Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הצטרפו למועדון החמש - לרציניים בלבד


Moris
שימו לב! השרשור הזה בן 6234 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לחברי הפורום ,

 

כחבר ועד מועדון החמש הנני רוצה לפנות בפורום זה לכל בעלי רכב אספנות ומתעניינים ברכב קלאסי .

מועדון החמש מעוניין להרחיב את כמות החברים בו , וחברי הועד ובראשם היו"ר מתחבטים בנושא זה השכם והערב , מה לעשות כדי לרחיב את מעגלי החברים?

יוצא לי לשוחח רבות עם בעלי רכב אספנות שהיו חברים במשך שנים ,ופרשו מהמועדון , כל אחד מסיבה זו או אחרת .

מיידי פעם צצים להם מועדונים קטנים , ועם כל הערכתי אליהם , זהו תחום התענינותם , ואלה חבריהם , השאר לא מעניין .

 

מועדון החמש צריך להיות הגוף המלכד והמאחד את כל המועדונים ,

יש לנו כאן נכס לאומי במלוא מובן המילה .

היום גם מבנים עתיקים מזיזים כדי להרחיב כביש .

וככל שכוחנו יעלה מול גורמים בארץ ובחו"ל נוכל להשפיע על אופן שימור הנכס הזה .

אודה לכל מי שיתיחס לנושא זה באופן רציני בלבד

 

תודה

משה שטיין

Morris- Motoring in a BIG way...economically

...Peugeot - Vous pourrez toujours compter sur votre voiture

..!"Si c'est une "203

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שלום משה,

שמי ארנון, בן 33, חובב רכבים מגיל 0, בעל חלום ישן לרכוש רכב ולשפצו, שהתגשם לאחרונה בחלקו (יבאתי רכב מחו"ל, מסיבות כלכליות איני יכול להתחיל לשפצו עדיין).

את מועדון החמש אני מכיר שנים רבות, נדמה לי שאבי ז"ל היה אפילו חבר כבוד לפני לא מעט שנים.

 

אני מתכוון להפוך לחבר מן המניין ברגע שאטפל בנושא תזרים המזומנים השוטף (תרגום: כשאשוב למעגל העבודה :-) ), בגלל שאני מאמין במטרות המועדון, ומבין היטב את הצורך To put my money where my mouth is. עם זאת, אם אתם מעוניינים להרחיב את ה"רייטינג" של המועדון, אתם זקוקים למשהו אחר.

 

מועדון החמש הוא, לצורך העניין, עוד מוצר. כדי שהלקוח (החבר הפוטנציאלי) יקנה אותו (תרגום: ישלם דמי חבר) צריך להיות ברור לאותו לקוח מה התועלת שתצמח לו מכך.

האמת, אם אשאל היום על ידי מישהו מה התועלת שבחברות במועדון, לא אדע להשיב. (מלבד נימוקים על היסטוריה, מורשת וכו').

 

גם אם ישנה תועלת, המועדון לא עושה עבודה אופטימלית בהבאתה לידיעת החברים הפוטנציאליים.

פעם, הקמתי וניהלתי פורום שעניינו מערכות קול וקולנוע ביתי (לפני 7 שנים, כשהנושא היה הרבה פחות נפוץ משהוא היום).

במהרה הצטרפו אליו כמה עשרות חובבים שרופים, שדנו כל היום במערכות שעלותן כעלות רכב חדש.

מסתבר שרבים נוספים קראו את הנכתב בפורום, אך לא העיזו להשתתף בדיונים, כיוון שחשו שאין להם מה לתרום (כי יש להם בבית מערכת שעלתה רק 1000 ש"ח, אם בכלל).

 

את הקפיצה האמיתית ברייטינג של הפורום הישגנו כשהתחלנו ליזום מפגשים (סמינרים, קראנו להם) ובהם הוצעו תכנים, הרצאות והדגמות ציוד שקירבו אל התחום חובבים שאין להם בבית את הציוד המדובר.

