Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מנצל את השאלה

 

אני שוקל לקנות את זה של אנג'י. למי יש נסיון?

http://engie.co.il/

 

מעפן לגמריי , אם תרצה קניתי אחד יש לי פה בבית בוא תעבור מנתניה אני יתן לך אותו בחינם

זה לא עושה כלום חוץ למדווח על צריכת דלק/וכו'

בולשיט

פורסם
מנצל את השאלה

 

אני שוקל לקנות את זה של אנג'י. למי יש נסיון?

http://engie.co.il/

 

קיבלתי אחד שלא עבד,

מהר מאוד לקחו אחריות ושלחו חדש שעבד מצויין, אך לא שימושי בכלל..

חוץ מזה שהאפליקצייה שלו נוחה מאוד, אין יותר מידי עניין בו.

Seat Ibiza FR

פורסם

תגדיר מה אתה רוצה מסורק התקלות שלך

סורק גנרי ~5-10דולר יראה רק נתונים ואיפוס בסיסי של המחשב (שניתן לרוב גם ע"י ניתוק המצבר לX דקות)

סורק מתקדם יותר ייתן לך בגדול אופציה ליותר פרמטרים ולרוב פונקיות קצת יותר מתקדמות

סורק לחברה ספציפית VAG/HONDA עולה באוזר ה-100+$ ונותן פונקיציות שהיצרן קודד להם סיסמאות כדי להשתמש בהם ולכן יותר יקרים ויותר ספציפיים

פורסם

כל סורק תקלות סטנדרטי אמור לתמוך בפונקציות OBD2 שהרכב תומך בהן. אפשר לראות מידע שימושי אם אתה יודע מה אתה מחפש ומשתמש בתוכנה מתאימה.

תקלות ב OBD2 בעיקר נוגעות לזיהום אויר.

עם סורקים ספציפים לרכב מסויים אפשר להתחבר ולראות עוד הרבה יותר נתונים שלא נכללים בתקן, ואף לשנות דברים (זה הרבה יותר יקר מסורק גנרי).

הסיניים מאלי אקפרס הם בד"כ איטיים ודי זבל, אבל בשביל מוצר בסיס הם בסדר.

אני משתמש ב KIWI2 (יש גם KIWI3 כבר) ו obdlink mx. ה mx ממש מהיר ואיכותי. המחיר בהתאם.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
לאיזה צרכים ? מה רע בסורק כללי של 9$ ?

 

תגדיר מה אתה רוצה מסורק התקלות שלך

סורק גנרי ~5-10דולר יראה רק נתונים ואיפוס בסיסי של המחשב (שניתן לרוב גם ע"י ניתוק המצבר לX דקות)

סורק מתקדם יותר ייתן לך בגדול אופציה ליותר פרמטרים ולרוב פונקיות קצת יותר מתקדמות

סורק לחברה ספציפית VAG/HONDA עולה באוזר ה-100+$ ונותן פונקיציות שהיצרן קודד להם סיסמאות כדי להשתמש בהם ולכן יותר יקרים ויותר ספציפיים

 

כל סורק תקלות סטנדרטי אמור לתמוך בפונקציות OBD2 שהרכב תומך בהן. אפשר לראות מידע שימושי אם אתה יודע מה אתה מחפש ומשתמש בתוכנה מתאימה.

תקלות ב OBD2 בעיקר נוגעות לזיהום אויר.

עם סורקים ספציפים לרכב מסויים אפשר להתחבר ולראות עוד הרבה יותר נתונים שלא נכללים בתקן, ואף לשנות דברים (זה הרבה יותר יקר מסורק גנרי).

הסיניים מאלי אקפרס הם בד"כ איטיים ודי זבל, אבל בשביל מוצר בסיס הם בסדר.

אני משתמש ב KIWI2 (יש גם KIWI3 כבר) ו obdlink mx. ה mx ממש מהיר ואיכותי. המחיר בהתאם.

 

אני רוצה יותר לצורך של תירגול ולימוד, השאלה שלי היא על מה אתם ממליצים בתקציב הזה, אני יודע שאפשר להשקיע במחשבים של הרבה כסף שייתנו הרבה יותר מידע.

אך אני מחפש משהו שאוכל לקרוא ממנו תקלות (בעיקר ברכבים יפנים), ומספיקים לי דברים בסיסים, כמובן שמנוע.. אם אפשר גיר ועוד קצת מה טוב..

פורסם
אני רוצה יותר לצורך של תירגול ולימוד, השאלה שלי היא על מה אתם ממליצים בתקציב הזה, אני יודע שאפשר להשקיע במחשבים של הרבה כסף שייתנו הרבה יותר מידע.

אך אני מחפש משהו שאוכל לקרוא ממנו תקלות (בעיקר ברכבים יפנים), ומספיקים לי דברים בסיסים, כמובן שמנוע.. אם אפשר גיר ועוד קצת מה טוב..

 

מישהו יכול להמליץ?

פורסם
http://www.ebay.com/itm/Hot-Car-Code-Reader-Autel-MS509-OBDII-OBD-Maxiscan-MS-509-Car-Diagnostic-Tool-/122278433375?hash=item1c785cd25f:g:mMkAAOSwEzxYWPag&item=122278433375&vxp=mtr

 

אני משתמש בו כבר 5 שנים ומרוצה

יודע לקרוא בעיות ותקלות גם ממחשב הרכב וגם של תיבת ההילוכים

 

 

האם ניתן להתחבר איתם ללנסר 2004? כי הוא לא מופיע במפרט של הרכבים שכן ניתנים לחיבור

פורסם

ניתן להתחבר לכל רכב

היתרון בשלי הוא שלא צריך שום אפליקציה נפרדת והכל ניתן לראות על המסך

כמו כן ניתן לבצע הקלטה של נתונים ולראות את הנתונים על המחשב בעזרת USB שמסופק עם המכשיר

החסרון=המחיר

פורסם

ניתן להתחבר רק למכוניות בנזין מודל 2001 ומעלה, דיזל 2004 ומעלה.

 

בישנות יותר אין תמיכה בתקן OBDII, המתאם הזה לא עובד.

 

זה נכון למכוניות אירופאית, יפניות וקוריאניות. באמריקאיות יכול להיות שיש תמיכה גם במודלים יותר ישנים. בארה"ב התקן נכנס לתוקף יותר מוקדם, לא זוכר באיזה שנה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...