Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה בדיוק לא מובן כאן?

 

א. תערוך חיפוש הנושא הנ"ל נטחן עד דק.

ב. מכיוון שרק הוצאת רישיון אני אהיה נחמד ואענה לך:

 

קיימים מספר סוגי ביטוחים כפי שאתה בוודאי יודע חובה, מקיף וצד ג' (מקיף כולל בתוכו צד ג', אולם צד ג' לא כולל בתוכו מקיף). את ההבדלים ביניהם אני משער שהינך יודע, אם לא ע"ע סעיף א.

 

ביטח חובה הינו ביטוח אשר לא תלוי בגיל הנהג ובוותק שלו, בתנאי שהינך לא נוהג ברכב בדרך קבע. לדוגמה, נניח יש לך חבר שעשה ביטוח חובה לנהג חדש או סתם סבא זקן שעשה לעצמו ביטוח חובה לבן אדם עם וותק של 30 שנות נהיגה ללא תאונות, הינך יכול לנהוג ברכב ותהיה מכוסה בביטוח החובה כל זאת בתאני שהינך נוהג ברכב שלא בדרך קבע, כלומר נניח סתם לקחת את הרכב לסיבוב חד פעמי. אם הינך משתמש ברכב בדרך קבע, אזי ביטוח החובה יכסה אותך אך ורק במקרה ובו ביטוח החובה נעשה לנהג חדש, אם לא חברת הביטוח יכולה להתנער מאחריות ולטעון שהינך נוהג ברכב בדרך קבע ולכן הביטוח לא תקף.

 

לסיכום: אם הינך נוהג ברכב שלא בדרך קבע אזי שאתה לא צריך בביטוח חובה מיוחד כלשהו, אולם אם הינך נוהג ברכב בדרך קבע (נגיד נסיעה כל יום שישי) אזי הינך צריך ביטוח חובה לנהג חדש וצעיר.

 

בכל מקרה אין מה לפחד מהמשטרה, מכיוון שע"פ הוראות שהם קיבלו הם לא בודקים תוקף או קיום ביטוח כזה או אחר, החשש העיקרי הוא בעיקר בשעת תאונה. לכן אל תשחק באש, ובדוק כל פעם את הביטוח.

תודה רבה, עזרת לי מאוד.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

טוב, הבנתי חלק..

אבל יש כאן דבר שהוא די מעורפל.

 

מי מוגדר נהג שלא בדרך קבע?

איך ניתן להוכיח כי הנהג שהיה מעורב בתאונה הוא נהג שלא בדרך קבע?

ואיך חברת הביטוח מתייחסת לנהג שלא בדרך קבע?

 

נגיד ואני באמת לוקח את האוטו של סבא כל סוף שבוע- ז"א נוהג בדרך קבע

אבל חברת הביטוח לא מודעת לעובדה ז"א שעדיין ניתן לצאת מהמצב בזול במקרה של תאונה?, חס וחלילה!

פורסם

נהג בדרך קבע הוא נהג שלא נוהג באופן קבוע ברכב..

נגיד בן דוד שלקח את האוטו פעם אחת לנסיעה.. לא מישהו שמשתמש ברכב מידי יום..

 

איך ניתן להוכיח? בשעת התאונה החברת ביטוח תדע כבר איך להוכיח.. תסמוך עליהם שיוכיחו את זה..

 

לגבי האוטו של סבא, במידה והחברת ביטוח תחקור את הנושא ותגלה - אתה תצא מהנושא קשה..

מה גם שהשאלה היא האם אתה ו/או סבא שלך תסכימו להעיד עדות שקר בבית המשפט ?

 

חוצמזה שלצאת בזול לא תצליח - הביטוח חובה הוא זה שתקף במקרה שאתה לא נהג קבע..

הביטוח המקיף לא יהיה תקף אליך אלה אם בפוליסה עצמה רשום בפירוש שהיא מתאימה לנהג צעיר ו/או חדש..

 

חוצמזה שאני לא מבין למה לקחת את הסיכון..

ההבדל בביטוח חובה בין נהג רגיל לנהג חדש הוא לא גבוה במיוחד וההפרש הכי גבוה ששמעתי עליו היה ~500 ש"ח..

