Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הערות על תפקוד המועדון


אבי נוף
שימו לב! השרשור הזה בן 6675 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בני

 

אתה, פעלת בשיתוף עם משרדי הממשלה לשינוי תקנות התעבורה בכל מה שנוגע לרכב אספנות....

ולכן היום טבעי שהמועדון יהיה הגורם הרישמי בכל נושא רכב האספנות...ולכן כל מי שרוצה לרשום את רכבו כרכב אספנות יאלץ לשלם סכום שיועבר לטובת המועדון אם כדמי חבר או כמעשר ופתרת עוד בעייה כספית...

ובמסגרת זו כל הקשור ברכב אספנות יהיה בתחום המועדון....

מה שאתה ומשה הצעתם ומציעים, וקשור לעבודה ופסיקה רשמית של מועדון ה-5, ידרוש חקיקה בכנסת, שכן, המדינה לא יכולה לאלץ אזרח, בחוק, לשלם אגרה לחברה פרטית, וחברה פרטית ודאי לא יכולה לכפות דברים בצורה רשמית.

כל האמור זה לא רישמי, ובע"מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 237
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רן כדאי להיות זהיר

 

...ולכן כל מי שרוצה לרשום את רכבו כרכב אספנות יאלץ לשלם סכום שיועבר לטובת המועדון אם כדמי חבר או כמעשר ופתרת עוד בעייה

 

על זה נלחמת גם ההסתדרות כבר שנים כלומר הם ארגון יציג של העובדים ולכן כל עובד חייב לשלם להם

מעשר....

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התכוונתי לכאלה שמשלמים שנה כן ושנה לא...
זה באמת לכלוך, ביחוד לאור המחיר הזול.

למה לא מחייבים אותם בדמי רישום מחדש ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נסכם קצת

 

לאחר שניסיתי במשך שעה לדלות את המוץ מהתבן הגעתי לנקודות הבאות שהועלו כאן, ולהלן תגובתי:

 

1. רשימת חברים גלויה: אני בעד. יש מועדונים כמו מועדון המכוניות האמריקאי שמפרסמים כל שנה את רשימת החברים בכתב העת שלהם. הדבר דורש בדיקה מדוקדקת של החוקים למיניהם, יצירת איזשהו מנגנון שיבצע את זה (השגת הסכמת החברים וכו') וצורת הפרסום (אולי ב"אגף הסגור" באתר המועדון).

 

2. קשור לזה: מתן מידע ועזרה ביצירת קבוצות או סקציות: שוב, זה תלוי בסעיף הראשון. אבל אם עברנו את המכשול של חוקים וכו', אז אני לא חושב שועד המועדון חייב לעשות את כל העבודה. מקסימום ניתן אולי לתת רשימה למי שמעוניין. יש אמצעי פרסום פנימיים כמו בקלסיקון שמגיע נקודתית לכווולם.

 

3. מצוקת חברים רחוקים: זה נכון, מה לעשות ומי שגר במרכז נהנה מיתרונות. אבל יש נקודת מפגש בצפון וניסינו ליצור נקודה מקבילה בדרום (אגב "יש" ו"ניסינו" זה עבודה "גם" של ועד המועדון במילוי תפקידו כמקשר בין אנשים בעלי מכנה משותף...). מעבר לזה אני לא יודע מה עוד אפשר לעשות.

ונאמר כאן לגבי החשיבות של המועדון גם בלי קשר למרחקים.

 

4. יתרון של חבר לעומת מי שאינו חבר: נכון, אין הרבה יתרונות כי המועדון כגוף שמייצג רעיון מסויים וערכים מסויימים מקרין על כלל אוכלוסית רכבי האספנות, גם אלה שלא חברים. זה קורה בכל מקום. אני למשל חבר הרבה שנים ב"גרינפיס" ואני מניח שכל אוכלוסית העולם נהנית מהערך המוסף שבארגון הזה..אז מה? שם וכאן, כוחנו בגודלנו וכל חבר שמצטרף עוזר לכלל. לגופו של ענין יש פעולות שפתוחות רק לחברי המועדון. אולי זה לא מספיק אבל זאת מהותו של המועדון.

