Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. טוב אז אם לא שמתם לב, אני במהלך הקמת מערכת חדשה ברכב החדש שלי.

הרכב מגיע עם מצבר 62A ולאטרנטור 90A.

את האלטרנטור אני משדרג.

את המינוס מהמצבר לשאסי כבר שדרגתי. את המינוס מהמנוע לשאסי - שדרגתי. (אם כן, נשאר רק הטיפול באלטרנטור ובחיווט שלו.

השאלה שלי היא מה לדעתכם תצורת החיווט הנכונה ביותר לחוטי המתח ברכב.

דעתי: + 2G מהמצבר הראשון ל + של השני (שימוקם בתא המטען).

בנוסף כבל 8G מה + של המצבר הראשון (כבל קיים - אז העדפתי לא אנתק אותו ואשתמש בו למגבר הרמקולים).

מאחור יהיו 2 קבלים של 1F ומצבר (55A לעומת 62A מקדימה -חסרון כלשהו?)

מה התצורה הטובה ביותר לחילוק החיווט החל מהכבל 2G שמגיע למטען, לשאר רכיבי המערכת שנמצאים שם? (מצבר, קבלים ומגבר סאבים - שדורש את רוב הכוח?)

ומה לעשות עם ה 8G שכבר עובר שם?

תודה על ההצעות, סימון.

SPL - 143.6DB

"

פורסם

סימון את ה8 ג''ג זרוק לפח אין לך מה לעשות איתו ....

 

מה שכן אתה תוכל להשתמש ב8 ג''ג מהמצבר השני למגברים אם הם יהיו קרובים ...

ולא עדיף להביא מצבר יותר חזק (גדול) למאחורה ?

מה הולך עוד חוצמזה אתה לא מדבר ...איתי

פורסם

התקשרתי אליך אותו ערב שהלכת לללירז, ועד עכשיו אני מחכה שתחזור אליי יאלי 2.

אעלק לא דבר איתי. תתקשר תתעניין!

השאלה היא איך הכי נכון יהיה לחבר את כל העסק מאחורה? יש לי כבר רעיון, אני רוצה לראות עוד דיעות.

סימון את ה8 ג''ג זרוק לפח אין לך מה לעשות איתו ....

 

מה שכן אתה תוכל להשתמש ב8 ג''ג מהמצבר השני למגברים אם הם יהיו קרובים ...

ולא עדיף להביא מצבר יותר חזק (גדול) למאחורה ?

מה הולך עוד חוצמזה אתה לא מדבר ...איתי

SPL - 143.6DB

"

פורסם

עם ה8G הקיים תשתמש להגברה 4 ערוצים [עד 450RMS] שתגביר לך את 2 זוגות האקסטנטים].

2G למצבר מאחור[אל תישכח להשים פיוז על ההתחלה שלו מהמצבר מקדימה]מהמצבר מאחור תוציא 4G לקבלים [וגם ב4G אל תישכח להשים פיוז בערך המתאים כבר מהיציאה שלו מהמצבר השני אל כיוון הקבלים] ומהקבלים תמשיך עם 4 G למונו היעודי שלך [1500RMSומעלה] זה בכללי.

הארקות:

למצבר מאחור-2G ,למצבר מקדימה-2G,לקבל א-4G,קבל ב-4G,מונו-4G.

אלטרנטור-2G .וכחלק בילתי ניפרד מהBIG3 -כבל ישיר וקצר ככל הניתן מהאלטרנטור למצבר הראשון של 2G גם הוא.

מה ערך האלטרנטור החדש שאתה רוצה להביא?

ומה אתה עושה עם הישן[90A][כמה אפשר להיסתדר בהנחה ואתה מוכר ובהנחה והוא מתאים אצלי?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

תבדוק אם מותר לשים מצבר רגיל בתוך הרכב,

 

לדעתי לא ניתן,

כי בזמן טעינה המצבר פולט גזים רעילים .

או שתברר אם יש מצבר יעודי לשימוש כזה,

אני לא הייתי שם מצבר בבג'ז.

ZZR

פורסם

יש מצבר יעודי לכך.

אם התקציב מאפשר אז ניתן לרכוש מצבר "אופטימה"..."מצברי וולקן" הם היבואנים. זהו מצבר אטום ללא כל סכנת נזילה\קורוזייה לגוף הרכב. עלות משוערת של בערך 1800 ש"ח.

12.jpg

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אמת.

מצבר פולט גזים רעילים ונפיצים.

מישהו יודע מה הולך במרצדסים?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

Guest תמיר .א.
פורסם

קודם כול, 2 מצברים פשוטים של חומצה ביחד במקביל לא כול כך מסתדרים בייחד, אולם זה יעבוד אבל הבדל מתח קטן בינהם יתחיל לגרום להם להריסה של אחד השני לתווך ארוך, רק מצבי ג'ל,

 

אני ממליץ על מצבר בריא מקדימה לא 55 ולא 62, אם אפשר 70-85, רק של מותג, מצברים של חברות לא מוכרת התפוקת זרם שלהם לא ממש חזקה, בגלל זה הם קלים יחסית למצברים אחרים,

 

לשפר את מערכת החיוט של האלטרנטור ל2AWG מכול הכיונים - זאת אומרת, פלוס ממצבר לאלטרנטור, מינוס מאלטרנטור למצבר (תושבות האלטרנטור,) ומינוס מגוף הרכב למצבר.

 

אחרי כול זה יהיה שיפור משמעותי בתפוקת הזרם של המערכת החשמל החדשה.

 

תמיר

פורסם

כרגע אני לא מעוניין בהשקעה נוספת בתחום החשמל (מעבר לשיפוץ האלטרנטור). אלא מיצוי מקסימלי של החלקים שיש בידי.

אז ככה. יש לי מצבר 62A בן שנה. מצבר 62A חדש. מצבר 55A בן חצי שנה. 2 מהם אני רוצה להרכיב ברכב. אגב מדובר במצברים אטומים (ללא תוספת מים) האם גם מאילו נפלטים גזים?

את האלטרנטור משפצים לי לכיוון ה 110-120A.

מה עם מינוס מגוף הרכב למנוע?

SPL - 143.6DB

"

פורסם

אתה חייב לחבר את שני ה62 שהם יהיו זהים המצברים ומכל מצבר רגיל נפלטים גזים אלה אם כן זה מצבר מיוחד כמו אופטימה

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

לפי מה שאני יודע.

המצברים חייבים להיות זהים לחלוטין. ומחוברים בכבלים זהים ביניהם.

 

וזאת למנוע בעויות של התנגדויות. וצריכה ומשיכה חשמל..

 

 

ונלביש שאלה בדרך.

נגיד ובאמת אין בעיה לשני מצברים שונים. (ומה שאני שמעתי טעות)

יש בעיה למגבר אחד "רגיל" של מותג שימוקם מקדימה (מיועד לצריכה הרכב בעיקר)

ומצבר אופטימה (מצבר ג'ל ) מאחורה (שיזין את המערכת)

המצבר הרגיל יהיה כ 60A והאופטימה כ 100A

יש בעיה שהם יעבדו ביחד? (האלטרנטור יהיה מספיק מבחינת כוח)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...