Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנוגע לביטוח, איתמר, מעניין אם גם אתה נתקלת בתשובה המצחיקה "אנחנו לא מבטחים רכבי ספורט" :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אבל משהוא אחד לא ברור לי.

אתה הרי דוגל בתחזוקה מונעת, למה לא להחליף את 4 הבולמים?

 

ככה אתה מכיר אותי? רביעיית בולמי מונרו חדשה כבר ממתינה לצאת מהארון ולהתחתן עם הקפיצים האוסטרלים המסוקסים שלפני שבועיים נאמר לי ש"יום-יומיים משתחררים מהמכס".

הבולמים החדשים ארוכים ב 2" מהבולמים המקוריים וגם אמורים להיות קשיחים יותר.

 

מה לגבי עלויות קבועות כמו ביטוח, טסט ודלק (בדרך כלל ביטוח לטנדרים יקר משמעותית מרכבים פרטיים)?

 

 

עלות אגרת הרישוי היא 1,649 ש"ח והביטוח המקיף עוד 6,500. לא זול וגם באופן מוזר לא נתבקשתי להציג אישורי מיגון או חוייבתי באיתורן. אבל היי, מי יגנוב את הדבר הזה? :roll:

את צריכת הדלק רשמתי בהודעה הראשונה, הממוצע כבר התעדכן ל- 12.3 ק"מ / ל'. תוואי הנסיעה שלי ברובו הוא בין-עירוני אבל עם הרבה רמזורים ותנועה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אז לכבוד יומולדת שנה פחות 10 ימים החלטתי לפנק את בוריס בניתוח פלסטי, כזה אני, בעל מפרגן.

בוריס כבר לא ילדה, היא כבר בת 9 ושלושה חודשים ולא הכל זקוף ומתוח כמו שהיא הייתה יפה וצעירה (חוץ מהקטע של היפה, על זה מעולם לא שפר עליה גורלה).

 

אתמול בבוקר היא אושפזה בבית חולים של איזה גורו לרכבי שטח, נתתי לה נשיקת פרידה, עברתי כמה שעות של חרדה, אספתי אותה אחר הצהריים ומה אגיד לכם – אי אפשר לזהות אותה, נראית עכשיו בת 3-4 גג!

אחרי ליל געגועים היום בבוקר העברנו סשן חלומי בשדות המצהיבים בואך מושב מזור. בוריס הדגימה יכולות שאף פעם לא חשבתי שיכולים להיות לה. מלבד העובדה שהירכיים שלה חטובות מאי פעם והקפיצים בצבע טורקיז לוהט, התברר לי כי גם הגמישות לא נופלת מזו של נערת גומי. הסשן שלנו היה ארוך ומספק וכלל מגוון רחב של תנוחות אשר ביניהן ניתן למנות עליות, ירידות, חדירה מהירה לקוליסים, פמפומי בורות ושלל תנוחות פוטוגניות (היא זורמת בצילומים, אומרת שזה טבעי ואין מה להסתיר) – כל זה ובוריס לא נישקה את הקרקע ולו פעם אחת!

 

היה יקר אבל שווה, זו המתנה הכי טובה שאפשר היה לתת לבוריס. מזל טוב בוריס! (אימוג'י של לב)

 

במספרים: 7.5 ס"מ מקדימה, 5.5 ס"מ מאחורה, 8.5 ס"מ בגחון (מה שאומר 24 ס"מ מכובדים). קפיצים של Dobinsons, בולמים של Monroe.

 

בתמונות: Before and after the hagbahh

תמונה1.jpg

תמונה2.jpg

תמונה3.jpg

תמונה4.jpg

תמונה5.jpg

תמונה6.jpg

תמונה7.jpg

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

קראתי בשקיקה

 

עכשיו טובה מהחדשה

 

תיהנה בשבילי ישראל

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בוריס נראית נהדר על עקבים אבל אני עדיין באלכסיס טקסס, מצטער - אולי אחרי החג אצא מזה.

 

ורואים שיש לך הרבה יותר מרווח גחון עכשיו, לא רק היציבה עצמה נראית טוב יותר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מרווח הגחון של הרכב לא משתנה כתוצאה מהנפת המרכב.

 

זויות הגישה/ נטישה ללא ספק משתפרות אבל החלק התחתון של ביצת הדפרנציעל נשאר באותו מיקום.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מרווח הגחון של הרכב לא משתנה כתוצאה מהנפת המרכב.

 

זה נכון לרכב עם שני סרנים חיים.

במקרה שלי יש מתלים נפרדים מקדימה כך שהנקודה הנמוכה ביותר היא... הגחון. אחרי ההגבהה יש 24 ס"מ "סטטיים" בין הקרקע למגן הגחון (לפני זה 15.5 ס"מ בלבד, שווה ערך לטויוטה קורולה) וגם הרכב כבר לא מתרסק לקרקע אחרי כל בור, כך שהמרוויח העיקרי מכל השדרוג הזה הוא דווקא מרווח הגחון הדינאמי שהשתפר בעשרות אחוזים.

להערכתי תחתית הביצה האחורית ממוקמת 24-25 סנטימטר מעל פני הקרקע ולא היא עקב האכילס של הרכב.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אדוני ישכב על משטח ישר , עם מטר וימדוד.

 

הערכות לא מתקבלות

 

וטבול את הביצה האחורית במי מלח כיאה לפסח

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני רק אוסיף שההתיחסות לתחתית הדיפרנציאל האחורי כנקודה המגבילה היא מנסיוני קצת מטעה כי :

א. הסרן עשוי פלדה עבה ולא רגיש לסלעים.

ב. אם כבר הגעת לנק' שבה הביצה מפריעה, רוב הרכב עבר את המכשול ותצליח לגרור את הביצה מעליו בלי נזק.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

איתמר, נשאל את זה ככה - אם לפני השיפור היתה נשכב מתחת לרכב היו לך רק 15 ס"מ לפני שהיית נתקע בביצה (אלוהים ישמור) עכשיו יש לך עוד 10 ס"מ

 

אתה יכול לחשוב על אלכסיס בזמן שאתה מתקן את הרכב מלמטה? (מתחזק גוטה מתחזק), בלי להתקע ב - טוב, אני עוצר כאן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

רכישה מאוד מעניינת,

לקנות טנדר מסוחר ועוד עם רבע מליון ק"מ,

חתיכת מכשול פסיכולוגי להתגבר עליו!

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עזוב אותו, מישהו דמיין אי פעם שהוא יראה את עמליה דואק מחזיקה חיישן קראנק של סאנגיונג אקטיון בפריים-טיים של ערוץ 2? :shock:

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...