 

5. מידת מעורבותו של הועד ב"קהילה". אז מעבר לעלבונות שהוטחו פה ושם כלפי חבורה של מתנדבים (שעות ללא שכר..זאת עקיצה למי שאומר שצריך ניהול כלכלי...גם משק הבית שלי ושל קדמיאל חייב ניהול כלכלי אבל אנחנו הפריירים שמתנדבים...) אי אפשר לטעון טענה כזאת לפני שבודקים מה נעשה באמת בישיבות הועד. וסליחה על הקטנוניות החוזרת על עצמה: יש פרוטוקולים, הם פתוחים לכל דורש ואולי כדאי לבדוק את פרסומם ב"אגף הסגור". בכל מקרה מי שרוצה יכול להטריח את עצמו לפחות פעם בכמה חודשים לגבעתיים (מדובר כמובן בחברי המועדון כי בדיון כאן משתתפים בעיקר אלה שאינם חברים...). יש גם כלי נהדר להוצאת קיטור ולהשפעה וזה האסיפה הכללית. נחום קדמיאל וזמי לוין הם לא חייזרים ותמיד תוכלו לפגוש אותם במפגש יום ששי ולדבר איתם. אלה דברים שקיימים אז כל טענה שהועד מנותק, היא סילחו לי, עורבא פרח... (אגב, ומילה אישית, בהיותי עובד באוניב' ת"א הדבר האחרון שעולה על דעתי זה לבוא למפגש ששי במקום העבודה...).

6. הענקת מעמד סטטוטורי למועדון כפוסק רשמי בעניני רכב אספנות:

אני נגד כי זה יגרום ליצירת מנגנון, מנכ"לים, מזכירויות, ומי שזוכר את תולדות ממס"י ואת הסיאוב שפשה בו בשנות השמונים יודע על מה אני מדבר. אני חושב שאחד הדברים ששומרים על רוחו הטובה של המועדון זה גודלו הסביר והעובדה שהוא מורכב ממתנדבים שפועלים למען הקהילה שלהם. ועוד לא נכנסתי לעניני תקינה (צריך ליצור תקן ברור למראה חיצוני של רכב אספנות) ותאמינו לי שמהר מאד נגרר לבית המשפט. מה שאתם מציעים זה להפוך את הכסף לדבר העיקרי כאן ולא את החברות וההיכרות.

 

7. דמי חבר: יש הטוענים שהם גבוהים מדי ויש הטוענים שהם נמוכים מדי, אז מצבנו טוב. מי שיטרח לעיין בפרוטוקולים יראה שלא עוברת שנה מבלי שענין דמי החבר יועלה שוב ושוב, כולל הצעות למדרגי הנחות וכו'. אז מי שטוען שאין התיחסות, שיבדוק שוב. וכאן המקום לתת מילה טובה לגזבר העמותה, מנחם ניר על העבודה הקשה שהוא עושה על מנת להחזיק את המועדון במצב סביר ויעיל.

 

ועוד מילה: עם כל הכבוד לחלק מהמשתתפים בדיון כאן, יש פתגם שחביב עלי והוא "המציע - מבצע".

זה חשוב מאד בארגון שמבוסס על מתנדבים.

אתם יכולים לפחות לשאת באחריות על הצעותיכם.

 

בני (כחבר מועדון)

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רן, כל עוד לא הגדרת איזה נושאים, אני לא מסוגל לענות על השאלה.יש הרבה נושאים ולא כל אחד מהם יכול להיות מטופל על ידי גוף אחד.

ומס' 9 מעלה בי תהיות על מידת הרצינות שלך. (סלח לי, אין לי חוש הומור היום).

בני, אינני יודע מדוע יצא קצפך על מועדון הקלפים של סבתא ננה, שהוא הגיוני לא פחות משאר ההצעות.

