Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחממות מוזרה... תופעה מורכבת עד מאוד...


Flash_oS
שימו לב! השרשור הזה בן 6862 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי רכב סקודה פליסיה דיזל שנת 97 מנוע VW קילומטרג' 283K

ביום אחד בעליית ירושלים התחמם לי מנוע עד 110 מעלות (פעם ראשונה אף פעם לא היה לי בעיית התחממות). עצרתי, נתתי לו להתקרר עד 90 והמשכתי לנסוע. פתחתי מחסה מנוע ומאוורר לא עבד חשבתי לעצמי שיוניט הלכה לעולמה. הפעלתי מזגן ושתי מאווררים התחילו לעבוד (של מזגן ושל רדיאטור)

הגעתי ישר למוסך: אני מחבה מנוע (אצל מוסכניק חום היה 90) מסתכלים ומאווררים עבדו (כלומר יוניט תקינה).

מוסכניק שלי המליץ לבדוק רדיאטור, שלחתי רדיאטור למכון והוא נמצא נקי .

ביקשתי ממנו להוציא תרמוסטט, הוא הוציא. מילינו שוב מים ירוקים. התחלתי לחמם מנוע על סרק עם גז, הגעתי עד 100 ומאוורר לא התחיל לעבוד אני קורה למוסכניק פתאום מתחיל לנזול חזק מים. מעלים על הליפט רואים: משאבת מים הלכה, החלפתי אותה.

 

מוסכניק אומר שזה לא ראש מנוע כי אין לחץ מים במערכת.

 

אתמול בעליות ירושלים כמעט אותו סיפור באותו מקום, חום 100 מעלות ומאווררים עבדו כשעצרתי ללא דימום מנוע.

 

הבעיה של התחממות היא רק בעליות ולא במישור, ניסיתי לתת מאמץ על המנוע במישור (ע"י טורים גבוהים) וגם על סרק, חום לא עולה יותר מ- 95 מעלות ומאוורר נדלק כמו שעון שבייצרי ב- 90-95 מעלות.

אני שבוז רצח! :mm_cry:

סובארו - B3 בנזין 2008 1.5L

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רדיאטור.

תחליף רדיאטור.

רדיאטור זה חלק שקשה לומר את תקינות,למרות שהמעברים נראים על פניו בסדר גמור, עדיין, גם בלתי אפשרי לראות את כל המעברים וגם הזמן עושה את שלו, רדיאטור חדש יפתור לך את הבעייה בוודאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא לא ברדיאטור - הרי אמרו לו במכון שהרדיאטור נקי ולא סתום !

ועוד דבר לא ברור למה ביטלת את הטרמוסטט ?

 

הבעיה היא כנראה מהראש מנוע במידה ולא נמצאו נזילות .

JDM :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רדיאטור.

תחליף רדיאטור.

רדיאטור זה חלק שקשה לומר את תקינות,למרות שהמעברים נראים על פניו בסדר גמור, עדיין, גם בלתי אפשרי לראות את כל המעברים וגם הזמן עושה את שלו, רדיאטור חדש יפתור לך את הבעייה בוודאות.

"מוסכניק שלי המליץ לבדוק רדיאטור, שלחתי רדיאטור למכון והוא נמצא נקי."

 

מכון לרדיאטורים פירק ובדק אותו!

סובארו - B3 בנזין 2008 1.5L

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא לא ברדיאטור - הרי אמרו לו במכון שהרדיאטור נקי ולא סתום !

ועוד דבר לא ברור למה ביטלת את הטרמוסטט ?

 

הבעיה היא כנראה מהראש מנוע במידה ולא נמצאו נזילות .

ביטלתי כי היה מקרה אצל בעל של אחותי של הצטברות אבנית והוא חסם מעבר חופשי של מים.

סובארו - B3 בנזין 2008 1.5L

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקשיב חבר

יכול מאוד להיות שהיוניט חום שלך דפוקה ו/או מזייפת ואז כתוצאה מכך המאוורר נכנס מתי שבא לו.

דבר נוסף זה: המאוורר של המנוע הוא שלם ולא חסרים בו כנפיים או האם הוא חלופי ובגודל שונה מהמקורי? כי פשוט יכול להיות שכושר הקירור שלו לא מספיק טוב וכשחם מאוד זה מורגש.

I feel LEGACY

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, אפשר לפתור את הבעייה ואפשר לעקוף את הבעייה.

 

לפתור אותה : זה אומר להתחיל ולבדוק חלק חלק ולתקן\לשפץ\להחליף... = יקר.

 

לעקוף אותה: להוציא טרמוסטט(0 שקלים), לחבר מאוורר קטן נוסף חיצוני או פנימי שיעבוד קבוע(300 שקל) + להתאים יוניט חום עם טמפרטורה יותר נמוכה (כמה שעולה יוניט חום) = זול .

 

עכשיו תלוי כמה זמן וכסף אתה מתכוון להשקיע והאם אתה מאותם אנשים שדוגלים במקורי והוראות יצרן בלבד, אם כן אז תתחיל למלא את הארנק.

 

לכל המטיפים: ידוע שלא כדאי להוציא את הטרמוסטט.

יש מלא מאמרים באנגלית בנושא ביצועי מנוע\שיפורי מנוע\עשה זאת בעצמך וכו... ניתן לעשות חיפוש בגוגל, כעיקרון מנוע קר יותר (10 מעלות למטה) ייתן ביצועים טובים יותר,נכון שהיצרן קבע טמפרטורה מסויימת עם התחשבות בצריכת דלק\זיהום אויר וכו,בכל הנוגע בביצועים, עדיף קצת יותר קר.

