Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אריאל ואני היינו בטיול באירופה, צילמנו די הרבה (אם כי לא הכל יצא, תנאי תאורה בעייתים + המון אנשים שמסתובבים תמיד סביב הרכבים + יש לי עוד המון מה ללמוד על צילום) אבל יש לא מעט תמונות נחמדות.

 

בזמן הקרוב (שבועות) יעלו כמה שירשורים לפי המקומות בהם ביקרנו (מוזיאונים שונים של רכב בגרמניה, צרפת, (3 מוזיאונים ענקיים, הרבה עתיקות, אבל גם לא מעט חדשות) כמו כן ביקור במוזיאון ובסוכנות הראשית (העצומה!) של פורשה, וביקור במוזיאון של מרצדס. הגענו גם לביקור במפעל של אופל אך לצערנו הם סגרו את הביקורים בהפתעה באותו היום, וראינו רק את התצוגה הקטנה של רכבים ישנים שלהם. סה"כ יועלו לפורום במהלך הזמן הקרוב מעל ל300 תמונות.

 

כמות המוזיאונים והמקומות לבקר בהם לחובבי הרכב היא עצומה, אם היינו עושים שעורי בית מעט יותר טוב (וגם מצליחים להזיז את הטיסה קצת קדימה) היינו מספיקים גם לראות מרוץ DTM. הנהיגה באירופה מדהימה (אם כי על זה נפרט יותר בשירשור אחר), ובכל מקרה למי שמתכוון לנסוע בזמן הקרוב לאירופה מוזמן לשאול שאלות בשירשור הנ"ל ונענה כאן כדי שכולם יוכלו לראות. מי שלא מתכוון לנסוע בזמן הקרוב ימתין לשירשורים שיעלו עם כל המידע באופן מסודר יותר.

 

מקומות שלא מומלץ לבקר בהם - מוזיאון BMW במינכן, הם בונים כרגע משהו עצום, אבל המוזיאון כמו שהוא כרגע קטנטן ולא שווה ביקור, אין שם שום דבר מיוחד (אלא אם רוצים לקנות דגמים וכו' במחירים מטורפים)

 

שירשורים ראשונים יהיו על תערוכת פריז, 4 שירשורים נפרדים בשביל לאפשר גם לאלו שלא מחוברים מהר לראות שירשור בלי לחכות שנתיים. זה הראשון, האחרים יעלו אחד בכל יום החל ממחר.

 

מי שרוצה תמונה ברזולוציה גבוה יותר יכול לבקש בה"פ, או בשירשור ואני אעלה לפה ברזולוציה גבוה יותר.

 

כמו כן בהמשך תועלה התרשמות מהרכב שנסענו בו במשך 7 ימים ו3374 ק"מ - Z4 2.5 הזו:

 

z4-10.jpg

 

z4.jpg

 

 

z4-7.jpg

 

 

וכאן יש מספר תמונות של אופנועים מדהימים שהעלתי לפורום אופנועים, למי שלא נכנס לשם:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=385162#post385162

 

אבל עכשיו לתערוכה:

 

נתחיל דווקא עם מה שחנה מחוץ לתערוכה....

רולס רויס פנטום, ומזראטי. הפנטום ענקית, התמונות לא ממחישות עד כמה הרכב הזה עצום בגודלו הוא הרבה יותר מרשים במציאות מאשר בכל תמונה.

 

partking%20outside.jpg

 

 

 

 

ועכשיו לאחת הכוכבות של התערוכה, פרארי F430

f430-4.jpg

 

 

f430-5.jpg

 

 

f430-3.jpg

 

 

 

f430-2.jpg

 

 

 

ועכשיו לזונדה, רכב שגם הרבה יותר מרשים במציאות מאשר בתמונות...

 

zonda%20-%205.jpg

 

 

zonda-2.jpg

 

zonda.jpg

 

 

המורצילאגו הפתוחה, אין מילים.

 

lambo%205.jpg

 

lambo.jpg

 

 

laraki, חברה שלא ממש שמעתי עליה לפני התערוכה, רכבים מ-א-ו-ד מרשימים. תקישו את השם בגוגל תמצאו מבחר תמונות איכותיות.

 

 

laraki%202.jpg

 

 

laraki.jpg

 

 

מזראטי...

 

mazra-4.jpg

 

 

מזראטי גראנדספורט:

maz%202.jpg

 

 

maz.jpg

 

maz%20blue.jpg

 

 

maz-blue.jpg

 

 

למשפחה הממהרת בסטייל Maserati Quattroporte, חנתה אחת כזו בחניון הציבורי ליד התערוכה:

 

mazera.jpg

 

 

mazra-3.jpg

 

 

mazra-1.jpg

 

 

מרצדס SLR:

 

slr5.jpg

 

 

slr%20-%206.jpg

 

 

ג'אנט של בנטלי:

bently.jpg

 

 

לא ממש שייכת לפה אבל... XLR: (אגב ראינו אחת כזו נוסעת על האוטובאן בגרמניה, מרשימה מאוד!)

xlr%204.jpg

 

כאמור מי שרוצה תמונה בגדול, עדיף שיבקש פה ואני אעלה אותה לכאן (לא שהן כאלו טובות אבל עדיין :lol: ).

פורסם

מזכיר נשכחות :rolleyes:

 

בסה"כ ממה שהעלת רוב התמונות טובות :mm_yeah: (כמו כן אני יודע איזה סבל זה לחכות ולנסות להשיג שוט טוב בתערוכה ואם זה לא מספיק אז בדרך כלל יש אובר תאורה כך שבתנאים הנ"ל בהחלט הייתי מגדיר את התמונות כמוצלחות).

