכי פשוט שיכול להיות..(לדעתי)

 

כלים: ג'קסון (לא צריך יותר מ 350 וואט), עט או עיפרון שיאפשר לראות על גבי פלטת החיתוך

מידות של הרמקול..במידה והגיע..(במקרה שלי הצתרכתי לעשות מלא קומבינות כמו לקחת קאפה ולחתוך לפי המידה של הרמקול וככה הייה לי תשרטוט..).., מקדחה (לא כל כך חשוב )

ועוד דבר חשוב, סבלנות

 

לעבודה..

 

קודם כל הוצאתי את החלק שבו אני רוצה להתקין את הרמקולים :

Pcdv0089.jpg

 

עכשיו שירתתי ת'מידות של הרמקול לפי הקאפה** שחתכתי (לא הייה לי מידות מדויקות)

 

קאפה- קלקר קשיח המשמש בעיקר להדבקת פוסטרים ותמונות עליו

 

Pcdv0090.jpg

 

 

הנה "הקאפה" במידה של הרמקול ( 6*9)..הקאפה מצב אנוש אבל חפיף..

 

Pcdv0093.jpg

 

הנה 2 "הרמקולים" שאני חתכתי בול לפי המידות (המקום בו ייהיו ממוקמים הרמקולים..)

 

Pcdv0097.jpg

 

והנה החורים אחרי החיתוך בג'קסון :

 

Pcdv0102.jpg

 

והנה הרמקולים במכונית..

 

Pcdv0105.jpg

 

סורי על האיכות הגרועה...מקווה שהבנתם את הרעיון ותרמתי !

 

בברכה

עידו אבישר

Suzuki Jimny

פורסם

אני לא מאמין שיש מישהו שלא יודע להתקין רמקולים על מגש מסוג כזה.

הבעיות שיש לרוב האנשים זה מגש אחורי קבוע ברכב שהוא מפח ולא ניתן להוציא אותו כדי לחתוך בנוחות.

פורסם
אני לא מאמין שיש מישהו שלא יודע להתקין רמקולים על מגש מסוג כזה.

הבעיות שיש לרוב האנשים זה מגש אחורי קבוע ברכב שהוא מפח ולא ניתן להוציא אותו כדי לחתוך בנוחות.

קודם כול כול הכבוד על מדריך! אייל אולי ניבעט אותו לFAQ?:-P

 

 

שניית רועי אתה צודק לחלוטין!

פורסם

יש רכבים שהמגש, יושב על "מגש" מפח.. ובמצב הזה לא ניתן לעבוד איתו מחוץ לרכב, אלה רק מתוך הבאגז..

מה שהופך את העבודה למסובכת, ועדינה ביותר במקרה של זכוכית בעלת שיפוע חד במיוחד.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
יש רכבים שהמגש, יושב על "מגש" מפח.. ובמצב הזה לא ניתן לעבוד איתו מחוץ לרכב, אלה רק מתוך הבאגז..

מה שהופך את העבודה למסובכת, ועדינה ביותר במקרה של זכוכית בעלת שיפוע חד במיוחד.

על איזה רכבים אתה מדבר?

פורסם

על מה דובר, שאפשרי ? ומה הייתם עושים כך ?

 

אם אני לא טועה, אפילו באימפרזה החדשה זה המצב. (זה מוזר שיש לי אחת בחניה, ואני אפילו לא זוכר אם יש לה פח במגש.. )

 

כן כן , אם זיכרוני אינו מטעה אותי. אכן יש שמה פח.

 

בכל אופן, גם בבלנו יש פח מאחורה. לפי מה שהבנתי יש מודלים שהגיעו עם הכנה, ויש בלי .. אבל עדיין עשוי מפח.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...