Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בולמי קוני לאסטרה GSI


fixxxer
שימו לב! השרשור הזה בן 6765 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני שוקל לקנות בולמי זעזועים לאסטרה שלי. אני חושב שעכשיו מותקנים בולמים מקוריים, שכבר לא עושים את עבודתם.

הרכב מאוד חזק, אבל לא יציב בפניות, נכנס לתת היגוי ולפעמים אפילו מתחיל לזרוק תחת במהירויות לא גבוהות בפניות. אני שולט די בקלות על ההחלקות האלה, אבל הציפייה מרכב כזה חזק היא שגם יחזיק יותר טוב בסיבובים. להגיד ת'אמת, כשהדבר מגיע לפניות, אני לא מרגיש הבדל בין ה GSI 2.0 ליטר עם צמיגים ברוחב 205 מ"מ (עם חתך נמוך) לבין האסטרה 1.4 הקודמת שהיתה לי עם צמיגים ברוחב 175 מ"מ.

 

התלבטתי אם לקנות בולמים רגילים או ספורטיביים. הנוחות די חשובה לי, אבל כניראה שאוותר עליה קצת לטובת ההתנהגות בסיבובים. אז החלטתי ללכת על ספורטיביים. חשוב לציין שאני לא מעוניין בהנמכה. אני רוצה בולמים ספורטיביים ולהישאר עם הקפיצים המקוריים.

אני מתלבט בין בילשטיין לבין קוני. הנטייה יותר לכיוון קוני, כי הצהובים באים עם ברז כיוונון לרמת הקשיחות ולפי מה שהבנתי שאני יכול לכוון אותם גם אחרי שהותקנו. פשוט לצאת מהרכב ולסובב את ברז הבולם.

הוצע לי רבעיית בולמים של קוני צהוב עם ברז כיוונון ב 3500 שקלים. (להזכירכם לא מעוניין בהנמכה).

הבילשטיין הוצע במחיר טיפה יותר גבוה.

 

* אני מודע לחשיבותם הרבה של צמיגים טובים בכל העניין הזה ואני כבר שלושה חודשים מחפש כאלה (T1S, EAGLE F1, SP9000.... ). המידה ברכב שלי די מוזרה ולא נפוצה ובגלל זה אני עדיין בחיפושים. כרגע מותקנים צמיגים מדגם איכותי ויש עליהם הרבה בשר, אבל הם כבר מתחילים להתקשות.

 

 

1. מה יותר טוב בשביל הרכב שלי, הבילשטיין או הקוני?

2. האם המחיר שהוצע לי סביר? (מחירים של הארץ. לא אינטרנט)

 

דימה

1.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מחיר אני לא יכול להגיד לך עם סביר.....כי יש לנו מכוניות שונות

אבל אני קניתי אצל היבואן לקריזלר ניאון ב3500

מה אני יגיד לך על קוני ספורט הם מאוד טובים .

תרגיש כל אבן קטנה על הכביש(לא נוח ביכלל) אבל לפחות ברכב שלי ההיתנהגות הישתנת לטובה האוטו יותר חד וניכנס לפניות יותר מהר פשוט אהבתי(אבל עשיתי טעות שקניתי בלי קפיצים)

אבל צריך לדעת גם אך לכבן את הבולמים(אצלי מי קדימה יותר מוקשח ומי אחורה פחות)

 

אז המלצה שלי כך קוני(כך מי היבואן היא יותר זול)

 

 

NEON.

Honda accord h22a manual

Honda civic powered by ???

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבילשטיין עדיך על הקוני מסיבה ברורה אחת:שאת הבילשטיין לא צריך לכוון,אלא הוא מכוון את עצמו לבד,כלומר בנסיעה רגילה הוא רך וסופג את הבורות והמהמורות בכביש ואילו בסיבוב הוא מקשיח את הרכב ומקשיח אותו לפי הצורך .

מה שכן-בלי הנמכה או עם הנמכה אתה חייב בולמים,זה כמו לעשות"חצי עבודה"

עצתי אלייך-אם אתה כבר משקיע קנה קוילאוברים-המחיר בשמיים אבל תמורה מלאה לכסף שלך.

ואם כבר קוילאוברים אז של בילשטיין.

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכמו תמיד - אני מניח שאני קונה לעצמי אויבים ככה, אבל אין מה לעשות...

 

 

חפש בEBAY

סט של KONI \ EIBACH \ TOKIKO \ BILSTEIN יעלה לך חצי מאשר בארץ

כולל משלוח כולל סט תושבות ואם תחפש מספיק טוב גם עם סט קפיצי הנמכה.

 

 

 

רק תזכורת - בולמים קשיחים מאוד משפיעים לא רק על ההתנהגות - יש לך רכב אירופאי, למיטב זכרוני הGSI מעולם לא התברכה בפלסטיקה מהסוג השורד - תחשוב האם אתה יכול להרשות לעצמך אוטו כל כך קשיח [תיאור מצב נפוץ - אתה נוסע בכביש, נאמר 110 קמ"ש, יורד לפס מגורד, עולה חזרה, מכה חזקה, דלת של תא כפפות נפתחת כי נשבר תופסן

וכן הלאה וכן הלאה...]

לצערי אני מדבר מנסיון

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חפש בEBAY

סט של KONI \ EIBACH \ TOKIKO \ BILSTEIN יעלה לך חצי מאשר בארץ

כולל משלוח כולל סט תושבות ואם תחפש מספיק טוב גם עם סט קפיצי הנמכה.

 

רון.

הרעיון נכון, אבל הבעיה היחידה היא אי הימצאותן של מכוניות אופל בארצות הברית,

או איזה שהוא חלף שקשור אליהן.

