Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי דייטסו סיריון דגם CL 2000 עם גיר אוטומטי. (113000 ק"מ)

הבעיה היא כאשר האוטו קר ואני מניע אותו, אז כאילו הגיר נשאר על ניוטרל.

אני מעביר לרוורס והוא עובר נוסע ללא קושי אבל כאשר מעבירים ישר לD או 2,3 דרייב אני נותן

גז והוא לא מגיב , כאילו על ניוטרל..רק אחרי חצי דקה בערך של המתנה הדרייב נכנס ואני נוסע... ואני חייב לציין שזה רק כאשר האוטו עומד (קר) כ 8 שעות בערך

הלכתי למוסך של יונדאי (ששם ישלי הנחות וקומבינות) אמרו לי שהלך הגיר וצריך להחליף אותו

(סיפור של 5500 שקל לא כולל מעמ ועבודה.)

במוסך מורשה של דייטסו אמרו לי שיכול להיות שזה קשור למחשב של האוטו אבל זה היה בשיחה טלפונית. וגיר כזה עולה בערך 4000 שקל לא כולל מעמ ועבודה.

אני יכול להשיג גיר בחלקי חילוף במחיר נמוך בהרבה אבל אני חייב לדעת אם באמת הגיר הלך...

במהלך הנסיעה איך שום קושי וגם כאשר האוטו חם אין בעיה..

 

מישהו יכול לתת לי חוות דעת נוספתquestionb.gif

זה דיי דחוף כי אמרו לי גם שהבעיה תלך ותחריף... אני ככה כבר בערך חודש ומפחד מההמשך..

:-P gaMBit :-o

פורסם

קודם כל אל תכנס לפאניקה...

מתי לאחרונה הוחלף שמן גיר ופילטר?

הייתי מציע לך בחום לפני שאתה מחליף גיר ובלגאנים שעלותם היא אלפי שקלים לעשות את הטיפול הזה.

אם בכל זאת לא עוזר רק אז תתחיל לחשוב בכיוון של גיר חדש...

תקנה שמן גיר DEXTRON III

ופילטר ואטם לגיר הספציפי שברשותך

כל העניין אמור להסתכם עד 200 שקלים ואם אתה לא יודע לעשות לבד אז עוד איזה 100 שקל יקחו לך על עבודה

אני חושב ששווה לך להשקיע את זה לפני שאתה נוקט בהחלפת רכיב כל כך יקר שאמור להחזיק הרבה יותר מ 113K

פורסם

במוסך שלך יש כנראה המון קומבינות, בעיקר עליך.

גיר ב 5500? וסביר להניח שמדובר על פירוק \ משופץ. לא חדש מהניילונים.

 

גש למכון גירים אוטומטיים באיזור מגוריך לאבחון מדוייק יותר של הבעייה. לפעמים דברים קטנים כמו החלפת שמן גיר שהוזכר כאן יחסכו אלפי שקלים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
קודם כל אל תכנס לפאניקה...

מתי לאחרונה הוחלף שמן גיר ופילטר?

הייתי מציע לך בחום לפני שאתה מחליף גיר ובלגאנים שעלותם היא אלפי שקלים לעשות את הטיפול הזה.

אם בכל זאת לא עוזר רק אז תתחיל לחשוב בכיוון של גיר חדש...

תקנה שמן גיר DEXTRON III

ופילטר ואטם לגיר הספציפי שברשותך

כל העניין אמור להסתכם עד 200 שקלים ואם אתה לא יודע לעשות לבד אז עוד איזה 100 שקל יקחו לך על עבודה

אני חושב ששווה לך להשקיע את זה לפני שאתה נוקט בהחלפת רכיב כל כך יקר שאמור להחזיק הרבה יותר מ 113K

 

שלום.

אני מבסוט מימך ולמה? את כותב כול כך הרבה שטויות בבת אחת שמגיעה לך פרס

"הקשקשן הגדול והמכשילן התותח"

קודם כול אם הוא יחליף שמן גיר ומסנן הוא יכול במקום לעשות לויה לגיר כי האוטו לא יסע יותר ביכלל

כי!!! נכון לאכשו יש בעיה של לחץ שמן נמוך בגיר אם שמן משומש שהוא רווי בשחק וגורם לשמן להיות סמיך יותר. ברגע שיוציע את השמן הישן וישים חדש יפול לחץ השמן בגיר לגמרי והוא יכול להיפרד מהגיר

זה אחד!!!

שתיים!!! מסנן שמן גיר + אטם עולים +- 180 ש"ח לפני מע"מ שמן גיר עולה +- 150 ש"ח כי ניכנס בערך 6 ק"ג ולא גלון אחד בנוסף אף מוסך לא ירים את האוטו בשביל 100 ש"ח (החשמל עולה יותר)

החלפת שמן + מסנן במוסך עולים +- 200 ש"ח ךפני מע"מ הכול יחד 620 ש"ח כולל מע"מ.