קצת על המועדון לפני שתפסול......המועדון הוקם לפני כמה עשורים, וסבתא ננה אחת ממיסדיו ועומדת בראשו, המועדון מרכז את כל פעילות הקלפים בבית באבות (כולל המחלקה הסיעודית הרחוקה) ולפני שנים אף הביא לשינוי חוקתי באמנת לאס וגאס בקשר לחוקי המשחקי המנוהלים אצלהם,(משחק על פי חוקי האמנה משנת 1976) שינוי שמשפיע אגב על כל חובבי הקלפים גם אלה שאינם קשורים למועדון...המועדון מנפק לחבריו גליון כרומו עם צילומים של מחלקות גירייטריות, מכל העולם, ומביא מרצים בתחום מחלות האלצהימר, בעיות העיכול והזקנה....החברים נפגשים מדי שבוע למשחקי קלפים ובידור תוך החלפת קלפים דעות ורעיונות, ואף מתכתבים בינהם באמצעות יוני דואר......לפעמים כאשר תקציב המועדון אינו מספיק להימורים מהמרים החברים על התרופות שלהם (רק אלה שבסל התרופות)...כאשר שמעה סבתא על הבעיות במועדון שמחה להציע את עצמה וחברותיה שיש להם זמן פנוי בשפע לטפל בכל מה שקשור לנושא האספנות רכבים בארץ, אגב לטענת חלק מחברי המועדון יש להם קשרים חובקי עולם אחת המטופלות טוענת כי היתה עם ג'ימי הופה ביום שנעלם בלאס וגאס אולם היא מאושפזת במחלקה הפסיכיאטרית כך שדבריה בערבון מוגבל........בגלל הדמיון בין המועדונים מוכנה סבתא ננה לקחת על עצמה את בטיפול בהיתנדבות (בניגוד לכל האחרים שמופעים ברשימה שיקחו את הכסף אליהם) יש לזכור שההצעה היא עד הוק כיוון שסבתא ננה בת 93 שתהיה בריאה... טפו... טפו....מים מלח..... מים מלח.....טאץ' ווד......

אולם בני, אם אתה רואה ניגוד אינטרסים ברור בין המועדונים הרי שאני חוזר בי מן ההצעה למרות האכזבה שתיגרם לסבתא......רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המסר שלך פשוט לא ראוי לתגובה...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני, אינני יודע מדוע יצא קצפך על מועדון הקלפים של סבתא ננה, שהוא הגיוני לא פחות משאר ההצעות.

קצת על המועדון לפני שתפסול......המועדון הוקם לפני כמה עשורים, וסבתא ננה אחת ממיסדיו ועומדת בראשו, המועדון מרכז את כל פעילות הקלפים בבית באבות (כולל המחלקה הסיעודית הרחוקה) ולפני שנים אף הביא לשינוי חוקתי באמנת לאס וגאס בקשר לחוקי המשחקי המנוהלים אצלהם,(משחק על פי חוקי האמנה משנת 1976) שינוי שמשפיע אגב על כל חובבי הקלפים גם אלה שאינם קשורים למועדון...המועדון מנפק לחבריו גליון כרומו עם צילומים של מחלקות גירייטריות, מכל העולם, ומביא מרצים בתחום מחלות האלצהימר, בעיות העיכול והזקנה....החברים נפגשים מדי שבוע למשחקי קלפים ובידור תוך החלפת קלפים דעות ורעיונות, ואף מתכתבים בינהם באמצעות יוני דואר......לפעמים כאשר תקציב המועדון אינו מספיק להימורים מהמרים החברים על התרופות שלהם (רק אלה שבסל התרופות)...כאשר שמעה סבתא על הבעיות במועדון שמחה להציע את עצמה וחברותיה שיש להם זמן פנוי בשפע לטפל בכל מה שקשור לנושא האספנות רכבים בארץ, אגב לטענת חלק מחברי המועדון יש להם קשרים חובקי עולם אחת המטופלות טוענת כי היתה עם ג'ימי הופה ביום שנעלם בלאס וגאס אולם היא מאושפזת במחלקה הפסיכיאטרית כך שדבריה בערבון מוגבל........בגלל הדמיון בין המועדונים מוכנה סבתא ננה לקחת על עצמה את בטיפול בהיתנדבות (בניגוד לכל האחרים שמופעים ברשימה שיקחו את הכסף אליהם) יש לזכור שההצעה היא עד הוק כיוון שסבתא ננה בת 93 שתהיה בריאה... טפו... טפו....מים מלח..... מים מלח.....טאץ' ווד......

