Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שמח לשמוע שסמסונג עוזרים עם הגלקסיות האירופאיות, מקווה שהעניין ייפתר לשביעות רצון כל הרוכשים.

(אני אישית גם הייתי נתקע בזה אם לא היה צץ המבצע של הנקסוס שבחרתי במקום הS6..)

 

אפרופו נקסוס, נתקלתי בדיל הזה על באנדל כבלי TYPE-C איכותיים http://bit.ly/2ikgzsH

כבל אחד של חצי מטר, ארבעה של מטר ועוד אחד של שני מטר, סה"כ ₪65 שקלים עד ישראל. (כלום כסף פר-כבל)

מדובר על כבלים שנבדקו וקיבלו את תו "המהנדס ההוא מגוגל שבודק כבלים בזמנו הפנוי"

נמכרים גם באמאזון אבל משם אין משלוח לישראל, פה קונים ישירות מהיצרן עם משלוח סטנדרטי של חודש +/-

 

קיצר, הזמנתי. ממליץ.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

הקישור לא עובד קופנינגה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

שלחתי מייל לסינים, באופן די מפתיע הם ענו מהר; נגמר המלאי.

 

במקביל למבצע שאני קישרתי אליו הם העלו מבצע של אותה חבילה ב$7.99 לאמריקאים בלבד, זה רוקן אותם, אז מחקו את הדפים מהאתר.

כשיתחדש המלאי הם יחזירו את הקישור.

 

לי בכל אופן הבטיחו שההזמנה שלי תישלח, כנ"ל כל מי שהזמין לפני שהורידו את העמוד (יש כאן מישהו כזה בכלל?)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
למי שמעוניין במכשירים גדולים:

5da1dbc0-31f7-49b8-8a60-a41a0bf7e75d.jpg

ה-Xiaomi Mi Mi5s Plus 5.7 inch Dual Camera 4GB RAM 64GB ROM Snapdragon 821 כעת ירד ל295$ עם הקופון 5splus100

http://www.banggood.com/Xiaomi-Mi-5s-Mi5s-Plus-5_7-inch-Dual-Camera-4GB-RAM-64GB-ROM-Snapdragon-821-Quad-Core-4G-Smartphone-p-1091270.html?p=2O09152737382013098T

נתקלת במקרה באיזה דיל טוב בסגנון על mi5s 4gb//128?

 

 

Sent From My ZUK Z1

8)
פורסם (נערך)

לא יודע אם זה קשור לפה אבל אנסה את מזלי.

מחפש המלצה למעבדה ברמה גבוהה לצורך החלפת שקע טעינה מולחם בלוח.

מדובר על מוטורולה מוטו X pure עם שקע טעינה סורר,את החלקים אביא בעצמי כי אני מאמין שאין בארץ.

בנוסף,אילו מכשירים עם אנדרואיד נקי אפשר לרכוש בארץ מלבד הנקסוס 5X/6P והגוגל פיקסל במחיר מוגזם?

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

היתה לי בעיה עם מוטו x סטייל ( באשמתי ) - היחידים שלקחו את המכשיר ותיקנו אותו תוך שבוע היו מחנות China phone ברמת גן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
שים לב שלזוק 2 אין נורת LED לנוטיפיקציות.

 

לא מבין איך יש עדיין חברות שעושות שטויות כאלה.

 

אז הגיע הזוק. יש נורית חיווי בצבע לבן בלבד ואדום כשהסוללה חלשה..

התקנתי עליו רום של Ressurection remix כי התוכנה הסינית פחות חביבה עליי למרות שעובדת טוב.

סוללה בריאה מאוד.

לא רע בכלל בשביל 750 שקל

פורסם

התקנתי את אותו רום בLeTV שלי. הדבר היחיד שהציל את המכשיר משיעור שחייה באסלה.

למה הסינים מתעקשים לרצוח את אנדרואיד?

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם (נערך)
השרון/מרכז

vladclar מה הייתה הבעיה?

 

סים כארד חתוך, אשר הוכנס ביותר מידי כוח, הרס את הפינים, והמכשיר לא זיהה שום סים כארד.

היו צריכים להלחים פלטה חדשה לקליטת סים כארד.

 

אגב, באותו היום היה אצלם עוד מישהו ששבר מסך למוטו X סטייל - גם את המסכים הם מייבאים מסין .

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה על העזרה.

מה הוא המס קניה על מכשיר סלולרי היום? נגיד והמכשיר עולה לי 350 דולר אז אני משלם 17 אחוז מע"מ וכמה מס קניה?

שוב תודה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

מישהו יודע מתי הגוגל פיקסל אמור להגיע לאירופה חוץ מגרמניה ובריטניה? כי כרגע אלה הם המקומות היחידים שבהם הפיקסל נמכר באירופה.

אמסטרדם\פראג אם לדייק.

How sky is the limit if there are footprints on the moon?

×
×
  • תוכן חדש...