בשביל 500 ש"ח בשנה אתה מוכן לקחת את הסיכון?

לא מדובר פה על רכוש - מדובר פה על חיי אדם..

יום אשפוז בבית חולים עולה באיזור ה1200 דולר(!) שלא לדבר על עלות ניתוחים, טיפולים, פיזיותרפיה, תרופות, פיצויים וכו'..

אתה באמת רוצה לקחת את הסיכון הזה?

 

אני לא מבין מה יש לקחת את הסיכון הזה..

סיכון מיותר שבמידה ואתה מפסיד אתה עלול להיות (וכנראה תהיה) משועבד כל ימי חייך כדי להחזיר חובות והלוואות שתיקח כדי לשלם את מה שציינתי למעלה..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

בלבלת אותי קצת, "נהג בדרך קבע הוא נהג שלא נוהג באופן קבוע ברכב"?

זה לא אמור להיות "נהג בדרך קבע הוא נהג שכןנוהג באופן קבוע ברכב"?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

קודם כל אפשר לשאול בודאות אצל הסוכן שיבדוק בתנאי הפוליסה כמו כן על הפוליסה עצמה שיש לכל נהג\ת

כתוב את התנאים של אותה הפוליסה.

הנה אתר שיסביר קצת על זה ועל עוד דברים רבים ובמיוחד על כל מיני נהלים שאתה בטח עדיין לא מכיר :

http://www.trafficjam.co.il/noinsure.html

כמו כן אצלי לדוגמא ישנם הרבה סעיפים מאחורי דף הפוליסה ובפוליסה עצמה כתובים הסעיפים שחלים עלי ועל הנוהגים ברכבי.

פורסם

קצת סדר יש ביטוח חובה ויש ביטוח מקיף ויש ג' ויש ביטוחים על כל נהג על סמך עינינו, חובה זה חובה על כל רכב והוא תקף על המצוין בכתוב על פי דרגות רישיון ביטוח מקיף זה במקרה של גניבה השתתפות עצמית פריצה וכ'ו ,עכשיו יש ביטוחים על הנהג שזה כבר תלוי בדרגתו לנהג צעיר יש ביטוח מגיל 24 ומטה עם וותק של שלוש שנים , יש את הביטוח הרגיל שזה מגיל 25 ומעלה , ויש נהג חדש שזה בשנתיים הראשונות מיותר לציין שלמי שיש ביטוח נהג חדש כל אדם יכול לנהוג על הרכב כי זה תופס על כולם.

!Blue Subaru Impreza

פורסם

אל תחשוב שאתה יודע הכל, כי אתה לא!

ותלמד מאנשים עם ניסיון.

 

ושבחיים אבל בחיים אל תתפתה לנהוג בלי מלווה כי ממש חבל!! איזי איזי הכל יבוא

Polo 2012

פורסם
נהג בדרך קבע הוא נהג שלא נוהג באופן קבוע ברכב..

נגיד בן דוד שלקח את האוטו פעם אחת לנסיעה.. לא מישהו שמשתמש ברכב מידי יום..

 

איך ניתן להוכיח? בשעת התאונה החברת ביטוח תדע כבר איך להוכיח.. תסמוך עליהם שיוכיחו את זה..

 

לגבי האוטו של סבא, במידה והחברת ביטוח תחקור את הנושא ותגלה - אתה תצא מהנושא קשה..

מה גם שהשאלה היא האם אתה ו/או סבא שלך תסכימו להעיד עדות שקר בבית המשפט ?

 

חוצמזה שלצאת בזול לא תצליח - הביטוח חובה הוא זה שתקף במקרה שאתה לא נהג קבע..

הביטוח המקיף לא יהיה תקף אליך אלה אם בפוליסה עצמה רשום בפירוש שהיא מתאימה לנהג צעיר ו/או חדש..

 

חוצמזה שאני לא מבין למה לקחת את הסיכון..

ההבדל בביטוח חובה בין נהג רגיל לנהג חדש הוא לא גבוה במיוחד וההפרש הכי גבוה ששמעתי עליו היה ~500 ש"ח..