אולם בני, אם אתה רואה ניגוד אינטרסים ברור בין המועדונים הרי שאני חוזר בי מן ההצעה למרות האכזבה שתיגרם לסבתא......רן

לדעתי לא בריא להשוות את המועדון למה שדובר עליו לעייל,מאז שנת 85 נוספו חברים חדשים למועדון המועדון קידם דברים ומשתדל על היום לשמר את הקיים,נוצר מצב אולי אצל חלק שלא מרגישים בפעילויות שוטפות של המועדון,מה לעשות אנחנו אנשים עובדים,במועדון סטודיבייקר הם יוצאים לסופיי שבוע מיום שישי עד ראשון בערב ונוסעים למרחקים לפעמים אפילו 100 מכוניות ביחד,איני רואה סיבה למה שכאן לא יסעו ליותר מיום אחד נניח משישי בבוקר עד שבת בערב בימים יפים לטיולים + לינה,זה יכול רק לקדם את הקשרים בין החברים,שבת בבוקר,קפה ומצב רוח לדעתי גם יוצר אוירה ואחווה בין החברים,והחברות כמובן,ותחשבו על זה........................

 

יום טוב

עופר בן צבי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נסכם קצת

 

לבני ולכולם בקר טוב

אני מברך על נתוח הדברים המוצלח, אך הייתי רוצה להעיר מספר הערות לנאמר (לא לצעוק-חלק לטובה):

לאחר שניסיתי במשך שעה לדלות את המוץ מהתבן הגעתי לנקודות הבאות שהועלו כאן, ולהלן תגובתי:

1 מצוקת חברים רחוקים: זה נכון, מה לעשות ומי שגר במרכז נהנה מיתרונות. אבל יש נקודת מפגש בצפון וניסינו ליצור נקודה מקבילה בדרום (אגב "יש" ו"ניסינו" זה עבודה "גם" של ועד המועדון במילוי תפקידו כמקשר בין אנשים בעלי מכנה משותף...). מעבר לזה אני לא יודע מה עוד אפשר לעשות.

ברגע שלחברים תהיה גישה ל"רשימת חברי המועדון", אני בטוח שיווצרו קשרים בין אנשים ממקומות שונים, ימצאו נושאים משותפים, וכתוצאה מכך פעילויות משותפות שונות, כגון מפגשים משותפים במקומות נוחים לכל הצדדים, והנה-אין מצוקה לחברים רחוקים.

4.ונאמר כאן לגבי החשיבות של המועדון גם בלי קשר למרחקים.. יתרון של חבר לעומת מי שאינו חבר: נכון, אין הרבה יתרונות כי המועדון כגוף שמייצג רעיון מסויים וערכים מסויימים מקרין על כלל אוכלוסית רכבי האספנות, גם אלה שלא חברים. זה קורה בכל מקום. אני למשל חבר הרבה שנים ב"גרינפיס" ואני מניח שכל אוכלוסית העולם נהנית מהערך המוסף שבארגון הזה..אז מה? שם וכאן, כוחנו בגודלנו וכל חבר שמצטרף עוזר לכלל. לגופו של ענין יש פעולות שפתוחות רק לחברי המועדון. אולי זה לא מספיק אבל זאת מהותו של המועדון.

בני, אני מתפלא עליך, לחבר מועדון יש יתרון עצום, לבד מהכבוד (ואני רציני) יש לכך השלכות פדגוגיות רבות, ואני אתן דוגמה אחת: כל ה"עייצעס-גייבערס"(נותני העצות) למועדון ה-5, שאינם חברים-למה הדבר דומה ? לשכן, שלא רק משתמש בכלים של השכן שלו, אלא גם מייעץ לו איך לנהל את החיים, וזה לא קורקטי בלשון המעטה. יש יתרון כלכלי, דוגמה: (ביחוד לכל הבכיינים, בעניין גובה דמי החבר): כניסה למפגשישי למי שלא חבר (ולמי שלא מרמה) עולה, נדמה לי, 10 ש"ח X 52 שבועות, זה 520 ש"ח, כבר הרבה יותר מדמי החבר. ויש עוד יתרונות. אז נא לא להמעיט בערכנו.