 

המקבילה של המועדון ? למשל, מפגשים אחת לחודש ובהם הרצאות מלוות בהדגמות על שיפוץ מנוע, שיפוץ מרכב, הצגת רכב משופץ תוך הסברים מפורטים במתכונת של הרצאה על תהליך השיפוץ. מבצעי הנחות לחברים על ציוד טכני (רתכות, כלי עבודה וכו), אתר אינטרנט המרכז בתוכו ספרות טכנית וזמין לחברי המועדון.

אני יכול להעלות עוד רעיונות רבים.

 

המשותף לכולם - כוונו אל ה"חובבים בפוטנציה". אלה שרואים יגואר E-Type משופצת ואומרים לעצמם "וואו. אני ל-ע-ו-ל-ם לא אגיע לדבר כזה". המסר שצריך להיות (ואני מאמין בו בכל ליבי) הוא שלכל מכונית ישנה יש סיפור. בין אם זו פורד T, או פורד אסקורט. והמועדון צריך להציע תכנים מגוונים, שיגרמו לכל מי שמתעניין קצת להתקרב עוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום!

 

בבעלותי, כפי שכתוב בחתימה שלי, פודר קאפרי, ועוד כמה דברים. אני מתכוון להיצטרף בקרוב למועדון. פשוט לא יצא לי עדיין, בעיקר מבחינת הזמן!

ואם כבר, שאלה - יש התקדמות כלשהי בנושא של "אספנות" למשאיות מעל 4 טון? -מאד חשוב לי!

 

תודה!

גנאדי.

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאחזור מחו"ל כנראה שארשם

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתכן ונוצר רושם שברמת קידום הבעיות שמולם מתמודד החובב הממוצע המועדון אינו נספק את הסחורה. אמנם בעבר היו הישגים אך יש עדיין מה לעשות והרושם הוא שאין עשיה או לפחות אין הדים למה שנעשה.

הצגת כלי הרכב ומפגשים יוצרים מועדון חברתי אך גם מועדונים אחרים מספקים זאת ואולי אפילו ברמת "אינטימיות" גבוהה יותר.

אספנות = סבלנות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתכן ונוצר רושם שברמת קידום הבעיות שמולם מתמודד החובב הממוצע המועדון אינו נספק את הסחורה. אמנם בעבר היו הישגים אך יש עדיין מה לעשות והרושם הוא שאין עשיה או לפחות אין הדים למה שנעשה.

הצגת כלי הרכב ומפגשים יוצרים מועדון חברתי אך גם מועדונים אחרים מספקים זאת ואולי אפילו ברמת "אינטימיות" גבוהה יותר.

שלום.

אתה צודק בה 100% !!!

בעבר הרחוק עוד בחיתולי המועדון היתי ביין הראשונים שהיו מעורבים בפעילות של המועדון.

יום בהיר אחד הבנתי בדרך הקשה שהמועדון הוא מועדון של אנשים אינטרסנטים ואגואיסטים

להפליא. חד משמעי מוכנים לקבל כול עזרה אבל לעזור חס וחלילה!!!

כול עוד היתי בעל מוסך נחמד התורם מזמנו וכיסו למכוניות חברי המועדון הכול היה טוב ויפה.

יום אחד אני היתי צריך משהוא לאיזה רכב אספנות וידעתי שיש לכמה אנשים מהמועדון את הפריט כולם נעלמו . אני לא יודע היום אבל בעבר המועדון לא היה מועדון אספנות אלה מועדון אקסקלוסבי של מיספר אנשים שפשוט ניצלו לרעה את המצב. ביחס למה שהמועדון תרם לחברה הוא קיבל הרבה יותר.

