Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב חברים. אחרי חצי שנה עם הרכב החלטתי לשתף אותכם. הרכב עלה לכביש ב11/08/16 בדיוק חצי שנה.

 

הסיפור התחיל מחודש אוקטובר 2015, אז ביום אחד יצא לי לעשות נסיעת מבחן על פיג'ו 308 לא מפואר, אלא פשוט, כי לא היה להם רכב הדגמה פרימיום.

אחרי זה בדקתי מאזדה 3 ספיריט ו לאון 1.8 טורבו.

המאזדה היתה בסדר אבל לא תפס את לי. לאון היה טוב אבל יקר ושנתיים אחריות לא מספיק.

אז הפיגו עלה 149900 שח. אחרי הורדת מחירים על פיג'ו הוא ירד ל139900. ואז החלטתי לרכוש אותו.

 

טוב עד עכשיו נסעתי עליו כ8000 קמ. הרכב מתנהג יפה מאוד וגם לוקח פניות במהירות! אפילו שגודל גלגלים יחסית גדול 225/17/45, הוא מאוד נוח בעיר ומחוצה. דרך אגב בדקתי תאוצה של הרכב וקיבלתי 9.1 שניות למאה קמש. לעומת נתונים באתר יבואן 9.8 שניות. וגם צריכת דלק משולבת 1-14 60% עיר ו40% בכביש בן עירוני! בקיצור אחלה רכב גם בנוי היטב ואיכותי. בג"ז גדול יחסית. רק מאחור חסר קצת מקום. וגם עובי של הצביעה ממש קטן. כל אבן פיצפונת משאירה סימנים! וגם אפילו עם ציפוי ננו מגלה כל שבוע שריטה חדשה. כל מה שמגיע מהגלגל קידמי עושה שריטות על המרכב. בקיצור רכב סבבה לגמרי. תהנו מהתמונות.

IMG_20170203_113830.jpg

IMG_20170203_113857.jpg

IMG_20170201_154003.jpg

IMG_20170201_153947.jpg

IMG_20170203_113736.jpg

IMG_20170203_113747.jpg

IMG_20170203_113844.jpg

פיאט בראבו סינסיישן 2011(2013-2015). היום פיג׳ו 308 פרימיום כחול כהה..

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה על הסקירה.

מה רמת האבזור כוללת?

איך תפקוד מנוע טורבו 3 צילנדרים לעומת 4 צילנדרים (בבראבו, לפי החתימה שלך)?

צריכת דלק עירונית/משולבת?

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

רמת אבזור כוללת- גג שמש פנורמי, כניסה ללא מפתח, פנסי לד מלאים קדימה אחורה ובפנים, חישוקים 17, בלם יד חשמלי, חלון אחורי מושחר, ניקל מסביב לחלונות וגם כמה בפנים על הדלת וליד ידיד הילוכים, חיישני רוורס אחוריים וקידמיים מקוריים גרפיים, תאורה ברגליים, כיסאות ספורט נוחים במיוחד. הצריכת דלק יותר טובה מהבראבו שהיתה לי. שלוש בוכנות מרגישים רק שהאוטו קר! חוץ מזה האוטו שקט לגמרי ובידוד רעשים פשוט מעולה!

פיאט בראבו סינסיישן 2011(2013-2015). היום פיג׳ו 308 פרימיום כחול כהה..

פורסם

צריכת דלק בין עירונית 1-18. בעיר 1-13 משולב 1-15.

פיאט בראבו סינסיישן 2011(2013-2015). היום פיג׳ו 308 פרימיום כחול כהה..

פורסם
דרך אגב בדקתי תאוצה של הרכב וקיבלתי 9.1 שניות למאה קמש. לעומת נתונים באתר יבואן 9.8 שניות.

 

תאוצה בודקים עם מכשור ייעודי, ועם ספידומטר מכוייל - כמו כן אם אינני טועה הסטנדרט של היצרים הוא לבדוק תאוצה עם שני נוסעים ממוצעים בגודלם.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

חצי שנה אתה נוסע עם שקיות :conf:

תוריד, זה יקזז לך 0.1 שניה בתאוצה.

דרך אגב, השקית הקדמית בהתקנה מקומית, כתוב עליה בעברית :)

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם
חצי שנה אתה נוסע עם שקיות :conf:

תוריד, זה יקזז לך 0.1 שניה בתאוצה.

דרך אגב, השקית הקדמית בהתקנה מקומית, כתוב עליה בעברית :)

זה כיסוי הגנה ששמים במוסך.

פורסם

היגיע הזמן להוריד את יריעות הפלסטיק השקופים גם מהמושבים האחוריים.

 

השארתם צוברת אבק ולכלוך המצטברים בין הניילון לריפוד המושבים,

ביום שתוריד אותם תיווכח בכך ותצטער שלא הורדת ביום קבלת הרכב החדש.

 

קנית רכב ברמת גימור פרימיום שחלק מרבת הגימור הגבוהה הוא ריפוד המושבים.

פורסם

לנסוע בלי להוריד את הניילונים במשך חצי שנה? למה לסבול ולנסוע על שקיות? כדי שמי שיקנה ממך את הרכב יהנה יותר?

 

אני הורדתי את הניילונים ביום הראשון.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תודה. אני לא מוריד בגלל הילדים! טוב אני יוריד ניילון בניקוי פנימי הבא!

פיאט בראבו סינסיישן 2011(2013-2015). היום פיג׳ו 308 פרימיום כחול כהה..

פורסם

שמת 140 אלף על פיגו 308 ??? קבל ח"ח. פוחד לגלות כמה תעלה 308GTI :lol:

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

תהנה,ה308 רכב באמת מוצלח,לשלי {רכב חברה} יש כבר קרוב ל150,000ק"מ קשים מאד והרכב מרגיש כמו ביום הראשון שקיבלתי אותו,האמינות מושלמת,כלום.

פורסם

המושבים נראים מעולה!

עדיין קצת נשמע לי יקר לשלם על פ'גו 308 עם מנוע 1.2 140 אלף ש"ח.

לצורך ההשוואה, גולף קומפורטליין שהיא המתחרה הישירה לגרסאת הפרימיום מבחינת המחיר, מגיע עם מנוע 1.4 150 כ"ס.

 
 

 

 
 

×
×
  • תוכן חדש...