לצערי, למס 5 וביחוד לקטע המדגש אני חייב להתנגד בכל תוקף.

5. מידת מעורבותו של הועד ב"קהילה". אז מעבר לעלבונות שהוטחו פה ושם לא הוטחו עלבונות כלפי חבורה של מתנדבים (שעות ללא שכר..זאת עקיצה למי שאומר שצריך ניהול כלכלי...גם משק הבית שלי ושל קדמיאל חייב ניהול כלכלי אבל אנחנו הפריירים שמתנדבים...) עניין ההתנדבות, עם כל הכבוד לו, נטחן כבר למוות, ואינו יכול לשמש, כטיעון בשום סימפוזיון הדן באיכות הביצוע של מהות התפקיד. כל הכבוד לכם שאתם מתנדבים, אבל, ברגע שקיבלתם עליכם את התפקיד הוא חייב להתבצע כראוי ב-100% וכל חריגה אינה יכולה להיות קשורה לעובדה שהעבודה מתבצעת בהתנדבות. אי אפשר לטעון טענה כזאת לפני שבודקים מה נעשה באמת בישיבות הועד. וסליחה על הקטנוניות החוזרת על עצמה: יש פרוטוקולים, הם פתוחים לכל דורש ואולי כדאי לבדוק את פרסומם ב"אגף הסגור". בכל מקרה מי שרוצה יכול להטריח את עצמו לפחות פעם בכמה חודשים לגבעתיים בני, בכל הרצינות-פניתי אליך בכל המיקרים שהעלית טיעון זה, ומעולם לא ענית לי, אז הנה עוד פעם: האם אתה חושב שחבר מועדון שמרגיש שמשהו לא בסדר בתפקוד המועדון צריך לעשות דוקטוראט על עבודת הוועד, ההנהלה, הפקידות ועוד, על מנת להעניק לטענתו הקטנה לגיטימאציה ? (מדובר כמובן בחברי המועדון כי בדיון כאן משתתפים בעיקר אלה שאינם חברים...מי שלא חבר המועדון-חבל, בכלל להזכיר אותו ). יש גם כלי נהדר להוצאת קיטור ולהשפעה וזה האסיפה הכללית אתה באמת מאמין שבשעתיים (or so), שיש באסיפה השנתית, אפשר להשיג משהו ? אתה לא כזה תמים. נחום קדמיאל וזמי לוין הם לא חייזרים ותמיד תוכלו לפגוש אותם במפגש יום ששי ולדבר איתם שוב התממות, בני, אתה יודע היטב, שפנייה לנחום או זמי במפגשישי לא תשא תוצאות וזה מנסיון (כאן לא אוסיף, מפאת כללי הפורום), ואולי גם יש צדק בכך (לא במקרה שלי), אבל אני לא חושב שנחום וזמי באים למפגשישי לשמוע עשרות ואולי מאות תלונות על המועדון, יתרה מזו, אם הטיפול בתלונות יהיה רציני-הם יצטרכה משרד נייד ויותר מזה. . אלה דברים שקיימים אז כל טענה שהועד מנותק, היא סילחו לי, עורבא פרח..רק עקב האמור בתגובה זו אתה יכול להבין, כמה המשפט האחרון אינו נכון.. (אגב, ומילה אישית, בהיותי עובד באוניב' ת"א הדבר האחרון שעולה על דעתי זה לבוא למפגש ששי במקום העבודה...).

7. דמי חבר: יש הטוענים שהם גבוהים מדי ויש הטוענים שהם נמוכים מדי, אז מצבנו טוב. מי שיטרח לעיין בפרוטוקולים יראה שלא עוברת שנה מבלי שענין דמי החבר יועלה שוב ושוב, כולל הצעות למדרגי הנחות וכו'. אז מי שטוען שאין התיחסות, שיבדוק שוב. וכאן המקום לתת מילה טובה לגזבר העמותה, מנחם ניר על העבודה הקשה שהוא עושה על מנת להחזיק את המועדון במצב סביר ויעיל.

