Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה סופרב 1.8 2009


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיסי מתכנן להחליף את הקורולה 2008 של אשתו לרכב אחר

כרגע הוא מתעניין בסופרב 2009

מנוע tsi 1.8 ותיבת Dsg

יש למישהו לומר משהו על השילוב הזה?

האם ה Dsg הנ''ל סובלת מהבעיות של Dsg או שהכל רק שמועות ודיבורים

פורסם

לא הצלחתי למצוא נושא שמדבר על הבעיות פה

יש אולי מישהו שהיה או שיש בבעלותו רכב עם מנוע ותיבה זהים?

או שרוב התקלות זה מפה לאוזן

פורסם

התקלות אמיתיות, הפורום מפוצץ, המוסכים של צ'מפיון מפוצצים

אם דוגמאות אישיות וספציפיות כאן הן מה שאתה מחפש אז אני חוויתי את זה על Q3, מוח גיר נהרס אחרי חצי שנה (כמובן שתוקן במסגרת האחריות, אבל לך תבזבז זמן במוסך על רכב בן 6 חודשים ולך תתמודד עם חוסר הניידות מהרגע שמושבת הרכב).

פורסם

הי

היה לי את אותו רכב מאותה שנה (אלגנס) למשך כמעט 3 שנים.

הרכב הכי מפנק, מהנה וחזק שהיה לי מאז ומעולם.

השילוב של המנוע עם הגיר - כשהם עובדים זה פשוט חלום.

כשעברתי אחריו לקורולה 2015 רציתי לבכות.

 

קניתי אותו מהבעלים הראשונים שהחליף מצמדים 5K קילומטר לפני (התנתי את הקניה בהוכחה ממוסך מורשה).

לאחר שנה הרכב הוזמן במסגרת קמפיין להחלפת המכטרוניק של הגיר ללא עלות וללא שהרגשתי בתקלה.

לאחר שנתיים וחצי שהיה ברשותי התחלתי ממש בקטנה להרגיש את הבעיה של המצמדים (רעידה קלה בין ראשון לשני). הרכב היה חודשיים לפני גיל 5...

הכנסתי אותו למוסך מורשה שתמיד טיפלתי בו, והם החליפו לי את המצמדים ללא עלות וללא ויכוח.

שאלתי את בעל המוסך איך יכול להיות שהם שוב התקלקלו, ולטענתו בשנה הראשונה שביצעו החלפות היה דגם ביניים שלא נתן מענה מלא והיו קילקולים גם בו, וזה לא צפוי לקרות שוב כי הקלאטצים החדשים אין בהם את הבעיה הזו (נכון או לא ימים יגידו).

 

כשקניתי את הרכב הייתי ממלא חצי ליטר שמן כל 15K, לקראת המכירה הייתי ממלא חצי ליטר שמן כל 5K, כך שאולי הרכב שלי היה בדרך לבעיה הנוספת הידועה של רינגים = אוברול.

 

אגב, הייתי נוסע יחסית ממש רגוע עליו.

שורה תחתונה, רכב מ ד ה י ם אבל כנראה שעדיף לקנות משנתון מאוחר יותר ששם אולי פתרו את הבעיות.

חוץ ממה שציינתי... לא היו לרכב שום בעיות או תקלות אחרות.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

×
×
  • תוכן חדש...