Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נזילת שמן לפלגים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7456 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדי פעם גם לבני מגיע לזיין בשכל.

 

לכל בורג ברכב יש את מידת המומנט שנדרש לחיזוקו.

 

מכונאי מנוסה בד"כ לא יצטרך מידה לכל בורג , בטח לא מכסה שסתומים וכו' - אבל בספר זה מופיע.

פורסם
בבקשה--->

 

ברוב הספרות המיקצועית (המקורית ) של יצרני הרכב, נדיר עד בלתי אפשרי למצוא בורג ללא ציון המומנט!

 

שלום.

מישהוא מחק לי את ההודעה שבה אני אמרתי שאני יוציע אותך מועד הורים מישום מה יש לי הרגשה שאני יודע מי הכוכב.

לא מצאתה תמונה אחרת דווקה את המנוע שיש לי באוטו שלי? אגב אתה לא צודק :shock: .

ולמה כי אם היתה מיסתקל היטב היתה מבין שהמומנט מתיחס לגוזון ולא לאום העליונה אז לך חפש את החברים שלך.

 

תגיד לי שמר מה אתה עושה פו ביכלל אתה לא אמור להיות אם הציפורים?

אתה סכסכן מניק ותתחיל להתנהג יותר באצילות לאנשים מבוגרים ממך פושטק אחד.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

יהיהו כאלה שיצחקו.. אבל אני "חסיד אומות הידית מומנט".

 

במיוחד למכסה שסתומים, לא שסגרתי בפועל כל בורג באוטו עם ידית , אבל השתדלתי.

 

סיפור קצר. עבדתי לפני שנים רבות במוסך ,, שבעל הבית גדל והתחנך בארה"ב.

הייתי מכונאי צעיר ובמהלך טיפול ברכב נגזר לי בורג במנוע של רכב אמריקאי, כמובן שסגרתי אותו ללא ידית.

מיותר לציין שחילוץ שארית הבורג ארך זמן רב, עקב צפיפות תא המנוע.

וכעונש (לא צוחק) קיבלתי ידית מומנט אישית, שמעתה והלאה הייתי חייב להשתמש בה..וגיליתי שאני וגם מכונאים מנוסים יותר, סוגרים ברגים/אומים חזק מידי, "עוד רבע סיבוב...שהיה בטוח..."!! או חלש מידי. "זהו ...יותר מיזה ישבר הבורג...".

 

מאז צברתי ניסיון בנושא, והנה מספר כללים מתי, לדעתי, כדאי לסגור עם ידית מומנט.

 

1. חלקים מסתובבים - פולי מנוע, גלגלת תיזמון, גלגל תנופה, מצמד, אום צירייה, וכו'.

2. חלקים שסוגרים אטם - פלאנג' מים טרמוסטט, וכו'.

3. חלקים עם מספר ברגים רב - סעפת, מיכסה שסתומים וכו'.

4. ברגים קטנים שנסגרים לחלקי אלומיניום רך - מיכסה שסתומים.

5. ברגים קטנים שמוברגים לאומים מרותכים במרכב הרכב.

6. ראש מנוע, גל ארכובה, וטלטלים!

 

תגידו בטח, מכונאי עם נסיון לא גוזר או שובר ברגים, אולי...אבל אני מכיר המון מקרים של ברגים שנפתחים של פולי מנוע, או בורג שאתה בא לפתוח אותו ולא נפתח, או יוצא עם ההברגה. הרגש ביד תלוי במצב הפיזי שלך (עייפות, מחלה...)ברגע נתון וסביר להניח שלא תגיע לדיוק מספק.

 

עד כאן, תקחו את הסיפור איך שנראה לכם.

פורסם
שלום.

מישהוא מחק לי את ההודעה שבה אני אמרתי שאני יוציע אותך מועד הורים מישום מה יש לי הרגשה שאני יודע מי הכוכב.

 

בשבילי הכוכב זה אתה.

 

לא מצאתה תמונה אחרת דווקה את המנוע שיש לי באוטו שלי? אגב אתה לא צודק :shock: .

ולמה כי אם היתה מיסתקל היטב היתה מבין שהמומנט מתיחס לגוזון ולא לאום העליונה אז לך חפש את החברים שלך.

 

בשבילך , פתחתי היינס (205 לצורך העניין , אבל לא משנה). תסכים איתי שהם לוקחים נתונים מאוטודטה ? בדקנו יחד.

אז כתוב ככה:

Camshaft cover bolts שזה בעברית צחה (יעני בלי קללות) - ברגי מכסה גל זיזים (מכסה שסתומים בשפת העם) - 10 ניוטון מטר.

אני מחפש חברים. רוצה להצטרף ?

 

תגיד לי שמר מה אתה עושה פו ביכלל אתה לא אמור להיות אם הציפורים?

אתה סכסכן מניק ותתחיל להתנהג יותר באצילות לאנשים מבוגרים ממך פושטק אחד.

 

אם לא יילך לי עם הטורקים , אני אבוא אליך, ואתנהג באצילות.

 

בברכה בני ל.

היית צריך לכתוב :

בקללה

בני ל. :-D

פורסם

וואלה זה היה אחד השרשורים שנהנתי לקרוא.

בני ל. מתי אתה יורד על הברכיים וקורע את המכנסיים ומתנצל בפומבי תודיע פה כדי שאני יראה את זה.

טוב?

×
×
  • תוכן חדש...