Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה יכול לעבוד כטכנאי מחשבים עצמאי. לא צריך ללמוד שום דבר בשביל זה, בסך הכל ידע מקצועי ותודעת שירות מסויימת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 141
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לחנויות מחשבים שהן לא רשתות גדולות אין ממש אפשרות להתקיים כיום, אלא אם כן הן גם מעבדת סלולר .

 

וגם מכבסת כספים עבור משפחת פשע כזאת או אחרת.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
התחלתי את הקריירה שלי כטרום מתמחה ביום 1.5.1970.

 

ראשון למאי בחיפה האדומה, אף אחד לא עובד.

 

הוסף לזה כי היה זה יום שישי, עדיין עבדו בארץ ביום הזה ברגיל.

 

דיברתי עם בעל המשרד על כך שאתחיל ביום ראשון 3.5.1970

 

תשובתו הייתה נחרצת

 

תבוא ב 5 דקות לשמונה ותעבוד עד 1300 כנהוג.

 

ואכן באתי ועבדתי ומספר דקות לפני השעה אחת בא הבעל בית לוודא שאכן עבדתי.

 

מה עשיתי?

 

עברתי על חשבוניות מספקים של אותו לקוח, באופן אקראי, ראיתי כי נרשמו בהנהלת החשבונות , שאז הייתה בשיטת ההעתקה, תוך שימוש בנייר קרבון שחור / כחול

 

כלומר כרטיסים שנכתבים בכתב יד, וכאשר ראיתי כי אכן כך, שמתי חותמת עגולה נבדק על החשבונית.

 

אכן עבודה שחורה תרתי משמע.

 

מאז חלפו כ 46 שנה ועדיין המקצוע חי ובועט.

 

זאת ועוד, גם שיטות העבודה לא השתכללו מי יודע מה באופן מהותי... :roflmao:

המקצוע אכן בועט, השאלה היא במי...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לעבוד כל יום עד 1 בצהריים זה פיצוץ. לא נורא שבאים גם בשישי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
התחלתי את הקריירה שלי כטרום מתמחה ביום 1.5.1970.

 

ראשון למאי בחיפה האדומה, אף אחד לא עובד.

 

הוסף לזה כי היה זה יום שישי, עדיין עבדו בארץ ביום הזה ברגיל.

 

דיברתי עם בעל המשרד על כך שאתחיל ביום ראשון 3.5.1970

 

תשובתו הייתה נחרצת

 

תבוא ב 5 דקות לשמונה ותעבוד עד 1300 כנהוג.

 

ואכן באתי ועבדתי ומספר דקות לפני השעה אחת בא הבעל בית לוודא שאכן עבדתי.

 

מה עשיתי?

 

עברתי על חשבוניות מספקים של אותו לקוח, באופן אקראי, ראיתי כי נרשמו בהנהלת החשבונות , שאז הייתה בשיטת ההעתקה, תוך שימוש בנייר קרבון שחור / כחול

 

כלומר כרטיסים שנכתבים בכתב יד, וכאשר ראיתי כי אכן כך, שמתי חותמת עגולה נבדק על החשבונית.

 

אכן עבודה שחורה תרתי משמע.

 

מאז חלפו כ 46 שנה ועדיין המקצוע חי ובועט.

 

המקצוע גוסס. שכ"ט נשחק משנה לשנה. המשרדים הגדולים מפתחים תוכנה שתעשה ביקורת אוטומטית בשביל שיוכלו לצמצם את מצבת כוח אדם.

 

בחו"ל מחפשים רואי חשבון שיודעים גם לתכנת. בעתיד רואה חשבון יהפוך לסוג של מתכנת מערכות מידע.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לעבוד כל יום עד 1 בצהריים זה פיצוץ. לא נורא שבאים גם בשישי.

 

אלה היו שעות העבודה ביום ו'

 

ביום רגיל מ 0800 ועד ל 1600.

 

קצת פחות פיצוץ.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
המקצוע גוסס. שכ"ט נשחק משנה לשנה. המשרדים הגדולים מפתחים תוכנה שתעשה ביקורת אוטומטית בשביל שיוכלו לצמצם את מצבת כוח אדם.

 

בחו"ל מחפשים רואי חשבון שיודעים גם לתכנת. בעתיד רואה חשבון יהפוך לסוג של מתכנת מערכות מידע.

כל עוד פעולות של חיוב וקבלת כספים מתבצעות באופן ידני - יהיה צורך ברו"ח. החזר נסיעות, מישהו?

כל עוד בני אדם קובעים ומשנים תדיר פקודות מס הכנסה - יהיה צורך ברו"ח.

כל עוד איפה שהוא בשרשרת יש אדם שיכול להזין מידע שגוי (בצד של משרדי הממשלה, למשל...) - יהיה צורך ברו"ח.

המקצוע הזה קיים עוד מימי הפרסים והמצרים, ועם כל הכבוד לטכנולוגיה, זה לא ישתנה. מקסימום יתעדכן ויתייעל.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

זכורתני כי עם כניסת המחשבים דיברו על כך שמפעלי הנייר יכולים לסגור את שעריהם, כי הכל יהיה במחשב.

 

מאז מדפיסים פי עשר..

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ואם נחזור לנושא הדיון אענה בקצרה לשאלה שבכותרת -

 

לא, לא חייב תואר בשביל לקבל משכורת נורמלית. יש לי מספיק מכרים שמרוויחים בסדר גמור גם בלי תואר או לימודים כלשהם.

האם זה עוזר לך? כנראה שלא.

לי לדוגמא, כבר יש תואר. אבל זה עדיין לא עזר לי להגיע למשכורת נורמלית.

מנגד אני טוען שזה כנראה בגלל שאני גר בפריפריה. האם כל מי שגר בפריפריה לא מצליח להגיע למשכורת נורמלית? בוודאי שלא. אבל לי זה לא עוזר.

בגלל זה אני עובר בימים אלה קרוב יותר לאיזור המרכז.

האם בהכרח אני אמצע עבודה אחרי המעבר? כמובן שלא. יש מצב טוב שכן, אך יש סיכוי גם שלא...

 

כך גם במקרה שלך עם התואר, יש סיכוי טוב שתלמד כמה שנים (ותחיה בצמצום יתרה כל התקופה הזו) ואחרי זה תמצא אחלה ג'וב עם משכורת טובה בזכות התואר.

אך תמיד יש סיכוי גם שהמהלך הזה לא יביא אותך למקום עדיף ממה שאתה נמצא בו כרגע.

 

מה שאני רומז כאן זה שאין נכון או לא נכון. כל אחד והמסלול/מזל/גורל שלו.

פורסם

iluxxxa - השכר שלך עשוי להשתפר, גם ההוצאות יגדלו. השאלה היא האם ההפרש ביניהם יגדל (לטובתך) או יצטמצם (לרעתך). עדכן אותנו בעוד כמה חודשים, אחרי שתגיע למצב יציב (המעבר כרוך בעלויות לא קטנות, כך שהחודשים הרשונים אינם מייצגים את הטווח הארוך).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בחודשים הקרובים בהחלט נאכל כאפה. ההוצאות יהיה של מרכז, וההכנסות עדיין של פריפריה.

מקסימום נחזור תוך שנה עם זנב בין הרגלים ומחשבה של "לפחות ניסינו".

 

יש לי כמה שרשורים לעדכן, מקווה שהדברים יזוזו בכיון הרצוי.

פורסם

מי שלא מנסה לא טועה.

 

רק המעז מנצח...

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...