Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אממ אז זה ככה.. יש לי מגבר בבית ואין לי מושג מה הכוח שלו ואיך הוא בכלל אני רק יודע שהוא של ALPINE

כתוב לי עליו בגדול

V12

ובקטן

mrv-f400 שזה המודל נאמבר שלו..

יש לו 4 יציאות לרמקולים למינהם

לפי המספר דגם חשבתי שיש לי 400 וואט

אבל שדוד שלי ראה אותו הוא אמר לי שיש לחבר שלו כזה וזה אלף וואט

 

אני מעט מבולבל, מבקש את עזרתכם ותודה למי שיברר ויעזורwink.gif

 

http://www.radio-wels.de/shop/image...e%20MRVF400.jpg

הנה תמונה שלו

פורסם

לא הבנתי, אתה שואל שאלה ועונה עליה.

איזה מגבר יש לך ?

יש לך מגבר של אלפיין, MRV-F400.

אם אתה מחפש נתונים שלו - זה מה שאני מצאתי בפורום:

Power Rating:

RMS 12V, 40Wx4 Channels at 4 ohm 0,04% THD

RMS 14.4 V, 60Wx4 Channels at 4 ohm 0,04% THD

RMS 12V, 100Wx2 Channels at 4 ohm 0,3% THD

RMS 14.4V, 160Wx2 Channels at 4 ohm 0,3% THD

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לא ממש ALPINE

יותר נכון חיקוי של אלפיין .

המגבר הוא של לייטנינג אודיו אם אני לא טועה ..

לא הדבר המוצלח ביותר שקיים , אבל עושה את העבודה

 

הוא מוציא בערך 70W RMS ליציאה בפועל

פורסם

רק קח בחשבון שהנתונים האלה מאוד מאוד אופטימיים... גישור כאן נותן כמו בתיאוריה - פי 4 מערוץ אחד, כשבפועל זה בדרך כלל יגיע לפי 2 ולא פי 4.

פורסם

מי קבע שזה חיקוי של אלפיין ? מי קבע שזה של לייטינג אודיו ?

 

SOUNDWAVE, זה היה אחד הדברים המשעשעים.

כשרוקפורד מצהירה 60 וואט לערוץ, ו250 וואט בגישור.. אנשים טוענים שזה בכלל 500 וואט, ולא 250.

מפני שרוקפורד זה בכלל מגברים UNDERATED.

אבל כשאלפיין מצהירה כפול 4, מפני שכניראה הם צנועים ..... "אלפיין אופטימיים ..."

מה השלב הבא....... הריצפה עקומה, הרקדן יודע לרקוד ? :)

 

בכל אופן, מפני ששנינו לא מדדנו את המגבר, ואני לא רואה פה בדיקת מעבדה בשטח.

אז יש 2 אופציות, ולא אופציה אחת כמו שתיארת.

או שנתון של הגישור מופרז, או שהנתון לכל יציאה מוצנע.

בוא ניתן לפותח התרד להחליט באיזו גישה הוא פונה להצהרותייה של אלפיין.

(שיקריים, או מוצנעים)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

sagilo, אין לי מושג מאיפה הבאת את הידע הזה בנוגע למגברים של אלפיין.

V12 זאת אחת הסדרות של אלפיין,

יש חברה בשם PLATINUM AUDIO, אשר מכרה מגברים דומים, בשם V12 גם כן ...

הם החיקוי, לא אלפיין.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ואני חייב לציין ולהוסיף שהמגברים של פלטינום אודיו V12 הם שווים את המחיר הזול ביחס לתמורה [אני שמעתי את ה1200W שלהם מחובר לסאב פיוניר "עממי" ו2 פיוניר 6*9 240W]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
sagilo, אין לי מושג מאיפה הבאת את הידע הזה בנוגע למגברים של אלפיין.

V12 זאת אחת הסדרות של אלפיין,

יש חברה בשם PLATINUM AUDIO, אשר מכרה מגברים דומים, בשם V12 גם כן ...

הם החיקוי, לא אלפיין.

אתה צודק

התבלבלתי בין לייטנינג אודיו לפלטניום אודיו ...

וברור כמובן שהאלפיין הוא לא החיקוי ...

פורסם

אין לאלפיין דגם כזה.. הדגמים של V12 ה4 ערוצים (MULTY CHANNEL) מתחילים מ MRV-F450 עד MRV-T420

ראו באתר

http://www.alpine-europe.com/alpine/cms/details.php?t=70&language=english

 

וגם הרצתי חיפוש בגוגל כדי להיות בטוח שלא מדובר אוליי בדגם ישן והסתבר שזה באמת חיקוי

אבל עדיין זה לא אומר שהמגבר הזה לא טוב (אני לא יכול לתת חוות דעת עליו כי אני ממש לא מכיר אותו)

פורסם

תעשה חיפוש טוב, הדגם הזה ישן, והוא חי וקיים.

אתה מתבסס על דגמים חדישים, החברה לא מפרטת את כל הדגמים שלה באתר..

 

אתה קצת מטעה את פותח התרד, כבר דובר על הדגמים של אלפיין רבות בעבר.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אתה יכול לערוך חיפוש בפורום לגבי ה

MRV-F504, (דוגמא, דגם אמיתי של אלפיין אשר לא תמצא באינטרנט)

 

ומן הסתם לא תמצא אותו חדש, משום שאיננו מיוצר עוד וכניראה לא קיים במלאי של אף אחד.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...