נכון להיום שקם דור צעיר ונחמד האוהב רכב אספנות וטוב שכך אני בהחלט מצדד להקים מועדון חדש אים מוטיבציה אמיתית ולא מגמתית שיתחרה במועדון ה5 ויעמיד אותו בימקומו.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יום בהיר אחד הבנתי בדרך הקשה שהמועדון הוא מועדון של אנשים אינטרסנטים ואגואיסטים להפליא. חד משמעי מוכנים לקבל כול עזרה אבל לעזור חס וחלילה!!!
בבקשה לא להכליל. זה גובל בהשמצה. מכיוון שאני חבר במועדון החמש, הרי שלטענתך גם אני אינטרסנט ואגואיסט להפליא. לא ראוי שאדם ישפוט את עצמו, אבל אני לא חושב שאני כזה, וכך גם עשרות חברים אחרים במועדון שעוזרים בעצות, חלקים ומה לא. כנראה שיש במועדון החמש גם כמה חברים אינטרסנטים ואגואיסטים, משום שיש כאלו בכל קבוצה של אנשים - זה עניין של סטטיסטיקה. מועדון החמש הוא חתך של החברה הישראלית - יש בו חכמים יותר וחכמים פחות, נחמדים יותר ונחמדים פחות, אבל יש לחברים מכנה משותף אחד - הם אוהבים מכוניות ישנות. כמו בכל קבוצה של אנשים, תמצא לך את אלו שאיתם יש לך מכנה משותף ותהנה מחברתם. אבל אל תכליל ואל תשמיץ.

 

אני לא יודע היום אבל בעבר המועדון לא היה מועדון אספנות אלה מועדון אקסקלוסבי של מיספר אנשים שפשוט ניצלו לרעה את המצב.
בעבר הכל היה שונה - בעבר הייתי צעיר ורזה, אפשר היה לקנות מיני-מיינור ב-1000 ש"ח והשקל היה שווה רק דולר וחצי. העיסוק בעבר הוא רלוונטי רק אם יש מה ללמוד ממנו לגבי העתיד, ואתה באמת "לא יודע היום". המועדון לא "אקסלוסיבי", ואף אחד לא מנצל אותו לרעה.

סיפור קטן מהיום אחה"צ, במפגש: ניגש אלי בחור צעיר יחסית שאיני מכיר, ואינו חבר מועדון. הוא כנראה ראה על הפרצוף שלי שאני "אינטרסנט ואגואיסט אקסלוסיבי", שם נפשו בכפו, ושאל מספר שאלות על רכב אספנות מסויים שהוא שוקל לרכוש. מכיוון שאני לא בקיא ברכבים האלו, הפניתי אותו לנחום קדמיאל, יו"ר המועדון (האקסלוסיבי...) שהיה לו רכב כזה בעבר. נחום הקדיש לו זמן, עצות, ותוך דקות ארגן עוד כמה חברים שהפציצו את הבחור במידע יקר ערך. זו הרוח שאני רואה היום במועדון.

עכשיו תחליט אם אתה רוצה להישאר עם סיפורי העבר, או שאתה רוצה לחזור ולהצטרף, להנות ממה שיש ולתרום כדי שיהיה יותר טוב - ותמיד אפשר וצריך לשפר !

ביחס למה שהמועדון תרם לחברה הוא קיבל הרבה יותר.
מה המועדון קיבל מה"חברה"? הכרה של החברה בתחביב? יחסי ציבור לנושא האספנות? הון מניות שחולק למקורבים? כספים ייחודיים שחולקו ע"י ועדת הכספים של הכנסת? נו באמת, לא מספיק לרשום משפט - צריך גם לנסות להציג מינימום של הגיון שעומד מאחוריו.

נכון להיום שקם דור צעיר ונחמד האוהב רכב אספנות וטוב שכך אני בהחלט מצדד להקים מועדון חדש אים מוטיבציה אמיתית ולא מגמתית שיתחרה במועדון ה5 ויעמיד אותו בימקומו.

