Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

נו, תמיד יש קנייה ראשונה... עשיתם לי חשק :-)

המכונה של אריק היא המומלצת או שיש המלצות נוספות למכונות קיצוץ זקן?

 

אגב, מתנצל על הבורות (לא הזמנתי מאמאזון מעולם). כשמזמינים מאמאזון המחיר שמשלמים הוא מחיר כולל מיסים תמיד?

כדאי לעשות משתמש PRIME? סתם משהו שקפץ לי מהשיטוט באמאזון.

 

מחפש המלצה למכונת תספורת(לגוף ולזקן) שעמידה במים ואפשר להשתמש בה במקלחת,תקציב סביבות ה250,חשבתי על הפיליפס נורלקו 7100?

https://www.amazon.com/dp/B00TYSRAJS

עריכה אחרונה על ידי Michael_N

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אשמח להמלצה לקסדה טובה למבוגר לאופניים. בארץ המחיר בסביבות 300 ש"ח. כדאי להזמין באמזון? יש המלצות?

חפש בארץ קסדה של Funkier . מעולה מבחינת עלות תועלת ועכשיו יש בטח מבצעים לקראת סובב תל אביב.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

מיכאל,

 

כאשר מה שאתה קונה נשלח ע"י אמאזון (fulfilled by amazon) המחיר כולל הכל. במידה והיה לך מזל ולא שולמו מיסים או ששולם פחוץ - אמאזון יחזירו לך את ההפרש. אם יותר - זה עליהם.

 

לגבי prime - לא נותן לך הרבה בארץ.

זה יתן לך גישה לספריית הספרים/מוזיקה/וידאו של אמאזון ומבצעים טובים פה ושם אבל כל ענייני השילוח המהיר בחינם והבאקטים לא תקפים.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Aprilia Shiver 750

פורסם
אייל, מה דעתך על tplink td w9980 לבית ? יציב?

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

לא אייל, אבל הוא ישן ולא תומך בוקטורינג שבזק מתחילה להפעיל באיטיות. בקווים עם זה המהירות המקס' גבוהה יותר.

הדגמים שלהם שתומכים בוקטורינג: Archer VR900 Archer VR2600 Archer VR600

פורסם

תודה רבה. בהתחלה רציתי נתב בלי מודם (חשבתי לקחת מודם בלבד מבזק אבל נאמר לי היום שאין יותר אפשרות כזו) ואז נפתחות הרבה אופציות. אבל בגלל שצריך אחד עם מודם, האפשרויות מוגבלות. מה גם שלדעתי, זה אוברקיל לסבא. אפילו בשבילי זה מוגזם לדעתי.

Veni Vidi Vici

פורסם

כולה הלכתי לראות סרט

קצת דילים לא

קוצץ גוף \ זקן מגוון דגמים במחיר תחת. Philips BT5200/13 לדוגמה ב 180 שח.

אוזניות לחטוף Jaybird X2 Sport Wireless כ 400 זוז חדש .

מכונה להסרת שעיר לנשים דגם Braun Silk-Epil 5 Power 5780 ב 216 שח עד בית.

אוזניות אלחוטיות Logitech G933 הדגם החדש במחיר מעולה של 668 שח עד הבית בארץ קרוב לאלפיה.

עכבר Logitech G900 גיימניג הורכז לפני כמה חודשים חוטי ואל חוטי נחשב לעכבר הטוב בעולם כרגע במחיר של 667 שח עד המחשב. בארץ קרוב שוב לאלפיה.

 

סדרה 9 של בראון מכונות גילוח במחרים שיעפיו לכם את הסכך מהסוכה.

Braun Series 9 9240S

פורסם

מכונה להסרת שעיר לנשים דגם Braun Silk-Epil 5 Power 5780 ב 216 שח עד

 

 

ראיתי את הדל הזה. לא סגור על עצמי אבל להבנתי , ובשונה מהדגמים האחרים, היא לא אלחוטית.

 

המחיר קורץ אבל אני תוהה אם כדאי ללכת על זה או לחכות לגיל על דגמים אלחוטיים בסדרה 5 או בכלל הסדרות הגבוהות יותר?

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

למה ער? עזוב, פשוט ער.

 

אשתי אומרת שלא מפריע לה החוט. השאלה אם לא לחכות ולראות אם אין מחיר זו יותר בהמשך.

 

אגב, מה שמבלבל הוא שגם בתוך הסדרות עצמן, יש המון אופציות.

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אכן רק ללכת לאיבוד ולגבי ההמתנה, יש מצב שאתה צודק.

 

ועדיין, הדגם הזה שווה את הכסף?

 

בזאפ יש בדיוק 2 ביקורות - אחת מהללת והשניה קוטלת כך שזה לא ממש עוזר.

 

המחיר שם נע בין 450-600 ש״ח.

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אין לחץ בכלל, רק רצון.

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...