Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני חדש כאן (ודי חדש בעניינים האלה בכלל), או לא בדיוק.

 

אני סבא יחסית לרוב כאן, מה שלא גורם לי להרגיש בנוח - שמי עומר, אני בן שלושים ושבע, נשוי ואב ל(החל מאתמול בלילה) שלושה - בת 7, בן 4 ובן יום.

פעם התעסקתי באלפות. אח"כ הפסקתי (כי התעסקתי בלעבוד עד צאת הנשמה), לפני חצי שנה נכנס לי חזרה הג'וק, וקניתי 106 ראלי. לא נשאר הרבה חוץ מהשלדה המקורית (המנוע המקורי ניצל 40% מההספק המיועד, החדש מגיע לאיזה 150%), עכשיו האוטו נוסע יפה...

עובד במחשבים, וזהו.

  • תגובות 4.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היי אני ירון

בבית אני נוהג על מזדה 323 משנת 2003 (ורק כשהאשה מרשה לי).

 

בעבודה על אוטובוסים מכל הסוגים שקיימים באגד .

 

אצל החברים - משאיות למיניהם.

 

ירון מאיר

פורסם

מוזר שלא רשמתי פה אף פעם,אז אני ירשום עכשיו.

 

קוראים לי לירון יריב(כמו שבטח שמתם לב:lol: ) בן 17 וקצת.

חולה הגה מגיל קטן.

 

הרבה הרבה זמן בפורום.

 

מתעסק בעיקר עם אספנות,יש ברשותי פורד קורטינה 76 ידנית,הנעה אחורית .לאחר שיפוץ כללי ,נראית כמו חדשה.

 

נהגתי בזמן הקצר שיש לי רישיון בהרבה הרבה מכוניות .החל מקאדילק חדשה ועד קורטינה 76:lol: .

 

שומע הכל,מהכל .....חוץ מדיכאון.

 

יש לי שלושה כלבים,פודל לברדור ועוד אחד קטן חמוד כזה...רוטווילר:twisted: .

 

נהנה מאד מהפורום ומהאנשים(חלק נהיו חברים מאד טובים שלי).

מתאמן בקארטה המון שנים,תחרויות וכל השטויות האלה.

 

נמצא כל שישי במועדון החמש.מי שמגיע ומזהה את האוטו שלי,תמיד יתקבל בחיוך.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=63550

 

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=59975

פורסם

שלום קוראים לי אביעד קיצור אבי אני עוד מאט 18 ,יש לי רכב אוסטין מטרו בתחילת הדרך לשיפוץ בא מבית מוטורי אבא חובב ולשעבר בעל אמרקית ,אבא מכוני מוסמך חהה קומבינות ושטיות לרכב זה אבא במשפחה, אוהב לפרק מנוע שעד עכשיו אצלי בגינה של פיסטה מגיל 7 וחצי יש חוש מוטורי גבה וגר באראיל

austin metro 1.3hl אהבה הכי גדול ברכב הכי קטן :grin: ,

כול החיים שבניתה יוכולם להרס בשנייה אז תוריד את הרגל מהגז ותן לי לחתוך אותה בשקט, http://aviadsolomon.hevre.co.il

פורסם

עזריאל בן 28 נשוי+3 מירושלים.

אלטיאה 2006 ידנית.

בעבר טולדו חדשה 2002 1.9TDI ידנית, טולדו 2001 1.6 אוטומטית, קורדובה 1.9D ידנית מהשכרה 1999.

אוהב מכוניות ספורטיביות ואמינות ומאובזרות וזולות שרק סיאט לדעתי עונים על כל ההגדרות האלה עם מכוניות יפות. ולא אינני קשור בשום פנים ואופן לסיאט\צ'מפיון וכו'. פשוט ננעלתי.

פורסם

שלום לכוולם!:grin:

האמת נרשמתי אולי כבר לפני שנה וחצי,אבל עד עכשיו לא יצא לי לרשום שום תגובה

:shock: .עדיף מאוחר..

