Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חום מנוע ב 206


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברשותי 206 XS שנת 2003

האוטו היה בבדיקה ביום שישי ויצא נקי לגמרי מבחינת הכל

נהגתי היום באוטו והחום מנוע עלה קצת מעל 90 מעלות ש90 זה באמצע

האם זה הרבה ? מה לעשות?

פשוט בכל המכוניות האחרות שהיו לי זה היה תמיד מתחת לאמצע אז אין לי מידה ב 206

תודה מראש לירן:wink:

פורסם

היי לירן, תתחדש! אחלה אוטו:wink:

 

דבר ראשון, בצרפתיות מד החום מצביע על הטמפ' בצורה רציפה. כל מעלה משפיעה על הזוית שלו.

לעומת רכבים אחרים (יפניים לדוג') ששם מד החום הוא לא רציף ויש לו מספר מצבים (קר, טמפ' עבודה, חם, רתיחה).

 

לכן, משחקים של מד החום הינם בגדר הנורמלי.

 

בפקק, או בעמידה, מד החום מגיע ל93~~ מעלות, ובמצב זה הוונטה נכנסת לפעולה, והחום יורד ל88~~ מעלות.

 

בנסיעה, מד החום מראה על 80~~ מעלות.

 

תופעה זו נורמלית, לאחר הרבה בירורים.

פורסם

מכוניות חדישות עובדות בטמפ' גבוהה יותר , בגלל הלחצים בגבוהים במע' ההזרקה.

 

אופל אסטרה למשל - טמפ' עבודה עפ"י היצרן - 100 מעלות.

 

אגב - PUG 206XS

 

מהיכן המידע על שעון החום ביפניות ? לא שמעתי על שעון מכני לא לינארי. תוכל לפרט?

פורסם

לא אמרתי שהוא לא לינארי. אמרתי שהוא לא רציף.

ייתכן שהמצבים עצמם לינאריים (ההפרשים מבטאים טמפ' קבועה).

 

לדוג' בקישור הנ"ל:

 

http://miata.net/garage/cooling_system.html

(במקרה זה מאזדה), ניתן לקרוא שיש מצבים קבועים למחוג.

 

בנוסף, מהסתכלות על מחוגים בהרבה מכוניות יפניות (לנטיס, קורולה, באלנו ועוד), אין אף פעם נתונים של מעלות חום (אין צורך כי המד לא מראה בצורה רציפה) והמד עומד בדיוק באותה הנקודה בכל מצב (פקק, נסיעה מהירה וכו'). יפני יפני - אבל אין הפרש של 5 מעלות מהרגע שהוונטה מתחילה לעבוד עד שהיא פוסקת? הוא לא מבוטא כלל בתנועה של המחוג, בעוד שבצרפתיות למשל יש תנועה מוחשית.

פורסם

עדיין.

 

שעון הטמפ' יראה מצב עפ"י המתח המגיע אליו. לא עפ"י טמפ' (זו נמדדת ע"י חיוניט,ביטרון , או השד יודע איזה חיישן).

האם הטמפ' עוברת דרך מחשב כלשהו שמקזז ? לא סביר לי כי למיטב זכרוני אפילו בסובארו טנדר הטמפ' הייתה מתייצבת פיקס באמצע.

 

מצד שני - יש הרבה הגיון במה שכתבת - לא סביר שהמנוע לא זז בטמפ' בכלל.

 

רעיונות?

פורסם

רציתי רק להוסיף עם כבר מדברים על מחשב

סתם בשביל לדבדוק , בזמנו רציתי לדעת למה לא עבדו הוונטות

ניתקתי את היוניט חום במיכל העיבוי, והאוטו עדין הראה את החום מנוע הקודם!

רק לאחר ניתוק המצבר + חיבורו מחדש, הוא לא הראה עד שחבירתי את היוניט ושוב היתי צריך לנתק תמצבר ולחבר מחדש

אני חושב שלמחשב יש יד בדבר

לפחות אצלי (לוח שעונים SAGEM)

×
×
  • תוכן חדש...