Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 113
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אצלי בחניה מאוכסנת קרוב לעשר שנים

אחלה, לפחות כולם שמורות

אתה הכרת את אבא?

Nothing beats a quality O-R-I-G-I-N-A-L

________________________________________

Morris 8 1936

פורסם
אחלה, לפחות כולם שמורות

אתה הכרת את אבא?

מיצטער, לא הכרתי את אביך.

לפי הרישומים שיש אצלי , רישיון רכב ומיסמכים נוספים

אני היד השלישית ברכב שהאדם שרכשתי ממנו ניקרא

מרדכי קלוג ולפניו עריית חיפה.

פורסם
מיצטער, לא הכרתי את אביך.

לפי הרישומים שיש אצלי , רישיון רכב ומיסמכים נוספים

אני היד השלישית ברכב שהאדם שרכשתי ממנו ניקרא

מרדכי קלוג ולפניו עריית חיפה.

 

אם אני זוכר נכון אתה מחזיק גם ברכב מסוג ויליס פתוח, נכון?

 

האם תוכל להזדהות, אני לא זוכר את שמך.

פורסם

הנה עוד כמה תמונות (הרולס רוייס שבתמונות לא היתה של אבא)

והמוריס 8 שבתמונה היא לפני השיפוץ כנראה.

42.jpg

48.jpg

49.jpg

50.jpg

67.jpg

68.jpg

Nothing beats a quality O-R-I-G-I-N-A-L

________________________________________

Morris 8 1936

פורסם
יש לי שאלה, יש בפורום אחד בשם יורם סילבר?
הי אור,

יורם סילבר אינו גולש בפורום אבל מקפיד להגיע למפגשי המועדון.

אוכל לומר עליו שהוא אספן רציני עם המון רכבי אספנות נדירים ויקרים וכולם במצב תצוגה.

אם תעלה עוד יצירת אומנת נוספת לסמלון שלך, תיחסם גישתך לאתר.

פורסם
יש לי שאלה, יש בפורום אחד בשם יורם סילבר?

אור שלום רב,

 

יורם סילבר בדרך כלל אינו משתתף בפורום, אולם הבן שלו (אני) משתתף ותיק (גם אם צופה מהצד בדרך כלל).

 

אני עצמי כבר לא ילד אבל זוכר היטב את אביך ואת המכוניות שלו, שכן הם היוו חלק בלתי נפרד מהילדות שלי.

 

כאשר דיברת על חבר שגר בסמוך לאבא שלך "והם שיפצו ביחד מכוניות" התכוונת מן הסתם לאבא שלי. בתקופה שאביך היה פעיל בתחום האספנות והשיפוץ היו האבות שלנו, מחלוצי האספנים בארץ, חברים מאוד טובים.

 

מאחר ואני שותף ל"שגעון" של אבי מאז "גיל אפס", אני זוכר שביליתי שעות בתוך המכוניות של אבא שלך. במיוחד זכורה לי המוריס 8 שהיתה צבועה בצבע ירוק בקבוק (גוף) שחור (כנפיים). למיטב זכרוני זו היתה אחת המכוניות העתיקות האחרונות שהוא החזיק ושיפץ.

 

סיפרתי לאבא על השרשור המרגש הזה ולמיטב ידיעתי הוא קרא והתרגש בעצמו. הוא סיפר לי שנהג לבקר את אביך בחנות האפניים שנים ארוכות לאחר שאביך "נטש" את ההובי.

 

אם תמסור לי (בהודעה פרטית כמובן) את מס' הטלפון שלך, אני מניח שהוא ייצור עמך קשר טלפוני.

 

ירון סילבר

פורסם

ירון שלום,

 

אני באמת מתרגש לקרוא את מה שכתבת, היום ביקרתי אצל סבא ושאלתי אותו על החברים של אבא באותו תקופה והוא ישר אמר לי את השם של אביך בלי לחשוב הרבה, הוא סיפר לי שהם היו חברים מאוד טובים והיו שותפים במכוניות וממש עזרו אחד לשני, אתה גם כתבת שאביך היה מבקר בחנות מדי פעם אז כנראה שאני מכיר אותו כי הייתי הרבה בחנות.

Nothing beats a quality O-R-I-G-I-N-A-L

________________________________________

Morris 8 1936


×
×
  • תוכן חדש...