Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם הדגם ה"נל נחשב אמין?

האם ישנם מחלות מיוחדות והאם הרכב מזדקן בכבוד?

 

הבנתי שהגיר שלו שונה מפוקוס (מצמד רטוב ) ולמעט החפת שמן ופילטרים כל 60000 ק"מ אין לו תחזוקה מיוחדת בגיר.

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

פורסם

המתן לתגובת automatic.

בכל אופן הגיר של המנודאו שונה לחלוטין מהגיר של הפוקוס הידוע לשימצה.

הגיר של המונדאו מתפקד היטב לאורך זמן. אך חובה לתחזק אותו אחת ל 3 שנים/60K ק"מ והעלות היא כ 2,000 ש"ח.

מלבד זאת, לא מכיר מחלות מיוחדות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

הבנתי שיש בעיות תפוקה עם המדחס של המזגן וגם משאבת הדלק עלולה לשבוק- בשני המקרים זה סיפור של אלפי שקלים.

לגבי הגיר הבנתי שהוא שונה מהפוקוס.

השאלה אם כן מדוע המחיר שלהן צונח ?

כי הם יחסית אמינות אז הרכב הזה די מציאה.

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

פורסם

מזגן בעייתי - לא יודע עלות תיקון.

שואב דלק כמו קאדילק אסקלייד.

היו דיווחים גם על זה שהסופרצ'ארג'ר שובק חיים.

פורסם

אין שום סופרצ׳ארג׳ר במונדאו

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
מזגן בעייתי - לא יודע עלות תיקון.

שואב דלק כמו קאדילק אסקלייד.

היו דיווחים גם על זה שהסופרצ'ארג'ר שובק חיים.

 

כן תקשיב לו בהחלט תגובה מלומדת... נו באמת איזה גיבוב של שטיות. סופרצ'ארג'ר ? מונדיאו?

 

המזגן לא בעייתי במובן של תקלות, התלונות הן לגבי עוצמת הקירור, יש כאלו שטוענים שהוא מעט חלש בתפוקה שלו ולא מקרר היטב בימי הקיץ הלוהטים.

מצד שני יש כאלו שחיים איתו בסדר גמור, תלוי כמה אתה רגיש לחום.

 

הצריכת דלק במנועי ה-ECO BOOST יחסית טובה אך כמו כל מנוע טורבו הוא רגיש מאוד לרגל כבדה, בגלל שהמנועים הללו גמישים מאוד אין צורך לנסוע בסל"ד גבוה ביום יום ואם תנהג בצורה שפויה גם צריכת הדלק תהייה כזאת.

 

סך הכל אחת המשפחתיות הגדולות הטובות בסגמנט הזה, מנוע מעולה, התנהגות כביש מצויינת, רמת נוחות גבוה ומרווח פנימי נדיב. (חולקת פלטפורמה יחד עם וולוו S80).

הטיטניום גם מאובזרת מאוד ובמחיר שהן נמכרות ביד שניה הן בהחלט מציאה.

פורסם

שלום,

 

אני עם פורד מונדאו 2012 דגם TREND כבר חצי שנה. הרכב בינתיים ללא תקלות, כאשר הוא במקור יוצא ליסינג ועבר עד היום 105K ק"מ. התקשרתי גם לבעלים הקודם שאמר שלא היו תקלות חמורות בתקופה שהייתה אצלו. מה שכן, המזגן אכן מעל 32 מעלות בקיץ מתחיל לתת את אותותיו ולא מקרר את חלל הרכב מספיק. בוודאי עבור היושבים מאחור ולמרות בקרת האקלים המפוצלת.

אם הייתה דרך לשפר זאת כנראה שהייתי עושה זאת. אבל מלבד זאת, הטורבו פשוט תענוג והרכב מאיץ בצורה מצוינת למרות שהתנהגות הכביש שלו לא מדהימה. בגאז' גדול ופרקטי והמון מקום לכל היושבים ברכב גם כאשר ישנם חמישה נוסעים.

פורסם

יש לנו מונדאו 2011 לאחר מתיחת פנים. המזגן מעולה קדימה ואחורה.כבר קיץ שני אצלינו מיולי עד אוקטובר ב35 מעלות ו 80 אחוזי לחות. נוח מאוד ועם התנהגות כביש מצויינת.

פורסם (נערך)

בבעלותי מונדיאו טיטניום החל מחודש אוגוסט 2011 וקרוב ל-100,000 ק"מ.

המזגן לא מדהים כמו במאזדה 6 שהייתה לי קודם, אך בהחלט סביר.

עם רגל לא כבדה על הדוושה, נסיעה בעיקר בין עירונית של נוסע יחיד צריכת הדלק אצלי היא 1:14 לערך.

סה"כ עד היום לא היו לי שום בעיות מיוחדות מעבר לטיפולים.

את החלפות השמן גיר צמצמתי ל-30,000 ק"מ באופן ייזום.

קח בחשבון שבאופן יחסי הרכב אוכל צמיגים, דהיינו אצלי החלפה כל 30,000 ק"מ לערך.

כמו כן אצלי, החלפת רפידות ברקסים בתדירות יותר גבוהה בהשוואה לרכבים קודמים שלי או נוספים שבבעלותי.

למרות שעברו לא מעט שנים עדיין לא מצאתי רכב באותה הקטגוריה שמשתווה אליו ולכן לא החלפתי.

סה"כ לדעתי ביחס לעלות כיד 2 קנייה מעולה.

 

אם יש שאלות נוספות, אשמח לענות.

עריכה אחרונה על ידי oferman
פורסם

"אוכל צמיגים" ?

מה זה אומר? בחיים לר שמעתי מישהו משתמש במונח הזה...

אם הצמיגים שלך מתבלים באופן משמעותי יותר מאשר ברכבים אחרים, אתה לא חושב שאולי קיימת בעיה כלשהי?

איכות צמיגים, לחץ אויר, איזון וכו'?

פורסם

אין שום בעיה. משתמש בצמיגים איכותיים, בודק לחצים כל 2-4 שבועות והכל מאוזן.

בהשוואה לרכבים קודמים שהיו לי שהייתי מחליף צמיגים כל 80-90 אלף ק"מ כאן מחליף כל 30-40 אלף ק"מ.

לא יודע להסביר למה, אך זה המצב.

הפנצ'ר מאכר אמר לי שזה ידוע ברכב הזה

×
×
  • תוכן חדש...