Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

היום בדרך לעבודה סיימתי שיחה מעצבנת עם האשה שילדה אותי והשלכתי את הטלפון לכיוון הדאשבורד.

עד כאן - הכל סביר, מה שלא סביר זה מה שקרה לאחר מכן -

 

הסלולארי (נוקיה 6230) שהוטח לא בעוצמה חזקה במיוחד פגע בדאשבורד אשר באודי עשוי מחומר אלסטי וגמיש. הטלפון ניתז מהדאשבורד, פגע בשמשה הקדמית ושבר אותה!

לא מרגישים כלום בנגיעה על השבר (מעין כוכב מרובה זרועות בגודל של כדורסל). אבל הוא שם ובולט לעין.

 

הביטוח שלי הפנה אותי לאילן זגגות בת"א. אחרי דין ודברים התברר לי שכל הביטוח שווה לי כמה מאות שקלים בלבד... בשביל שמשה מקורית אאלץ להפרד מלא פחות מ2100 ש"ח לפני מע"מ.

 

החלטתי לא לחסוך והכנסתי את הרכב למרכזי בבני ברק, זה ייצא קצת יותר יקר אבל שם לפחות יש לי עם מי לדבר...

 

אני עדיין בשוק מזה שסלולארי פשוט שנזרק לא בעוצמה הצליח לשבור את השמשה הקדמית...

 

 

לסלולארי שלום, אגב.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

אצלי השמשה נשברה ממנעול ההגה שפגע בה כי מישהי נכנסה לי בגלגל בחניה .

הגלגל הזיז את ההגה...

בכל מקרה נראה לי ששוחטים אותך על השמשה, תנסה לברר בכמה מקומות , אולי שווה להתפשר על חליפית.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

הכ*בה התקשה לנייד (מותקן גם טלפון נייח ברכב).

 

amitt - אני לא מוכן להתפשר על שמשה לא מקורית, ההבדל במחיר בין מקורית ללא מקורית הוא גבוה אבל השקט שווה לי את זה.

פורסם

שמשה חדשה מקורית יקרה לפחות ב-50% משמשה חליפית.

המקורית הרבה יותר איכותית, בעת תאונה השבירה שלה שונה.

רכבים חדשים יחסית כדאי להשקיע במקורית.

Veni Vidi Vici

פורסם

למה שלא תפנה ליבואן??



לא יכול להיות שפלאפון יכול ככה להזיק לשמשה של אוטו, שמשה שאמורה להיות חסינה למקרים קטנים כאלה.

כי תכלס זה מקרה ממש מוזר! :-x

 

תחשוב שזכוכית של אוטו אמורה לאטום לך רעשים מבחוץ, ואני יודע ואתה בטח יודע יותר טוב ממני שאודי אטומה פרפקט.

פעם נכנסתי לאודי A6 2002 סגרתי את הדלתות ולא שמעתי כלום חוץ ממה שקורה בפנים האוטו.

 

בעיקרון זאת טעות שלך, אבל אולי היבואן יכול לעשות משו, אין לדעת

Polo 2012

פורסם
הכ*בה התקשה לנייד (מותקן גם טלפון נייח ברכב).

 

amitt - אני לא מוכן להתפשר על שמשה לא מקורית, ההבדל במחיר בין מקורית ללא מקורית הוא גבוה אבל השקט שווה לי את זה.

אז לא עונים.

בשביל מה להסתכן בקנס של 500 שקל פלוס 2100 שקל החלפת שמשה?

 

ברוך השם המציאו שיחה מזוהה. (ואם לא מזוהה - שיתכבדו להשאיר הודעה)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

מרוב שהשמשה המקורית "איכותית" היא נשברה לך

 

אולי בלא מקורית זה דווקא לא היה קורה?!

אין שום הבדל בין שמשה מקורית לתחליפית הן מיוצרות ע"פ אותו תקן

 

עוד מוצר זיבלי מבית היוצר של פולסווגן-אודי

 

קנה יפנית8)

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אם אני לא טועה לזכוכית יש נקודות פגיעות וכנראה שפגעת בפוקס בנקודת הטורפה שלה, בנקודה כזאת לא צריך להשקיע הרבה כוח בשביל לנפץ אותה.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
הכ*בה התקשה לנייד (מותקן גם טלפון נייח ברכב).

 

amitt - אני לא מוכן להתפשר על שמשה לא מקורית, ההבדל במחיר בין מקורית ללא מקורית הוא גבוה אבל השקט שווה לי את זה.

אני שואל בשיא הרצינות (ממש לא מבין בנושא), האם אתה יודע בוודאות שיש הבדלים בין שימשה מקורית לתחליפית? אם כן מהם (במידה ומחליפים במקום מאושר ומוסמך ורוכשים שימשה שעומדת בתקנים) או שאתה סתם מנחש או מקשיב לעצות של היבואן, שיש לו אינטרס שתעשה אצלו ותשלשל לכיסו סכומי כסף מופרכים (לדעתי).

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

בוא נעשה טיול קולנועי (יש להקליק).

 

AngerManagement.jpg

119_1_29-09-2003-12-59-06.jpg

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

ההבדל היחיד שאני יודע עליו בבירור הוא שבמקורי יש פס נגד סנוור של השמש בחלק העליון של השמשה.

כשנסעתי ברכבים בלי הפס הזה זה היה פשוט קטסטרופה.

 

הבדל נוסף עלול להיות בעת מכירה...

 

מבירור שעשיתי עולה כי השמשה אמורה להיות יחסית חלשה כנגד מכות בחלק הפנימי ע"מ למזער נזקי גוף.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...