 

בנוסף אני שמח לראות בתמונה עם הרולס שהייתם מחוץ לתערוכה (מאחור). תמיד יש שם רכבים מעניינים שמשמשים לרוב כרכבי הדגמה (בג'נבה 2003 יצא גם לי לראות מאחור רולס).

 

מחכה לעוד תמונות :twisted:,

 

מצמץ

 

נ.ב.

מעניין אותי לדעת באילו SUPERCARS ישבתם ואילו חברות לא הרשו לכם לשבת אצלם.

פורסם

רואים שנהנת (הייתי משלם הרבה בשביל להתחלף איתך), רק חבל שהב.מ.וו קרעה לכם תכיס אבל אני בטוח שזה היה שווה את זה :wink:

 

אגב סחטיין על התמונות הן ברמה מאוד גבוהה!

נ.ב אין על המורסילאגו והפאנטום, חולה עליהן!

b bo bos bose baaaaaaaaas

פורסם

ערב טוב,

 

לא משנה כמה פעמים אראה אותה (Z4) , היא פשוט מדהימה.

 

גיא , זה היה ביקורך השני במוזיאון במוו? אם כן , אז הייתה יודע שככה הוא - קטן (מידי) , צנוע.

 

ביקרתי שם ביולי 01 , והאמת שדי התאכזבתי. אבל! ביציאה מהמוזיאון יצא לי לראות ולשמוע כמה מכוניות מדהימות , והן: M3 (צהובה , כחולה וכסופה) וגם M5 (כסופה). רק זה היה שווה :twisted:..

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אין לי מילים לתאר אלא במשהו אחד - מדהים.

 

 

מה שאני רוצה לדעת זה עלויות כמה עלה לכם כל התענוג? ואם לצרף לזה קורס....נהיגה באחד המסלולים באזור שהייתם כמה זה היה יוצא ?

פורסם

יצאו לך תמונות יפות מאוד, אהבתי במיוחד את התמונה של הפאגאני. :-)

סה"כ נראה שעשיתם שם כיף חיים. אני מצפה לעוד התרשמויות ותמונות...

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם

מעט תשובות:

הZ4 עולה כ500 יורו לשבוע, אין הגבלת ק"מ.

 

טיסות, משתנה מזמן לזמן ככה שזה לא ממש משנה.

 

קורסים לנהיגה יש מיליון סוגים, אני משער שזה ייקר את העסק מאוד, במיוחד עם לוקחים משהו רציני. מצד שני אם יש את התקציב זה כנראה שווה את זה, לנו זה כבר היה יקר מדי אז לא בדקנו את זה.

 

התערוכה הקרובה היא ז'נווה:

http://www.salon-auto.ch/en/salon_2005/

 

לא הייתי עד היום במוזיאון של BMW, אם הייתי לא הייתי טורח להגיע אליו גם הפעם.:wink: למרות שאם אני אהיה שם עוד שנה נניח, והם יפתחו את המוזיאון הענק שהם בונים, אני בטוח שהוא יהיה שווה ביקור. לגבי רכבים שרואים ביציאה, אנחנו לא ראינו שם כלום, אבל ראינו במהלך השהות שלנו המון רכבים מעניינים בכבישים עצמם (שלא לדבר על המוזיאונים) החל מM5 חדשה שעקפה אותנו בשניה שיצאנו מהשדה תעופה, ועד דגמים שונים של פרארי, אסטון מרטין, ויפר ומה לא.

 

תמונות נוספות של התערוכה יועלו מחר בערב, ובהמשך שירשורים נוספים עם התרשמויות, שלא נגמור את הכל מהר מדי :wink: .

 

גיא

פורסם

ערב טוב (עלק ערב טוב..) ,

 

 

גיא , הייתה שואל בפורום , והייתי עונה לך שחבל על הזמן. אני מאוד מקווה שישדרגו את המוזיאון כי הוא די עלוב כרגע.

 

שמח לשמוע שנהנתם , יאללה תעלו תמונות נוספות , ספרו קצת חוויות וכו'.

 

ד"א , אם איזה חברת תעופה טסתם?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

 

מקומות שלא מומלץ לבקר בהם - מוזיאון BMW במינכן, הם בונים כרגע משהו עצום, אבל המוזיאון כמו שהוא כרגע קטנטן ולא שווה ביקור, אין שם שום דבר מיוחד (אלא אם רוצים לקנות דגמים וכו' במחירים מטורפים)

 

 

אוקיי, הבנתי שמוזיאון קטן ואינו ממצא וראוי לחברה הבווארית והוא עובר שדרוג עכשיו.

 

אבל מה הכוונה למחירים מטורפים?

 

אפשר להגיד על רכב בגרמניה שהוא נמכר במחיר מטורף?:shock:

פורסם
דרך אגב בקשר לLaraki החברה ממוקמת ב"דרום צרפת". :lol:
הייתי אומר ה"צפונים" של אפריקה...

:wink:

 

ואגב, אין על מזראטי!

לא משנה כמה פעמים אני יראה את האוטו הזה תעבור לי צמרמורת בגוף!!

:inlove:

פורסם
אוקיי, הבנתי שמוזיאון קטן ואינו ממצא וראוי לחברה הבווארית והוא עובר שדרוג עכשיו.

 

אבל מה הכוונה למחירים מטורפים?

 

אפשר להגיד על רכב בגרמניה שהוא נמכר במחיר מטורף?:shock:

 

אמיר , הוא מתכוון לדגמי מכוניות - 1:18 , 1:24..

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני ביקרתי במוזיאון במוו ב98 ואני זוכר אותו כאחד הדברים היותר מדהימים שראיתי בחיים שלי..

 

ואהבתי מאוד את המורצ'ילאגו. איזה אוטו..........

---------------Seat LEon Cupra---------------

×
×
  • תוכן חדש...