 

ולשואל המקורי - אפילו בולמי קוני אדומים עושים עבודה מעולה, התקנתי כאלה

על הסופר רייסר (המבוססת על אופל קאדט 85) ואני מאוד מאוד מרוצה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נכון! :shock:

 

על פי הקטלוג המקוון של קוני, בולמי הזעזועים האחוריים בדייהו ובאסטרה הרגילה (91 עד 97)

זהים לגמרי.

עם זאת, באתר של קוני הם ממליצים רק על בולמים צהובים ל-GSI. לדעתי, לך על זה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני משאר שהפרש המחירים לא גדול ( בתחום המאות )

הייתי הולך על בילשטיין , מניסיון עם רכבים אחרים ( ועל שלי כמובן ).

 

את הקוני אתה תכוון בערך פעמיים בחיים שלך , אז זה לא שיקול.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב מאוד חזק, אבל לא יציב בפניות, נכנס לתת היגוי ולפעמים אפילו מתחיל לזרוק תחת במהירויות לא גבוהות בפניות. אני שולט די בקלות על ההחלקות האלה, אבל הציפייה מרכב כזה חזק היא שגם יחזיק יותר טוב בסיבובים. להגיד ת'אמת, כשהדבר מגיע לפניות, אני לא מרגיש הבדל בין ה GSI 2.0 ליטר עם צמיגים ברוחב 205 מ"מ (עם חתך נמוך) לבין האסטרה 1.4 הקודמת שהיתה לי עם צמיגים ברוחב 175 מ"מ.

דימה

אם מותר לי להיות רשע לרגע.....

...... מה גורם לך לחשוב שהבולמים לא בסדר? ככה האוטו יצא מהמפעל :wink:

וברצינות, נהגתי ה GSI די הרבה בזמנו, יצא לי לנהוג באחת שגם הותקנו בה קוני והשינוי היה מדהים.

לא פחות מזה! אין לי מושג אם הם יותר טובים או פחות טובים מהבילשטיין.

עם הקוני פתאום היה לך מה לעשות עם ה 150 כ"ס .

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בילשטיין בולם מעולה אך יקר מאוד ביחס למתחרה שלו פה בארץ , קוני, שגם הוא מעולה מכל הבחינות!

לדעתי קח את הקוני , ברר אצל בעלי GSI פה ובעולם (פורומים למיניהם) מה הכיוון הטוב ביותר , האוטו לא יישבר לך במהמורות והוא ירגיש נהדר .

אני נוסע על קוני כבר 65000 ק"מ ולא ליביו לא פירקתי בשביל לכוון אותם ...

אין צורך לסגור את הבולם על 100% (אולי אז יישברו לך שיניים..).

יכול ליהיות שבGSI ישנו ברז כיוונון משמע אין צורך בפירוק לצורך כיוון.

אצלי הרכב מוקשח עם קוני 33% מקדימה 66% מאחורה וזה מרגיש מעולה!!! לעומת זאת נסעתי על ראלי (כמו שלי) עם אותו בולמים (קוני צהוב) סגורים 100% וזה הרגיש נוראי!! הרכב גם לא הכין אותי למצבי היוגי יתר/תת היגוי חריפים! .

בהצלחה.

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עומר , הכוונה שלי אם לא הבנת מה שאני אומר ב2 דברים היתה.

 

א. אם ההפרש קטן , אז שווה לבדוק על הבילשטיין.

ב. הענין של הברז הוא לא ממש שיקול כי זה כוון ושכח, בדיוק כמו שציינת אצלך.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הציעו לי רבייעית בולמי בילשטיין ל-RS

מתכווננים לקשיחות וגובה עד 50 מ"מ

ב-4000 ש"ח

מה אתם אומרים ?

(הבולמים המקוריים גם מגז ד"א )

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עומר , הכוונה שלי אם לא הבנת מה שאני אומר ב2 דברים היתה.

 

א. אם ההפרש קטן , אז שווה לבדוק על הבילשטיין.

ב. הענין של הברז הוא לא ממש שיקול כי זה כוון ושכח, בדיוק כמו שציינת אצלך.

 

ליביו

ליביו אם לא הבנת , ישנם מכוניות שבהם ישנה אפשרות לכוון את הקוני מבלי לפרק אותם (למשל 206 , סיאט ליאון ועוד..) , הברז עליו אני מדבר , הוא ברז שאתה מחבר לבולם כשהוא מורכב על הרכב. פשוט מאוד לתפעול!

נ.ב: אני נסעתי על ראלי עם בילשטיין , הרכב הרגיש נהדר , אבל, הבדלים בין הבילשטיין לקוני (שאצלי) לא היו גדולים , ההבדלים היו לטובתי אבל אני נוטה להאשים את מושבי הספארקו הנהדרים שנותנים תחושה אחרת לחלוטין וכמובן לטובה!

אם הבדל המחירים הוא זעיר (עד 400 ש"ח) אז בילשטיין בהחלט יכולים לשמש אלטרנתיבה , אבל גם את זה הייתי בודק. מי החליט שבילשטיין יותר טובים מקוני??

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעקבות התרד הנ"ל היתקשרתי לבחור בשם קובי שמתעסק עם כל הבולמים+קפיצים של כל החברות וקיבלתי ממנו הצעת מחיר ל 4 קפיצים+בולמי הנמכה מתכווננים תוצרת KONI לאוטו שלי.

 

4 קפיצים+4בולמים מתכווננים של KONI מחיר כולל מע"מ 2800 ש"ח.

רק 4 קפיצים ללא הבולמים עולים 900 ש"ח כולל מע"מ.

הנה זה הטלפון של הבחור

0528222686-קובי

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6765 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...