נכון מאד - קם דור צעיר ונפלא שממשיך את התחביב הזה. אני רואה בפורום הזה כלי לחיבור בין ה"זקנים" של הדור שלי ובין החבר'ה הנהדרים האלו. אבל הדרך צריכה להיות ע"י קירוב ולא ע"י בידול וריחוק. סליחה - אבל אילו דברים נוראיים עשה המועדון שראוי "להעמיד את מועדון החמש במקומו"? איזו "מוטיבציה מגמתית" יש למועדון החמש? ולמה לפצל את אוהבי הרכב הישן לתתי-מפלגות? יש לנו כבר מספיק מזה בכנסת... עדיף שהחבר'ה האלו יצטרפו למועדון, יהנו מהתשתית, האירגון והמסורת, וישתמשו בזכותם הלגיטימית להצביע ולהשפיע - אני מאד רוצה לראות אולם מלא בחבר'ה צעירים באסיפה הבאה, שמציגים מועמדים לוועד, ונותנים למועדן צביון וכיוון צעירים יותר. כולי תקווה שכך יהיה. תזכורת קטנה - כדי להצביע באסיפה צריך להיות חבר מועדון לפחות שלושה (או שישה - לא זוכר בדיוק) חודשים. אז בואו היום, תשקיעו סכום של מיכל וחצי דלק, ותצטרפו למועדון. בבחירות הבאות אפשר יהיה ליצור שינוי - אבל מבלי להרוס את הקיים, ותוך תהליך של בניה ושיפור הדרגתיים. מהפכות זה דבר נורא רומנטי, אבל צריך לזכור שגם ראשים מתגלגלים בכיכרות תוך כדי...

 

בברכה,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובי ,

 

מסכים איתך בכל מילה :-)

ולמי שלא קרא , שירשור כפתבתי בנושא "פעילות מועדון החמש"

http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=65342

 

"חברי המועדון מממנים את פעילות המועדון שכוללת משרד , הפקת אורעים , טיולים

ובין היתר מידע לחברים במפורסם בצורת הרצאות , קלאסיקון וכתבות באובטומוביל .

כמוובן וכל בר דעת יכול להבין שפעילויות אלו עולות כסף . והכסף ברובו הגדול מגיע מדמי החבר של חברי המועדון .

לכן - כל בר דעת ובמיוחד שאינו חבר מועדון צריך לקבל בהבנה כי פעילויות המועדון

הם לחברי המועדון ולא מכיוון שיש שם סנובים או גאוותנים וכ' .

אלא , מכיוון שהם משלמים דמי חבר ובזכותם קיים המועדון ועבורם .

 

מאוד נחמד לרצות שעל חשבון המועדון שדואג לכל הפעילויות שמניתי ירכבו

בעלי עיניין בנושא האספנות, שיפוץ וינצלו את המימון הזה לטובתם ,הן בהגעה קבועה למפגשי

שישי ( גם במרכז וגם בצפון ) יצטרפו לטיולים - כנספחים - כי מישהו הודיע להם ובאים גם

ומה - מישהו יסלק אותם ?! הרי במועדון החמש יש "סנובים " אז לא יהיו כך ברבים והנספחים - מצטרפים . יגיעו לטיול לאנגליה , בלי להיות חברי מועדון ...... ועוד ...

 

יש לזכור עוד כמה דברים - "חברים של" - חברי מועדון .

הידעתם כי לפני כמה שנים ( מצטער שלא זוכר מתי בדיוק ) משרד הרישוי ואגף התחבורה

הוציא תקנה כי רכב אשרלא חידש רשיון רכב יותר משנה והיה מופקד לא יקבל רשיונו בחזרה ?!

הידעתם ?

ומה מועדון החמש - יחד עם חבריו עשה ?

יצא למסע עם שיירת כלי רכב עתיקים ( אז עדיין לא היה קיים המושג אספנות ) לירושלים

והפגין נגד התקנה הזו .

אלולאי המועדון - לא היה זז שם כלום . ומי זה המועדון ?

זהו הכח של גוף שחברים בו מספר רב ( ולא מבוטל ) של חברים פעילים בקביעות

ורשומים בעמותה כחוק !

רק כח כזה יכול היה לשנות ולהפוך את התקנה על פיה.

 

רק גוף כמו מועדון החמש יכול היה להביא לתקנת " רכב אספנות " שנהנים ממנו כל

חובבי הרכב במדינה בין אם הם חברי מועדון לבין אם לא .

 

רק גוף כמו מועדון החמש הביא לשינויים בעלויות הביטוח ל"רכב אספנות "

 

אז , באמת , נצלו את כל היתרונות האלו אבל כחברי מועדון .

