Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל בעלי האונו (יש כאלה רבים אצלנו)

קישור להורדה ספר היינס לאונו...

 

וגם אבקש לדעת ממי שיודע (לא מופיע בספר של היינס)

 

מה התנגדות חוטי ההצתה המומלצת ע"י היצרן לאונו...

יש לי חוטי BS (כתוב MADE IN USA -לא ידעתי שדרום תל אביב סופחה לארה"ב...)

עם התנגדויות של 18K 12K 12 8K וזה נראה לי ממש גרוע וגורם לרעידות בסרק.

 

תהנו..

 

מציע להכניס הקישור לפרק הקישורים....

http://www.itp.bg/stephan/unomanual.pdf

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם

שלום רב!

תודה על הלינק, מעניין וחשוב מאד!

בקשר לחוטי ההצתה , ההתנגדות כמדומני סבירה, אם כי חוטי הצתה BS ידועים באיכותם הגרועה, ומשווקים על ידי ב.ס= ביתן ספארק , ונמצאים בתל אביב!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה צביקה, התכוונתי לכך שכנראה BS חושבים שאם יכתבו MADE IN USA על החוטים שלהם איכותם תעלה פלאים...עדיין לא קבלתי תשובה מוסמכת (בהיינס אין) מהי ההתנגדות התקנית לאונו....

נראה לי שהבדלים קיצוניים כאלה בין החוטים יגרמו לסבובי סרק לא אחידים.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

אהלן, מישהוא יודע איך אני משיג את הספר של פיאט פונטו?

 

אני צריך להחליף רצועת טיימינג ויש שם עוד 3 רצועות שמפריעות. איך הכי נכון להסיר גם אותן?

 

יהונתן.:wink:

פורסם

איכותם של חוטי הצתה תוצרת BS היא מהנמוכה ביותר שניתן למצוא בשוק.

בכל מקרה, הייתי ממליץ לך להחליפם לפני שאחד מהם פשוט ייתפרק לך/יימס בעודו מחובר ברכב (מניסיון של חבר!)

 

נ.ב. שים לב לראשי התיבות BS...

:-D

×
×
  • תוכן חדש...