טוב אז קצת על עצמי.קוראים לי איליה ואני בן 28 מירושלים.נולדתי בברית המועצות ועליתי עם ההורים בגיל 13.למדתי הנדסת בניה וגם עובד בחברת בניה.

אני נוסע בגולף 1.6 גיר רגיל שנת 2001.:snipersmi

פורסם

אני מאור מאשדוד נוסע על טרקטורון לבנתיים bombardier ds650x 2006

בשיעורי נהיגה עדיין עוד חודש בן 17 ומקווה גם רישיון עדיין לא החלטתי איזה רכב אני קונה

מתגייס קרבי עוד שנה תחביבים זה מוזיקה בעיקר מיקסים של ראפ סגנון מסיבות

ולסדר כל חודש את הטרקטורון גם נהיה תחביב חחח

פורסם

שלום,

 

אני אדיר מכפר סבא

 

בן 17.5 נוהג כבר מ3 ימים אחרי היומולדת lol

 

חבר כבר 5 שנים בפורום של ynet. משאני קטן אנחנו מחזיקים במשפחה מיצובישי ספייס גיר 95' בנזין,ומכאן הניק שלי

 

כבר כמעט שנתיים שאנחנו מחזיקים גם פיאט מולטיפלה 2001, כבר יד 3, הייתה בהשכרה קילומטרז' על 180 אלף די שחוטה אבל אני אוהב את האוטו הזה, הוא רכב עם אופי.

 

שם באוטו בעיקר שחורה וטרנסים לפרצוף...

 

נוהג כבר חצי שנה על הקרפדה וזהו בערך...

פורסם

שלום לכולם קוראים לי יוני...חדש בפורום ועדיין לא יצא לכתוב פה הרבה חוץ מכמה ה"פ

אני גר ביישוב חריש (שלא הרבה מכירים אותו)

אני בן 18 ומגיל קטן אני אוהב כל מה שקשור לספורט מוטורי דבר שבא מאבא שלי שהיה בזמנו נהג ראלי בברה"מ...

בעיקר אני אוהב מכוניות אבל גם נוסע על אופנועים וטרקטורונים...

מגיל 12 במשך 3 שנים היה לנו בבית תומקאר חד מושבי מנוע 500 שתי פעימות שתי קרבורטורים..דבר חמוד ביותר לחרוש שבילים ודיונות...

כרגע אני עם רשיון כבר 9 חודשים ונוהג על מיצובישי קולט 99 אוטומטית של אמא...

ולמי שמתעניין במרוצי קארטינג אז בטוח ראה אותי במרוצי 2 פעימות שבהם אני משתתף כבר 4 שנים.

עוד חודש בערך אני מתגייס ואחרי צבא נקנה איזה אוטו ספורט...

פורסם

שלום לכולם,

אני חדש כאן...

 

שמי האמיתי הוא מיכאל,אני גר בנצרת עלית אני בן 18...אוהב מוזיקה מכל הסוגים..אבל לרוב...פסיכודאלי,פרוגרסייב טראנס,האוס ועוד הרבה...

 

אני נוהג על מיצובישי סופר לנסר 1.6 96 אוטומטית סטנדרטית לגמריי(בקרוב צ'יפ+פילטר פתוח וזה הכל כי זה תכלס עכשיו הרכב של ההורים,זה ככה מתנה ממני למרות שאני גם נוהג עליה)...בעבר הייתה לי סופר לנסר 95 1.6 ידנית משופרת (187 כח סוס) אבל נאלצתי למכור אותה ולקנות רכב אוטומטי בשביל ההורים...(מאוד חבל אחרי שהשקעתי בה כל כך הרבה עלה לא מעט ביכלל,ולא הייתי מחליף את הרכב הזה בחיים...אבל נאלצתי לעשות זאת)

 

זה הכל בעצם...

מקווה להנות פה בפורום...