התמורה הגדולה ביותר שלנו כחברים היא לא הפעילות והארועים , הטיולים וההרצאות

אלא , הכח שלנו כגוף גדול , ממוסד , שפועל כחוק ויוזם ושוקד לטובת שימור הרכב העתיק והקלאסי בארץ .

 

מי יודע מה מחכה לנו בעתיד או אלו תקנות היו יכולות לנחות עלינו אולם בידיעה כי גוף כמו מועדון החמש יתנגד - לא קמו אפילו .

אנחנו כאן על מנת לקיים ולקדם את שימור כלי הרכב האספנות בארץ . וכל מי שחשוב לו הנושא

ומעט מצפון קיים בקרבו טוב יעשה בהצטרפותו למועדון ואל יחתור בכל דרך אפשרית

"להראות להם" שאני יכול להשיג - גם בלי המועדון .

 

ולפעילי המועדון שהם מעטים מאוד מאוד .

יישר כח , הנני מחזק את ידכם , ומי כמוני יודע במה זה כרוך , שעות של מחשבה , ריצות

טלפונים אין ספור , פגישות ישיבות ודיונים בין אם במשרדי המועדון לבין אצל גופים שונים .

נסיעות , הפסד זמן יקר של שהות עם המשפחה , שלא לדבר על אבדן שעות עבודה .

 

אז , חברים של....אלו שאינם חברי מועדון , קצת הערכה למה שקורה ולמי שעושה .

הדברים לא נולדים מעצמם , מישהו עושה שם משהו !

 

קבלו בהבנה שיש פעילות של "חברי מועדון " ואולי תחשבו להצטרף גם ולהיות כחלק מהכח,

מבפנים ולא להתמרמר מבחוץ .

 

מקווה שהדברים הובנו ושפכו אור נוסף על פעילות המעודון .

בידידות ,

דרור ."

סוף ציתות

וגם התגובות מעניינות !

 

שבת שלום לכולם .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מועדון החמש מעוניין להרחיב את כמות החברים בו , וחברי הועד ובראשם היו"ר מתחבטים בנושא זה השכם והערב , מה לעשות כדי לרחיב את מעגלי החברים?

הי משה,

 

מצ"ב מספר נקודות ביקורת שרשמתי. אולי טיפול בהן יוכל לקדם את הנושא.

  • הפוטנציאל הגדול של חברים חדשים הם החבר'ה הצעירים. הרחבת מעגל החברים צריכה להעשות תוך מיקוד במיגזר הזה.
  • אין חיבור מספיק ל"דור ההמשך" של האספנות, ולכלי התקשורת של הדור הזה. חלק מדור המייסדים של המועדון לא גולש באינטרנט. יו"ר המועדון, הוועד והמזכירות אינם משתמשים מספיק בכלי-התקשורת הנכונים, כדוגמת הפורום הזה. הפניה שלך על-גבי הפורום היא בכיוון הנכון, אבל צריך להגדיל מאד את התדירות. מי שחסר לי כאן במיוחד הוא נחום. ממוצע ההודעות שלו הוא 0.07 ליום... צריך להיות פי 10 !!!
  • אין מספיק פעילויות הדרכה והרצאות העשרה לחובבים "טירונים". התדירות המינימלית צריכה להיות פעם בחודש. זה גם לא דורש תקציב גדול.
  • אין מיסוד מספיק של נושא ההנחות וההטבות שמקבלים חברים מבתי-עסק שבתחום. צריכה להיות רשימה, צריך לבצע שיווק של העניין מול בתי עסק, צריך לתת לחברים תחושה שהם מקבלים תמורה ממשית יותר מהחברות, ולא רק את ה"אבטומוביל" ומספר אירועים בשנה.
  • יש להשקיע מאמץ שיווקי גדול יותר במציאת ספונסרים לפעילויות המועדון. יש כרגע מצוקה תקציבית, שנובעת בעיקר ממיעוט חברים, ולכן אי-אפשר לקיים מספיק פעילויות שימשכו חברים חדשים. מילכוד 22.
  • אין מספיק פעילויות שיווק "מקומיות" - למשל דוכן מועדון במפגשי שישי, עם עלוני הסברה, טופסי הרשמה, חולצות, סמלים וכו'.
  • חבר חדש מרגיש די "לבד" ו- out-sider בפגישות ובפעילויות. יש לשקול הצמדת "חבר ותיק חונך" לכל חבר חדש. החונך יוכל לעזור ביצירת קשרים, הכרות עם חברים אחרים ומתן תחושת שייכות לחבר החדש.
  • מינוי "רכז צעירים" שיפעל בצמוד לוועד המועדון. כנראה שהגיל הממוצע של הועד היום מרחיק אותו מה-State of mind של הנוער.
  • תגמול לחבר שמביא לגיוסו של חבר חדש - "חבר מביא חבר".