אני חושב שהדיון על דמי החבר מיותר. דמי החבר נמוכים ביותר, ומי שמחזיק רכב רגיל שרק הניירת עולה לו כ-6000 ש"ח, או רכבי אספנות שכל אחד עולה כ-3000 ש"ח בשנה ומתלונן על גובה דמי החבר הוא חוצפן או טיפש.

ועוד מילה: עם כל הכבוד לחלק מהמשתתפים בדיון כאן, יש פתגם שחביב עלי והוא "המציע - מבצע".

זה חשוב מאד בארגון שמבוסס על מתנדבים.

אתם יכולים לפחות לשאת באחריות על הצעותיכם.

כל הקטע שהגדרת כ"עוד מילה" ומבוסס על האימרה:"המציע-מבצע" נכונותו היא כנכונות הפתגם האהוב:"המריח-מסריח", הגבתי על המגמה הדרקונית הזו, בכל פעם שעלתה, ומעולם לא קיבלתי עליה תשובה, אז הנה שוב: אתה, באמת חושב שחבר מועדון שמרגיש צפיפות (וזה בלשון המעטה) במפגשישי, צריך, על מנת לממש את זכותו ליתר נוחיות, לעשות מחקר חיפוש, מחקר בתי קפה, מחקר שוק לגבי עלות, ובסוף דוקטוראט על חוקי המועדון, אפשרויותיו הכספיות והאדמיניסטראטיביות, לוודא שאכן הכל מתאים, בשביל זה ? בני, זה אחד מהדברים הפסולים בקשר בין הנהלת המועדון לחבריו. מה שכן ברור, שהחבר, יעדיף לוותר, אבל המשקע ישאר וכשהוא יתבטא בפורום פשוט ימחקו אותו.

אני חושב שהפרוצדורה, באופן כללי, צריכה להיות: החבר מתלונן והנהלת המועדון תבדוק את פופולאריות התלונה (כמה חברים מסכימים עם המצב) ולאחר מכן תפעל לתיקון המצב. בשלב זה קיימת אפשרות להעזר בחברי מועדון מתנדבים לביצוע שרות זה או אחר.

בני (כחבר מועדון)

אילן חבר במועדון
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי לא בריא להשוות את המועדון למה שדובר עליו לעייל,מאז שנת 85 נוספו חברים חדשים למועדון המועדון קידם דברים ומשתדל על היום לשמר את הקיים,נוצר מצב אולי אצל חלק שלא מרגישים בפעילויות שוטפות של המועדון,מה לעשות אנחנו אנשים עובדים,במועדון סטודיבייקר הם יוצאים לסופיי שבוע מיום שישי עד ראשון בערב ונוסעים למרחקים לפעמים אפילו 100 מכוניות ביחד,איני רואה סיבה למה שכאן לא יסעו ליותר מיום אחד נניח משישי בבוקר עד שבת בערב בימים יפים לטיולים + לינה,זה יכול רק לקדם את הקשרים בין החברים,שבת בבוקר,קפה ומצב רוח לדעתי גם יוצר אוירה ואחווה בין החברים,והחברות כמובן,ותחשבו על זה........................

 

יום טוב

הי עופר האם אפשר כבר לבוא וליצור בובת שלג? הבימבה שלי אחרי שעה בשלג נראית כמו איגלו....

אירגנו בעבר ימי טיול הכוללים גם לינה, להזכירך את אירוע חצרים, ניסינו שנתיים אחרי לחזור על כך וההרשמה הדלה (בלשון המעטה) לא הצדיקה זאת, נכון שזו הייתה תקופה כלכלית קשה וזה התבטא גם בנושא חידוש החברות.

אני יודעת שבמסגרת האירועים השונים, נבדקת גם האפשרות לאירועים בני יותר מיום אחד.

יום חמים ונעים לכולנו

אירית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה בני?..... למה..למה לא ראוי לתגובה?

 

בגלל שפגעתי בציפור נפשך?.......פלש נויז...(מבזק חדשות).....

הבריטים עזבו את הארץ, הביצות יובשו ויתושי המלאריה התעופפו מהארץ והביאו בעקבותיהם את נגיפי שפעת העופות....יצחק כבר לא נבון ובגין לא מנחם...ולצערי רבין כבר לא יצחק.....

