Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכל הסיפורים אני מתחיל לחשוב שהייתי בר מזל למצוא אוטו כמו שלי כל כך מהר. קיבלתי עם המסמכים אפילו את אישור העברת הבעלות הקודם. אולי זה היה חלק כל כך כי הסתבר שהמוכר למד בפנימיה עם אבא שלי.

מה שבטוח זה כשאני אמכור את האוטו, אני אהיה מאוד קפדן לגבי הקונים, וסביר להניח שזה יהיה מישהו מ PSI.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
חוצמזה שגם שילמתי 200 שקל על הבדיקה ולא קיבלתי עותק שלה, .

מהה???? מה פתאום שילמת על הבדיקה??? אתה המוכר! זה הקונה שמשלם על הבדיקה!

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מהה???? מה פתאום שילמת על הבדיקה??? אתה המוכר! זה הקונה שמשלם על הבדיקה!

יניב

ניראה לי הם סיכמו על חצי חצי...
פורסם

היי

 

קראתי את כל הסיפורים ואכן כואב... (משתתף בצערו של הבחור..לא נורא יבוא קונה אחר)

 

את האימפרזה שלי שקניתי לפני שבועיים קניתי בירושלים(ואני גר בקריות) והיא התפרסמה באינטרנט...

 

אני מבין מספיק ברכבים אבל אני תמיד עושה בדיקה כי תמיד אפשר למצוא עוד "פאקים" ולהוריד למוכר את המחיר בעוד כמה מאות (אלפי אם צריך) שקלים ואז בעצם ל"החזיר" את הבדיקה...

 

בקיצר הרכב יד I עם ספר טיפולים ו67800 ק"מ.....(שייך לאשה...) עם דפיקה דיי רצינית בדלת (שעדיין לא תוקנה..כאמור שייך לאשה..:) ולא אני לא שובינסט..)

 

ומצאו גם שהרצועות יבשות ודוד אחורי של האגזוז פגום וכמובן את כל הפקה פקה הרגיל (מנוע לא מכוון לבדוק צריכת שמן רעש ממיסבים= שטויות במיץ קוקוס)

 

על הטיימיניג והדלת הורדתי לו עוד 800 שקל (נכון שזה מעט אבל הרכב שמור בצורה מדהימה)

 

קניתי את הרכב ונסעתי הביתה...

 

אז..לפעמים יש ניסים..(אם לא עבדו עליי בבדיקה) ..

 

בקיצר מאז החלפתי טיימיניג ורצועות (מזגן ואלטרנטור סה"כ נזק של 620 שקל) ואת הדלת נמצא איזה פחח ער** שיעשה עבודה בשחור..

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

הרבה דברים נאמרו כאן, בחלקם סתם הכללות גורפות.

לי יש נסיון של עשרות שנים בקניה ומכירה של מכוניות (לשימוש שלי ושל המשפחה שלי: יש לנו כרגע ב"מלאי" 6 מכוניות משומשות ואחת חדשה מהיבואן).

המסקנות שלי הן:

תמיד להעדיף סוחר מורשה גדול או טרייד אין כמו אוטו סנטר או אלדן או אוטודיל. נכון, גם שם יש פיספוסים אבל האפשרות שתתקל ברמאות היא נמוכה עד אפסית. הם מחויבים על פי חוק בשקיפות ובמסחר הוגן, דבר שמוכר "רגיל", לא מחויב.

לצערי רוב המפרסמים בלוחות הם סוחרים וגם אני יכול להביא מיליון דוגמאות של סוחרים במסווה שאלמלא הילדים לקחו אותי איתם, הם היו נופלים בקלות עם קומבינה של מכונית שבנויה משתי מכוניות מחוברות וכו וכו.

ובסוף, אמר כאן מי שאמר, לכל סיר יש מכסה. והטיפים שלי: לקנות מכונית שיש לה מעקב אחרי טיפולים במוסך מורשה, להיות רגוע ולא לעורר רחמים של "הגענו מירושלים", כמו שמישהו הציע כאן לפתוח בטלפון במילים "זה בקשר לאוטו למכירה" ולא "זה בקשר לפיאט אונו שחורה מודל 95", לדרוש הצגת רשיונות ותעודת זהות ולאמר מראש בטלפון שאתם רוצים שבעל הרכב יתיצב עם תעודת זהות. אתם לא יודעים כמה טריקות טלפון היו אחרי ה"בקשה" הזאת...

בקשר לאנשים מבוגרים: אז ממרומי גילי המופלג (57) אני רוצה לאמר שמכוניות רבות של אנשים מבוגרים הולכות לטרייד אין כי אין לנו זמן להתמקח ולהתדיין ולמדנו כבר שמה שמוריד הטרייד אין ממילא יירד במיקוח...

אני מקווה שהועלתי במשהו.

אה..אמרתי 7 מכוניות? שכחתי את הכי "משומשת"..המוסטנג...:)

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

קראתי דווקא בעיון.

 

אתה מהנסיון שלך ואני מהנסיון שלי שכולל קניית רכבים מאויס, אלדן ואוטודיל.

אז ראשית, כל החברות האלה נתנו לנו אפשרות לבדוק במכון שאנחנו ביקשנו. אז זה פותר חלק מהדברים שאמרת.