בברכה,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובי כבר אמרתי לך שיש לי תפקיד בשבילך ....... זוכר ?

 

עכשיו מה שנשאר זה רק לבצע .

אמת ויציב , אני חושב שבעיקר התמיכה והקבלה בהושטת ידיים לחברים חדשים

הינה חובת המציאות !!!!

פעילות הסברה וחונך לחבר החדש . "ישראל היפה "

הלוואי שבמדינה היו חושבים כך ,, היינו נראים אחרת :-)

 

ביי

ובהצלחה בהגשמת המטרות .

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרפתי לאחרונה למועדון החמש למרות ההערות והויכוחים על גבי אתרי האינטרנט השונים וגיליתי אנשים מדהימים שרק מעוניינים לעזור, לקדם את המוטוריקה, ולהשוויץ ברכבם.



 

כנראה שזה חלק מהאהבה הגדולה שלנו לכלי הרכב זה הרצון האינדיבידואליסטי של כל אחד מאיתנו להביע את עצמו.

 

חברה, זה הזמן להתאחד ולא להתפורר לקבוצות קטנות וחלשות. שאנו עומדים יחד אנחנו מהווים כוח משמעותי יותר לטובת קידום האינטרסים המשותפים של כולנו.

 

נורא קל להעביר ביקרות כל עוד אתה לא משתתף באופן פעיל בתהליכים, בארגון, בהשקעה ובזמן. אני מציע לכל אלו שמעוניינים לעשות יותר שיצטרפו גם הם למועדון ויתרמו את חלקם!

 

אחרי 20 שנה של מועדון ניתן בהחלט להרגיש את טביעת האצבע של הרכב העתיק. נכון תמיד אפשר יותר ואנחנו תמיד רוצים יותר לכן, אם יש הצעות, רעיונות או דרישות ראוי שתבואו תצטרפו ותשפיעו!

 

פיטר.

 

ובזה נסיים כמובן - שוויץ בספיט היפיפיה שלי:grin: !!!!

2005.05.27_03.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל טוב ויפה, המועדון תרם, תורם ויתרום המון אך עדיין:

א. כמות החברים יורדת

ב. ישנם רבים (כמוני למשל) שמבקרים את הפעילות

גם קובי אפילו מצביע על הרבה נקודות לשיפור.

 

מסקנה שלי: חייבים להבין שחייבים לשנות !

 

הראשונים שחייבים להפיק מסקנות הם החברים הותיקים והפעילים של המועדון (דוגמת קובי) שחייבים לפעול בתוך המועדון לשינוי האווירה. רק אז יווצר המומונטום לשינוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל טוב ויפה, המועדון תרם, תורם ויתרום המון אך עדיין:

א. כמות החברים יורדת

ב. ישנם רבים (כמוני למשל) שמבקרים את הפעילות

גם קובי אפילו מצביע על הרבה נקודות לשיפור.

 

מסקנה שלי: חייבים להבין שחייבים לשנות !

 

הראשונים שחייבים להפיק מסקנות הם החברים הותיקים והפעילים של המועדון (דוגמת קובי) שחייבים לפעול בתוך המועדון לשינוי האווירה. רק אז יווצר המומונטום לשינוי.