להחליף יוניט חום לטמפרטורה נמוכה יותר = כדאי לכל רכב בלי שום קשר.

 

ואני עדיין חושב שהבעייה שלך היא ברדיאטור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקשיב חבר

יכול מאוד להיות שהיוניט חום שלך דפוקה ו/או מזייפת ואז כתוצאה מכך המאוורר נכנס מתי שבא לו.

דבר נוסף זה: המאוורר של המנוע הוא שלם ולא חסרים בו כנפיים או האם הוא חלופי ובגודל שונה מהמקורי? כי פשוט יכול להיות שכושר הקירור שלו לא מספיק טוב וכשחם מאוד זה מורגש.

בדקתי את מאוורר ביסודיות בזמן שרדיאטור היה במכון והוא היה בסדר גמור ומקורי של VW.

 

השארה שלי לזה ש- למה בפעם ראשונה ב 110 המאוורר לא עבד כי אני חושב שלא היתה צירקולציה טובה של מים בגלל משאבת מים המקרקרת. פשוט טמפ' של מנוע היה 110 וטמפ' רדיאטור היתה פחותה מ 90 מעלות כי מים החמים לא הגיעו לרדיאטור.

סובארו - B3 בנזין 2008 1.5L

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, אפשר לפתור את הבעייה ואפשר לעקוף את הבעייה.

 

לפתור אותה : זה אומר להתחיל ולבדוק חלק חלק ולתקן\לשפץ\להחליף... = יקר.

 

לעקוף אותה: להוציא טרמוסטט(0 שקלים), לחבר מאוורר קטן נוסף חיצוני או פנימי שיעבוד קבוע(300 שקל) + להתאים יוניט חום עם טמפרטורה יותר נמוכה (כמה שעולה יוניט חום) = זול .

 

עכשיו תלוי כמה זמן וכסף אתה מתכוון להשקיע והאם אתה מאותם אנשים שדוגלים במקורי והוראות יצרן בלבד, אם כן אז תתחיל למלא את הארנק.

 

לכל המטיפים: ידוע שלא כדאי להוציא את הטרמוסטט.

יש מלא מאמרים באנגלית בנושא ביצועי מנוע\שיפורי מנוע\עשה זאת בעצמך וכו... ניתן לעשות חיפוש בגוגל, כעיקרון מנוע קר יותר (10 מעלות למטה) ייתן ביצועים טובים יותר,נכון שהיצרן קבע טמפרטורה מסויימת עם התחשבות בצריכת דלק\זיהום אויר וכו,בכל הנוגע בביצועים, עדיף קצת יותר קר.

להחליף יוניט חום לטמפרטורה נמוכה יותר = כדאי לכל רכב בלי שום קשר.

 

ואני עדיין חושב שהבעייה שלך היא ברדיאטור.

 

מהיא הטמפ המומלצת לשמן מנוע ?

למכירה זיכרונות של KINGSTON 1024MB 133Mhz SDRAM

בחצי מחיר :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם מוסכניק ברכבו ביטל אותו.
יש מוסכניקים והרבה פה בארץ שיודעים רק לפרק ולהרכיב , ואין להם שום ידע מעבר ..בד"כ נקראים חפרים.

 

m&m כתב:

יש מלא מאמרים באנגלית בנושא ביצועי מנוע\שיפורי מנוע\עשה זאת בעצמך וכו... ניתן לעשות חיפוש בגוגל, כעיקרון מנוע קר יותר (10 מעלות למטה) ייתן ביצועים טובים יותר,נכון שהיצרן קבע טמפרטורה מסויימת עם התחשבות בצריכת דלק\זיהום אויר וכו,בכל הנוגע בביצועים, עדיף קצת יותר קר.

 

 

שוב אתה טועה ידידי !!

הורדת טמפ' העבודה או החלפת יוניט מקורית לרגישה יותר בגלל שהרי מה היצרן מבין ..תיהיה טעות .

JDM :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבעל הרכב..הסקודה.

היה לי אותה בעייה, המאוורר פעל מתי שבא לו, ופעם אחת לא ממש שמתי לב לטמפ', וזה הגיע ל130.

הלך לי הראש מנוע והוצאתי הרבה כסף על זה.

אז הצעה ממני, אל תמשיך לנסוע, או תמצא פתרונות זמניים. תמצא את הבעיה גם אם זה יעלה כסף, אחרת זה יעלה לך הרבה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מוסכניקים והרבה פה בארץ שיודעים רק לפרק ולהרכיב , ואין להם שום ידע מעבר ..בד"כ נקראים חפרים.

 

m&m כתב:

יש מלא מאמרים באנגלית בנושא ביצועי מנוע\שיפורי מנוע\עשה זאת בעצמך וכו... ניתן לעשות חיפוש בגוגל, כעיקרון מנוע קר יותר (10 מעלות למטה) ייתן ביצועים טובים יותר,נכון שהיצרן קבע טמפרטורה מסויימת עם התחשבות בצריכת דלק\זיהום אויר וכו,בכל הנוגע בביצועים, עדיף קצת יותר קר.

 

 

שוב אתה טועה ידידי !!

הורדת טמפ' העבודה או החלפת יוניט מקורית לרגישה יותר בגלל שהרי מה היצרן מבין ..תיהיה טעות .

אתה יודע ליצרן מה זה לא יחפת לאן יגיע רכב לארקטיקה או לאפריקה! ואתה יודע בארץ אין מנועים קפואיים!

סובארו - B3 בנזין 2008 1.5L

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6862 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...