Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא אמור להחזיק קומפוננט מורל דוטק וסאב קיקר קומפ סי או פניקס גולד

איזה מבין המגברים הוא יותר טוב בישבילם לאנזאר וויב 421 או פייל 4170

ואם למישהו יש מידע על הפייל שיתן קישור כי לא מצאתי בשון חנות באינטרנט

תודה

פורסם

אני שמעתי שהמגבר של פייל ממש לא רמה (לא נותן כמה שהוא מצהיר , ובנוסף היציאות שלו נשרפות בקלות) ...

לך על הלאנזר בלי כל ספק יותר איכותי.

יש לך חלקים טובים (דוטק וקיקר) חבל לחבר אליהם מגבר לא ברמה.

פורסם

גם על הלאנזר יש דעות דומות - שהמגברים שלהם לא עומדים בנתונים שלהם .

אני אישית גם ממליץ ללכת על הלנזר .

פנה לברוקס : www.lanzar.co.il

לקבלת מחיר אובייקטיבי

מש"ק זרזור

פורסם

הפייל מפיק כ35WRMS ב4 אום ו50WRMS ב2 אום. 14.4V@1KHZ.

 

אפשר להגיד שהלנזר גם אותם נתונים.

 

תמיר

פורסם

אני יודע שללאנזר יש נטיה לפקשש בנתונים אבל שמעתי שסדרת הוויב היא מדויקת בנתונים שלה.

אז אתם אומרים ללכת על הלאנזאר ? אולי יש משהו יותר נחמד בתקציב של 1000 - 1300 גג

ועוד שאלה :יש למישהו מושג כמה הפייל עולה בערך?

תודה לכם על העזרה

פורסם

תודה אחי ,אם יש לכם המלצות למגברים יותר טובים בסכום הזה תציעו

ועוד שאלה:ראיתי שיש גם לאנזאר וויב 431 שעולה במאה שקל יותר האם הוא יותר טוב? שווה להוסיף עוד מאה ולקחת אותו?

פורסם

או מגבר שאני ממליץ MAC AUDIO Z4200.

 

תמיר

×
×
  • תוכן חדש...