אני חבר מועדון כבר כמה שנים (בערך 4 נדמה לי) ואני חייב לציין שהפקתי ממנו די מעט. חלק מזה הוא באשמתי, כי אין לי תמיד זמן לבוא למפגשים, ובהרבה מקרים, כשיש לי זמן, אני מעדיף ללכת למפגשים של מועדון החיפושיות. אני גם לא יצאתי לאף אירוע, בעיקר כי מבחינה קוסמטית האוטו שלי לא עונה על הקריטריונים של "מצב תצוגה".

 

עם זאת, אני די התפלאתי על מיעוט העזרה שהמועדון מסוגל להעניק למי שמשפץ רכב - במיוחד לאלה שמתחילים שיפוץ ראשון. למשל, שאלתי פעם האם יש רשימת בעלי מקצוע שמשפצים מכשירי רדיו ישנים, ונעניתי בשלילה. לדעתי, אם המועדון רוצה להתקדם לאנשהו, הוא צריך להחליט מה המטרות שלו. לספק במה לתצוגת המכוניות הנוצצות של חברים מסויימים זה אומנם דבר חשוב, כי זה מעלה את הפרופיל של אספנות הרכב בעיני הציבור. לעומת זאת, אם המועדון נועד גם לספק עזרה בתהליך השיפוץ של הרכבים של חברי המועדון, אז יש לדעתי מה לשפר.

דניאל באום

פורד פיאסטה 1100 1987

www.type34.info

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לשינוי תקנות רכב אספנות-כידוע לכולם,הפיכת רכב לסטטוס אספנות היא חד כיוונית,ויש בכך הגיון.

מדובר במקרים רבים ברכבים שעמדו שנים ארוכות ללא טסט,ונימחקו להם חובות בסדר גודל כזה,שאם היה צריך לשלמם,ספק גדול אם הם היו זוכים לשיפוץ.

ברור שמשרד התחבורה לא יסכים למצב שרכב שבוטלו לו כל אגרות הרישוי,יעשה לופ ויחזור לכביש כרגיל אחרי שהרוויח את כל השנים האלו.

אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה,ועודף בקשות קיקיוניות יזכה את המועדון בסופו של דבר ביחס לא רציני.

זהו המחיר שצריך לשלם על מנת לזכות בכל ההקלות-והוא סביר בהחלט!

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לשינוי תקנות רכב אספנות-כידוע לכולם,הפיכת רכב לסטטוס אספנות היא חד כיוונית,ויש בכך הגיון.

 

מדובר במקרים רבים ברכבים שעמדו שנים ארוכות ללא טסט,ונימחקו להם חובות בסדר גודל כזה,שאם היה צריך לשלמם,ספק גדול אם הם היו זוכים לשיפוץ.

ברור שמשרד התחבורה לא יסכים למצב שרכב שבוטלו לו כל אגרות הרישוי,יעשה לופ ויחזור לכביש כרגיל אחרי שהרוויח את כל השנים האלו.

אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה,ועודף בקשות קיקיוניות יזכה את המועדון בסופו של דבר ביחס לא רציני.

זהו המחיר שצריך לשלם על מנת לזכות בכל ההקלות-והוא סביר בהחלט!

חן,

זה שאתה כותב הרבה לא בהכרח מצביע על ידע או חוכמה - בלי להעליב - מצביע בעיקר על הודעות קיקיוניות שיזכו אותך ביחס לא רציני :wink: זה שאתה "ככל שמכיר יותר אנשים אוהב יותר כלבים" כנראה צריכה להיות הזהרה לגבי הרצינות שצריך להעניק לדבריך.:x

זכות כל אחד מאיתנו להחזיק בדעה משלו. ניסיון לכפות את דעתך/רצונך/צרכיך על הכלל היא כבר בגדר רוע ורשעות. אז בו נשאר אמפטים זה לרעיונותיו של זה ולא ננסה לבנות בישראל חברה רעה ושונה מהמקובל בתחום בעולם.

שוב, בכל העולם מכוניות נועדו לנסיעה ולא לתצוגה. :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6234 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...