בשביל 500 ש"ח בשנה אתה מוכן לקחת את הסיכון?

לא מדובר פה על רכוש - מדובר פה על חיי אדם..

יום אשפוז בבית חולים עולה באיזור ה1200 דולר(!) שלא לדבר על עלות ניתוחים, טיפולים, פיזיותרפיה, תרופות, פיצויים וכו'..

אתה באמת רוצה לקחת את הסיכון הזה?

 

אני לא מבין מה יש לקחת את הסיכון הזה..

סיכון מיותר שבמידה ואתה מפסיד אתה עלול להיות (וכנראה תהיה) משועבד כל ימי חייך כדי להחזיר חובות והלוואות שתיקח כדי לשלם את מה שציינתי למעלה..

 

דיברתי על סיטואציה אפשרית שהרבה אנשים נתקלים בה- וגם בגלל שיצא לי פעם להחליף נהג שיכור.

אני נוהג על אוטו שתנאי הביטוח חלים גם עלי.

מכיר את הסיפור של פציעות עקב תאונת דרכים.

 

תודה רבה!

פורסם
על הנהג שזה כבר תלוי בדרגתו לנהג צעיר יש ביטוח מגיל 24 ומטה עם וותק של שלוש שנים , יש את הביטוח הרגיל שזה מגיל 25 ומעלה , ויש נהג חדש שזה בשנתיים הראשונות מיותר לציין שלמי שיש ביטוח נהג חדש כל אדם יכול לנהוג על הרכב כי זה תופס על כולם.
קצת סדר לסדר:

הדרגה הראשונה היא נהג חדש- נהג שיש לו רשיון פחות משנתיים. אח"כ (אצל רובינו, אלה שהוציאו רשיון בגיל 17) נהג צעיר עד גיל 21, אח"כ עד גיל 24 וזהו. עניין הוותק וקביעות הנהיגה לוקחים חלק במחיר של פוליסת ביטוח החובה. מן הסתם אדם עם 30 שנה רשיון המבטח את רכבו בתור נהג יחיד ישלם פחות מאותו אדם שגם אשתו וילדיו נוהגים באוטו.

סעו בזהירות, אל תסעו שנייה ללא מלווה וללא ביטוח כי מי יודע מה יקרה באותה שנייה.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
{והכל באותו היום...}

לא, אני רק מציין שעברתי את התאוריה והטסט מהפעם הראשונה.

 

שביט,

מה זאת אומרת "אח"כ עד גיל 24 וזהו"?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

כרגע קיבלתי את הרישיון הזמני שלי, למשך תקופת המלווה.

האם אני צריך לשלם אגרת רישוי עכשיו או כשאני אקבל את הרישיון הקבוע שלי?

חלק אומרים לי לשלם עכשיו, המורה אמר לי היום לשלם כשאני אקבל את הרישיון הקבוע.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
מה זאת אומרת "אח"כ עד גיל 24 וזהו"?
כוונתי הייתה שזוהי ה"משוכה" האחרונה שיש בדרך. ברגע שעברת את 24 אין כזה דבר "ביטוח לנהג עד גיל 28" או "עד 30".

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
כוונתי הייתה שזוהי ה"משוכה" האחרונה שיש בדרך. ברגע שעברת את 24 אין כזה דבר "ביטוח לנהג עד גיל 28" או "עד 30".

הבנתי, אבל אל תשכחו את השאלה הנוספת שלי:

 

כרגע קיבלתי את הרישיון הזמני שלי, למשך תקופת המלווה.

האם אני צריך לשלם אגרת רישוי עכשיו או כשאני אקבל את הרישיון הקבוע שלי?

חלק אומרים לי לשלם עכשיו, המורה אמר לי היום לשלם כשאני אקבל את הרישיון הקבוע.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

הרשיון הזמני שלך יהיה בתוקף רק כאשר בנק הדואר (או מה שזה לא אמור להיות) יחתים שם את החותמת

משמע: לא שילמת=אין לך רשיון

 

(שים לב עד כמה שזכור לי זה כתוב שם!)

 

 

ובהצלחה! (מנהג טירון אחד לאחר)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...