אכשו אתה מבין אולי למה אתה כותב שטויות?ואם הוא ישמע בקולך הוא ישלם כפול.

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

אני מבסוט מימך ולמה? את כותב כול= כל כך הרבה שטויות= שטיות בבת אחת שמגיעה לך פרס

 

"הקשקשן הגדול והמכשילן התותח" ="תעביר ביקורת על עצמך ואחר כך על אחרים"

 

 

קודם כול = כל אם הוא יחליף שמן גיר ומסנן הוא יכול במקום לעשות לויה לגיר כי האוטו לא יסע יותר ביכלל

כי!!! נכון לאכשו יש בעיה של לחץ שמן נמוך בגיר אם שמן משומש שהוא רווי בשחק וגורם לשמן להיות סמיך יותר. ברגע שיוציע את השמן הישן וישים חדש יפול לחץ השמן בגיר לגמרי והוא יכול להיפרד מהגיר

זה אחד!!!

שתיים!!! מסנן שמן גיר + אטם עולים +- 180 ש"ח לפני מע"מ שמן גיר עולה +- 150 ש"ח כי ניכנס בערך 6 ק"ג ולא גלון אחד בנוסף אף מוסך לא ירים את האוטו בשביל 100 ש"ח (החשמל עולה יותר)

החלפת שמן + מסנן במוסך עולים +- 200 ש"ח ךפני מע"מ הכול יחד 620 ש"ח כולל מע"מ.

אכשו אתה מבין אולי למה אתה כותב שטויות?ואם הוא ישמע בקולך הוא ישלם כפול.

 

בברכה בני ל.

עם כל הכבוד ליידע המקצועי שלך אך חשוב גם לדעת לא לזלזל באחרים.

פורסם

פילטר + אטם תחליפיים לסיריון = 80 ש"ח

גלון שמן DEXRON III =

65 ש"חץ צריך הרבה פחות מגלון, כי זה גיר פיצפון.

פורסם
שתיים!!! מסנן שמן גיר + אטם עולים +- 180 ש"ח לפני מע"מ שמן גיר עולה +- 150 ש"ח כי ניכנס בערך 6 ק"ג ולא גלון אחד בנוסף אף מוסך לא ירים את האוטו בשביל 100 ש"ח (החשמל עולה יותר)

החלפת שמן + מסנן במוסך עולים +- 200 ש"ח ךפני מע"מ הכול יחד 620 ש"ח כולל מע"מ.

אכשו אתה מבין אולי למה אתה כותב שטויות?ואם הוא ישמע בקולך הוא ישלם כפול.

 

בברכה בני ל.

אני החלפתי מסנן + אטם + שמן + עבודה מצויינת ונקייה כולל ניקוי הקרטר במכונה במיצובישי גאלנט

הכל כולל הכל עלה לי 350 ללא קומבינות או ללא היכרויות עם המכון גירים.

פורסם

רכב: לאנטיס

עלות אטם+פילטר=120

עלות שמן=50 שקל

שרציתי שמוסך יבצע העבודה חלק רצו 100 ואחרים 150

כולם פה טועים ומדברים שטויות חוץ מבני.

שוב... מי כמוני יודע כמה בני הוא בעל מקצוע נהדר אמין ואדיב ופה אני הכי רציני!

אבל בני... יש דרך וצורה להגיד את מה שאתה רוצה להגיד ואני ועוד אחרים שהם אפילו לא טירונים לעומת הידע והנסיון שלך חושבים ששווה לעשות את הטיפול הקטן הזה בהשוואה להחלפת גיר שלם.

אתה לא חייב לדבר איך שאתה מדבר ולזלזל כל כך בכל העולם!

פורסם

ילדודס - לא לריב!

תיכף אבא יבוא ויתן לכם מכות!

ועכשיו ברצינות - לפי תיאור הבעיה זה נשמע כאילו הגומיות בגיר התקשו, ועד שהשמן לא מתחמם קצת, אין אטימה בצילינדרים ולכן אין הצמדה בקלאצ'ים.

כדאי לבדוק את צבע השמן, ולראות אם יש שבבים. אם השמן צלול - אפשר להוסיף תוסף, אבל (אבל) רק של חברת justice brothers. הוא דליל, לא גורם נזק לגיר, ומרכך קצת את הגומיות.

אם השמן שחור - חבוב - חבל'ך על הזמן - אתה בדרך לשיפוץ.

אם היה חוסר שמן - לאחר עצירה חדה או במהלך נסיעה היו ניוטראלים.

לחץ שמן נמוך גורם להחלקה בעיקר במעבר בין הההילוכים.

ומריבות בין יהודים גורמת לשינאת חינם!

×
×
  • תוכן חדש...