בקרוב תמונות של הרכב "החדש" והסטנדרטי..ועם מישהו ירצה אני יכול גם להביא תמונות של המשופרת שהייתה לי...וגם תוצאות דיינו...רק צריך למצוא אותם...

פורסם

יו כולם! :-D

אני דקל, בן 14 וקצת, נוהג על אופניים (?) וקורקינט 3 גלגלים (?!) ומחכה שיגיע היום המבורך בו אני אוכל לעשות רישיון...

גר ברעננה, מטורף לגמרי על מכוניות ומחרפן את כולם על זה, שונא מאזדה מכל הסוגים (למרות שבבית יש 626), ואוהב אלביס ודייהטסו קופן (איך אפשר לעמוד בפני רכב קופה-קבריולט פיצפון עם 1300 סמ"ק ו87 כ"ס? חח)

ההורים נוהגים במאזדה 626 וטויוטה לנד-קרוזר (שתי רכבים משעממים למוות עם תיבות אוטומטיות, אחת עם מנוע 2000 מסכן והשנייה בכלל עם דיזל 3000...) ואחותי מפנטזת משום מה על הונדה ג'אז (המיניוואן המצ'וקמק הזה..)

 

זהו, מקווה להנות! :-P

>: (

פורסם

לפרט בקצרה מי אתה, מאיפה באת, במה אתה עוסק, איזו מוזיקה אתה אוהב

והכי חשוב - איזה אוטו יש לך!!!!

היי

אני מקס , בן 18 (עוד 19 ימים) , נהג חדש (אכן כן עוד לא משופשף)

גר באשדוד , סיימתי בית ספר מתגייס בנובמבר

אני הכי הכי הכי אוהב ראפ והיפ הופ , במיוחד ישנים וכבדים כבדים

אבל שומע גם טראנסים ולפעמים דכאון (כשמבקשים ממני) , אה כן , אם אני נוסע ב3 בבוקר הביתה או משהו כזה , אז רק מוסיקה שקטה ורוק ישן ככה לסוע בנעימות

ואני נוהג על ניסאן סאני לבנה משנת 1993 ידנית , עם נגן קסטות ורמקול אחד באוטו!! (כל האוטו שלי בשיפוצים עכשיו , במיוחד מבחינת אודיו) , אוטו שלי לא של ההורים

(רשום על אבא חח)

 

אה כן , רציתי לשאול מה טווח הגילאים הממוצע בפורום הזה

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

נשלחתי לפה ע"י ההנהלה לאחר שכנראה לא עמדתי בתנאי הפורום (זה נראה כמו מסמך משפטי!)...

 

אז ככה.. סטודנט נצחי מתל אביב נוסע על מרצדס 190... החלום המקורי היה מרצדס מתחילת שנות השישים ובזמנו המחירים היו אפילו ריאליים, כ-7000 ש"ח אבל לא היה ריאלי לילד בן 17, בכל אופן 15 שנה חיכיתי (בזמנו היה לי אפילו את הפרוספקט מהחברה של ה-190) ובסוף ירד המחיר ;) עכשיו אני רק מחכה שירד עוד קצת המחיר של הG CLASS או ה(SL (W129 או שפשוט אעבור לגרמניה.

 

עד היום רק מכוניות גרמניות מחיפושית 69 דרך שני דורות של גולף... אבל אין כמו הדבר האמיתי.

190 תמיד בלב, אבל כבר לא בחניה.

פורסם

שלום לכולם אני בן 19 חובב ג'ימקנה אך לצערי הרכב שאי נוהג בו אינו שלי אלה של אבי יש, לנו פורד פוקוס 2 ליטר.

האוטו מתוחזק מעוד(אני די זה ששומר עליו:wink:)

אני גם חובב גדול של פורומים:mm_yeah:

מה עדיף?

רודסטר או קופה?-מיאטה עם גג קשיח מתקפל :-)


×
×
  • תוכן חדש...