Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב חברים /חברות.

מצטער "לקלקל" את השמחה .

המלצתי לקולגה (נהג מונית) עם בעיה חוזרת לסרוגין (סקודה פאביה 2013 טורבו דיזל) לתאם הגעה עם מוסך רון.

בשיחה עם הפקידה ציין בפירוש שמדובר במונית ותואמה לו הגעה לבוקר זה בשעה מוקדמת לאבחון.

אתמול כשהחלה הבעיה לצוץ שוב ,המלצתי לו להכנס למוסך באופן ספונטני.

רון לא נכח במקום ,אך הסתבר בכל מקרה שהמוסך לא מטפל במוניות ולא במנועי דיזל.

הביקורת היא לא על רמת מקצועיות מיכנית מאחר ולא נעשתה .

 

 

בברכה

מוטי

  • תגובות 582
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בוקר טוב חברים /חברות.

מצטער "לקלקל" את השמחה .

המלצתי לקולגה (נהג מונית) עם בעיה חוזרת לסרוגין (סקודה פאביה 2013 טורבו דיזל) לתאם הגעה עם מוסך רון.

בשיחה עם הפקידה ציין בפירוש שמדובר במונית ותואמה לו הגעה לבוקר זה בשעה מוקדמת לאבחון.

אתמול כשהחלה הבעיה לצוץ שוב ,המלצתי לו להכנס למוסך באופן ספונטני.

רון לא נכח במקום ,אך הסתבר בכל מקרה שהמוסך לא מטפל במוניות ולא במנועי דיזל.

הביקורת היא לא על רמת מקצועיות מיכנית מאחר ולא נעשתה .

 

 

בברכה

מוטי

שטויות, מוסך רון אכן מטפל ברכבי דיזל וזה מנסיון.

פורסם

מוטי,

 

יש מוסכים שלא מטפלים ברכבים ישנים ויש שלא מטפלים במוניות / משאיות וכו'.

 

על פניו, נשמע שהיתה אי הבנה בין החבר שלך והפקידה שתיאמה את התור.

ככל הנראה הפקידה עשתה טעות כשתיאמה את התור ובזה נגמר כל הסיפור.

פורסם
מוטי,

 

יש מוסכים שלא מטפלים ברכבים ישנים ויש שלא מטפלים במוניות / משאיות וכו'.

 

על פניו, נשמע שהיתה אי הבנה בין החבר שלך והפקידה שתיאמה את התור.

ככל הנראה הפקידה עשתה טעות כשתיאמה את התור ובזה נגמר כל הסיפור.

 

דבר בשם עצמך : אצלך אולי נגמר הסיפור ,כי הוא בכלל לא התחיל .

 

יש כאן טעם נפגם והפקידה לא עשתה שום טעות כשחשבה שזה רק הגיוני לטפל ברכב דיזל מודל 2013 מקונצרן vag.

אני לא יודע בן כמה אתה ,מהן דיעותיך ,ומהיכן הבאת את ההשוואות /דוגמאות שהבאת .

למען האמת אפשר להסיק מתגובתך ,את חוסר אהדתך לנהגי מוניות בהכללה גורפת.

 

לא מדובר כאן במשאית ולא ברכב אספנות .

מדובר ברכב עם מנוע דיזל שאינו שונה מרכב אחר שמטופל במוסך חוץ מהכובע והמונה.

פועל יוצא ,ובוא נשים דברים על השולחן :

המוסך לא רוצה נהגי מוניות .

מבחינתי ,זה גובל בגזענות ו/או אפליה .

המוסך יטפל בסקודה דיזל פרטית ,אבל לא במונית אפילו מבלי לבדוק מצב מיכני כללי לצורך "הורדת סיכונים".

 

גם אם מונית עובדת בתנאים קשים יותר מרכב רגיל ,מוסך מקצועי לא "יפחד" לתקן /לטפל בתקלה כזו או אחרת

שהרי ישנם מוסכים שעושים זאת .

לחבר הפורום רון המוכר ומוערך בפורום זה , יש את היכולת להסביר ולהבהיר ,ואינך צריך לדבר בשמו .

 

 

בברכה

מוטי

פורסם

גם אני אשמח לדעת מדוע מוסך רון אינו עובד עם מוניות, שכן חשבתי להמליץ לאבא שלי להגיע למוסך רון לצורך טיפולים ותיקונים, ואני מתאכזב לשמוע שזה המצב.

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

  • ספונסר פורום
פורסם

למוסך שלנו אין כל התנגדות עקרונית לטפל ברכבים שמשמשים לפרנסה של בני אדם

כולל מוניות ,אבי למשל מר שלמה אוחנה נהג מונית מזה עשרים שנה .

ועל כן אני מכיר את התחום מקרוב ואת העוסקים בו ויש לי כבוד מלא אליו.

אבל עם הנסיון הרב שיש לי בתחום אני גם יודע שנהגי מוניות שמזדמנים למוסך שלנו

מחפשים בעיקר טיפול מהיר ובזול והמוסך שלנו לא מצטיין בשתי התכונות האלו

שכן אנו משתמשים אך ורק בחלפים מקוריים או oem זה הדבר הראשון .