החברות גם נתנו לנו את הסטורית הטיפולים שמתועדת במחשבי היבואן(כך למדתי שאלמרה 1999 שקניתי לבסוף ב 33K ק"מ עשתה, כרכב להשכרה יומיומית, פחות ק"מ ממה שעשיתי בתקופה המקבילה עם האוטו שלי...). היה גם מעניין לראות את "טיוליה" בארץ .

בנוגע לקניית האוטו שלי בטרייד אין של אוטודיל, קיבלתי מהם הצעת מחיר שהיא בדיוק מה שחשבתי וזה לפני בדיקה. במסחר כמו במסחר, הרכב שהם מוכרים שווה זהב והרכב שאתה מוכר (אפילו אם הוא חדש...) הוא גרוטאה. אבל אין כאן רמאות אלא מסחר ואתה צריך להיות מודע לזה. תפקידו של המוכר הוא למכור.

כתבת :",מורידים מהם את המדבקות,פוליש ווקס, מורידים קילומטראג, ספריי יופי,ניילונים...והרכב נמכר כמו בובה.

אתם לא מבינים את זה כי אתם רואים רק את המעטפת,את מה שמבפנים ,או איך שהמערכת עובדת אתם לא מכירים,וגם לא תכירו."

אז שוב, בדיקה במכון וגם בדיקת הסטורית הטיפולים תגלה לך אמיתות אבל את זה אתה עושה בכל מקרה, גם בקניה מאדם פרטי. ובקשר להורדת ק"מ, זאת עבירה שגם אתה היית שותף לה...כך אתה מודה לפחות. אבל גם את זה ניתן לגלות במחשב של היבואן ומעקב הסטורית הטיפולים.

אני רוצה לציין שוב שבאלדן ואויס וגם באוטודיל לא נתקלנו בכך אבל נראה לי שאת המכוניות הבעיתיות, לפחות חלק מהעסקים האלה נותנים לסוחרים שימכרו אותם בשיטות פחות נקיות, למשל במסווה של "אוטו של הדודה" ואנחנו חחוזים שוב לסכנה שבהודעות הלוח...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בנימה פסימית זאת, רציתי לציין שיכול להיות גם אחרת.

 

הפיג'ו שלי היתה הרכב השני שראיתי בחיפושי הקצרים לרכב. הגעתי לביתו של הבעלים, ראיתי את הרכב, השוואתי את הפרטים המזהים, התרשמתי מהמצב הטוב של הרכב, ולאחר עיקוב של שבועיים במכירה בעקבות בקשתו של המוכר, כבר היינו במכון בדיקה, עם זיכרון דברים.

קיבלתי את כל המידע שהייתי צריך על הרכב, והרבה מעבר לכך.

 

בקיצור, יש המון נוכלים בשוק, ובהחלט צריך להזהר. אבל בואו לא נצבע את הכל בשחור - יש עוד כמה אנשים הוגנים בארץ.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

במקרה שלי, עשיתי העברת בעלות ושילמתי למוכר לאחר יומיים. כלומר הוא סמך עלי! דבר נדיר מאוד בארצנו.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

לאור בכתוב להעיל אני דורש ובצדק 1000 שח מעל ליצחק היקר

הלאון נמכרה הפיאט חזרה והפעם לתמיד!.....למה?

 

400 קמ.....40 מעלות בצל....ארבעה אנשים....שלש שעות......10/1ק"מ.....קאפיש!

פורסם
אני מאוד מצטער לומר לך שאתה טועה ובגדול, אין לי כוח לרשום שוב אז בבקשה קרא את הקישור הנ"ל:

תשובה שלי מספר 15:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=78436

 

אתה יכול לקחת עצה שלי או לעזוב את זה ולהמשיך בכיוון מחשבה שלך.יום טוב.

לא מסכים, אני מסכים עם מר הספל, אני ומשפחתי קנינו מחברת בת של אוטו דיל (קונים מהם את הרכבים) 3 מכוניות, היו מאוד

נחמדים ומכרו לנו רק רכבים טובים מאוד ואנחנו בחרנו לאן לקחת את הרכב לבדיקה.

פורסם

לי יש ניסיון מצויין משתי רכישות שערכתי מהטרייד אין של פיאט (2 לנציות תמה). תיאור הרכבים ע"י אנשי המכירות היה מדוייק,אחת מהן עברה תאונה בחלק האחורי (שתוקנה באופן מושלם!) והדבר נמסר לי ע"י אנשי המכירות ומראש מחירה היה נמוך ב 30% מהמחירון. היתה אפשרות לעיין במקום בכל הסטורית הרכב מיום קנייתו,היתה אפשרות לקחת לבדיקה (שאני לא ניצלתי) וידוע לי שהיה תהליך של סלקציה כלומר הטרייד אין לא לקח וסחר בכל רכב שהוא אלא בדק ובחר רכבים טובים בלבד.

 

ניתנה גם אחריות ובתמא הידנית היתה לי תחושה שהקלאץ אינו מפריד היטב,חזרתי לטרייד אין והסכימו להחליפו כאשר אני נשאתי רק במחצית מהעלות (העניין היה לאחר תום חודשי האחריות).

 

כל מקרה לגופו אך יש חברות שעוסקות בסחר רכב והמוניטין והשם הטוב חשובים להם מאד ומהן אין צורך להיזהר יותר מאשר מוכר "פרטי" שמי יודע מה הוא מסתיר...

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

×
×
  • תוכן חדש...