המועדון שהקמת, הציב עצמו אם מדעת ואם במקרה במרכזה ההויה הישראלית בנושא אספנות הרכב,

והרים גל אדיר בנושא, היום במקום לתפוס ולנצל את הגל להמשכיות הגל מטביע אותו....מדינת ישראל מחייבת כל בעל רכב להעביר טסט לרכב....ומכוני הבדיקה גוזרים את הקופון למה מועדון החמש לא?

בני, אתה משול לאב שביתו יפתה והיתבגרה והוא מסרב לאפשר לה לפרוס כנפיים ולפרוח....המועדון הנהדר והשכונתי שיצרת גדל, יש לו רצונות וצרכיים משלו שלא תמיד עולים בקנה אחד עם האינטרסים שלך...אז מה?....במקום לצעוק לא, ולא.... בכל פעם שמישהו מביא רעיון לשינוי ולשים עצמך בעיני כולם כאותו ילד הולנדי ששם ידו בסכר להציל את הכפר.....היה קשוב לרצון החברים....איש לא יקח את הפרווילגיה ממך להיפך אבל היום למועדון רצון וצרכים משלו ובמקום להסתכל עליו כגולם שקם על יוצרו השתתף בעשייה....היה חלק מהשינוי המתבקש.......

עדיין אתה מתחפר.... ולא אמרת לי מה מכל שהצעתי כן ניראה לך....אולי רק משהו אחד?....רן

*תודה שהחלטת בחוכמה להוריד את הערה בנושא האינטילגניציה....על זה יש לי שעור אחר.....

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי לא בריא להשוות את המועדון למה שדובר עליו לעייל,מאז שנת 85 נוספו חברים חדשים למועדון המועדון קידם דברים ומשתדל על היום לשמר את הקיים,נוצר מצב אולי אצל חלק שלא מרגישים בפעילויות שוטפות של המועדון,מה לעשות אנחנו אנשים עובדים,במועדון סטודיבייקר הם יוצאים לסופיי שבוע מיום שישי עד ראשון בערב ונוסעים למרחקים לפעמים אפילו 100 מכוניות ביחד,איני רואה סיבה למה שכאן לא יסעו ליותר מיום אחד נניח משישי בבוקר עד שבת בערב בימים יפים לטיולים + לינה,זה יכול רק לקדם את הקשרים בין החברים,שבת בבוקר,קפה ומצב רוח לדעתי גם יוצר אוירה ואחווה בין החברים,והחברות כמובן,ותחשבו על זה........................

 

יום טוב

גם במועדון של ננה התווספו חברים והיה תהליך טיבעי של עזיבה....היו גם החברות של המועדון שהיתעקשו לקיים משחקי סטריפ פוקר בניגוד לכללי המועדון והם פרשו והקימו את מועדון ה- SP נפגשים במקום סודי ו.....חברי המועדון זוכים חדשות לבקרים לנסיעות חינם באמבולנסים החדישים ובניגוד לנסיעות של מועדונים אחרים הנהגים גם רשאים לפעיל סירנות........

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רן תקשיב ותקשיב טוב.

 

בעקבות המשל המעליב והפוגע, ללא שום התיחסות ענינית למה שכתבתי קודם וכמובן בעקבות המסר האחרון שכתבת שיש בו כמה סילופים קטנים, אני מכריז בזאת על עצמי כעל זקן אליטיסט שאין לו רצון וחשק להמשיך להתעמת עם הודעות ברמה כמו שפירסמת. אתה לא חבר מועדון, יושב בחוץ, מציע עצות ולבסוף גם משחרר הודעה שהיא תת רמה.

לכן, שוב, סיימתי כל התדיינות איתך עד אשר אחוש שתעלה לרמה שבה אוכל לשוב להתדיין איתך.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק בשביל לדבר בגובה העינים אני אצטרף השבוע.....

ומי יודע אולי בעוד חצי שנה......עכשיו לא יהיה תרוץ לא לענות לי.....ואתה עלול להיתגעגע לזמן שאני הייתי בחוץ.....

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגובה לאילן

 

אמנם אני לא מסכים עם כל מה שאמרת וכבקשתך לא אטחון שוב. אבל תודה על ההתיחסות.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6675 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...