והשני שתמיד יש עבודה במוסך ולקוח שהגיע זה עתה יאלץ להמתין ,לפעמים שעה

ואולי יותר .

כשמגיע אלינו נהג מונית פעם ראשונה אני מסביר לו את צורת העבודה שלנו ,

בדרך כלל זה לא מתאים לו ,כמו שאמר לי נהג מונית לאחרונה "אח שלי שים לי רפידות

מקרטון העיקר שיהיה זול "

אם אני מתרשם שמדובר באדם שאיכפת לו מהרכב שלו ומוכן להשקיע בטיפול איכותי

נשמח לתת לו שירות ולראיה בין לקוחותנו עשרות רבות של מוניות שמטפלות אצלנו

מהיום הראשון שהרכב עלה לכביש .

 

כפי שתארת בהודעה הראשונה כשהחבר שלך הגיע אני לא נכחתי במוסך ולכן אחד העובדים

אמר את אותו משפט שאינו מקובל עלי וגם הערתי לו על כך. אתה בהחלט יכול לומר לחבר

שלך שאני מתנצל.

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם,

שנים שאני קורא נלהב של קארספורום, מחכים ולומד מחבריו הרבים, הפעם ברצוני להודות לאופיר ממוסך רון,

על שירות וטיפול מעולים לסיאט לאון 1.2 טורבו שלנו,

יום שישי, חול המועד פסח , טיפול 30,000 בהתראה קצרה.

קיבלנו יחס אישי וחם , טיפול מקצועי ומהיר והמחיר הוגן ביותר.

בסיום קיבלנו את רכבנו נקי ומצוחצח.

תודה גם לשרה שטיפלה בנו במסירות.

מצאנו בית חם לטיפולים הבאים , מומלץ ביותר :-)

 

צחי

פורסם

ידוע למישהו אם במוסך רון אפשר להביא שמנים (גיר, מנוע) ושימלא את מה שאני מביא? האם רון מאפשר לעשות זאת או שהוא משתמש רק במה שיש לו במוסך?

פורסם

השבוע רון טיפל בשני רכבים "סמויים" של המשפחה.

 

כלומר, אני לא טרחתי להגיע (כי אין באמת סיבה) ואף אחד לא עשה את הפרצוף הזה של "יש לי מלא הודעות בCF ואני חש את עצמי חשוב אז תן לי יחס VIP ותעשה הנחה על הדרך וכו'" (ויש לא מעט אנשים שכן עושים את זה, עצוב קצת העניין)

 

ANYWAY, יצאו מרוצים ++ ממהירות הטיפול, המחיר והשירות. במיוחד השירות.

 

זה לא מובן מאליו שאני יכול לשלוח לשם אנשים מהצפון הרחוק בידיעה שהכל יהיה בסדר, בסופו של דבר מי שישמע על כל פאשלה שלהם בארוחות המשפחתיות זה אני, אבל רון עיקבי וזה אחלה.

 

תודה לך.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

ושוב הגיע מאי וזה הזמן לטפל בפולו שלי אצל רון !:-D



נעשה טיפול גדול :

שמן מנוע יורול

מסנן שמן

מסנן אוויר

מסנן מזגן

מצתים פלטיניום



תוסף דלק (לפי בקשתי לפני טסט)

מסנן דלק

מגבים חדשים קדמיים ואחוריים (הישנים היו כבר יבשים)

רפידות בלמים קדמיים ואחוריים (רון אמר שצריך להחליף רק אחוריים, אמרתי שאם כבר מחליפים החלפתי את הקדמיים גם)

 

הייתי במוסך בדיוק שעתיים כשהרכב מולי על הליפט.

השירות מעולה והמחיר הסופי יותר מהוגן.

כרגיל מוסך רון A+++

:cool:

זמין 8)

פורסם

מוסיף לשרשור.

 

היום הייתי בטיפול ראשון אצל רון. איביזה 1 ליטר 2016.

באתי עם כמה "לחצים" על האוטו. דבר ראשון שרון עשה (למרות שהמוסך היה מפוצץ) זה לקח אותי לסיבוב בחוץ, הרגיש את הרכב והרגיע אותי.

למחרת הניע את הרכב והקשיב לרעש מנוע שהתלוננתי עליו וביצע בדיקה למכלולים המכניים - הרגיע אותי סופית שהכל נראה תקין.

בלי קשר - הוא אמר לי שהוא לא יכול לטפל בתקלות ברכב כדי שזה לא יפגום לי באחריות.

הכל באווירה טובה, בחיוך, בלי הלחץ הזה שאני רגיל אליו מכל המוסכים הגדולים.

 

מובן מאליו אצל רון - טיפול קטן במחיר הוגן לחלוטין.

 

תודה רון והצוות על השירות, נתראה שוב בטיפול הבא :)


×
×
  • תוכן חדש...