Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא צפיתי אחרת, עדיין אם זה זיוף טוב אפשר לחיות עם זה ביחס למחיר.

 

לחבר הייתה כזאת, בקיץ שעבר נמסה מהחום באוטו.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה לקחת הימור, אתה בעצם קונה חתול בשק - אם זה זיוף טוב או לא אתה תדע רק אחרי שתשלם עליה ותמתין חודש ויותר בכדי לקבל אותה.

שים לב שבנתונים הטכניים היא אפילו לא מתיימרת להיות full hd אלא 720P.

אני מציע להשקיע עוד קצת (נכון, פי שתיים יותר) ולקנות g1w-c מקורית. האיכות שלה מוכחת

ולמרות כל המגרעות שלה, לדעתי היא שווה את המחיר.

פורסם

זיופים בדרך כלל עם מעבד חלש שמקליט בMJPEG ולא H.264 וגם רזולוציה 720P או 1080P עם אינטרפולצייה. ביצועים לא טובים בתאורה חלשה. חבל על הכסף.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
הקישור שיש ל FOXOFFER הוא כן אמין?הם כן בסדר?

והאם זה יעצר במכס הדבר הזה?

ו....האם להזמין או להמתין?

ו http://www.foxoffer.com/car-dash-camera/819-a119-1440p-30fps-2-inch-lcd-160-lens-car-dash-camera-dvr.html

מה זה ה HARDWARE KIT?

כן הם אמינים,כמובן שאי אפשר להבטיח שתקבל מוצר תקין וכו.

לגבי המכס/מע''מ, הכל יכול להיות. אבל הסבירות נמוכה מאוד.

להזמין או להמתין? החלטה שלך.

 

הקיט שניתן להזמין בכמה דולרים בודדים הוא מיועד להתעלקות למקור מתח בתיבת הפיוזים או כל מקום אפשרי אחר.

הוא משמש כשנאי, במקום המטען שמגיע בערכת המצלמה.

 

לדעתי עדיף לוותר עליו ולהשתמש במטען המקורי. אם תרצה לחבר אותו לתיבת הפיוזים תרכוש מפצל פיוזים ושקע 12v.

פורסם

מה זה אי אפשר...חתול בשק?

להמתין מבחינת סקירות זה השאלה..

ואני רוצה לחבר לפיוזים באוטו ולא לשקע של המצת אז אני צריך איזה מפצל, יש לך לינק?

תודה

פורסם

מבחינת סקירות, יש כבר מלא כאלו.

אומנם לגירסאת הבטא, אבל גם טוב.

תכנס ליוטיוב ותחפש.

 

לגבי חיבור המצלמה לתיבת הפיוזים, תכנס לערוץ יוטיוב שלי לvico power plus. כל רשימת הקניות נמצאת מתחת לוידאו, בהצג עוד.

פורסם

בקשר לכל אלה העם החבילות המתעכבות,

לא יודע מה הולך אצלכם אבל הפעם הראשונה שלי בגירבסט היא שהזמנתי את המצלמה, יצאה לדרך תוך ימים בודדים עם עדכון באתר דואר של הולנד, והגיע אליי תוך 3 שבועות.

קניתי עוד מוצר קטן של שקל וחצי, גם שום בעיה הגיע הרבה יותר מהר ממוצרים מאיביי, תוך שבועיים.

קניתי פנס ועוד מצלמה לחבר, שוב אותו דבר נשלחו תוך יומיים גג, המספר מעקב התעדכן והכל טוב.

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

לכל ההזמנות שלי מגירבסט לקח בין שלושה שבועות עד חודש ושבוע מיום ההזמנה עד שהגיעו אלי.

בסך הכל הנסיון שלי איתם טוב.

 

Sent from my X9076 using Tapatalk

פורסם

טוב ביקורת קצרה(לפחות שלי) על A118C המצלמה עובדת מעולה באור יום, תמונות יחסית חדות עד 120 ק"מ(עם עצירת סירטון ברוב המקרים ניתן להבחין ולהבין מה כתוב על הלוחים רישוי, בלילה הסיפור שונה לגמרי, האורות מסנוורים את המצלמה, כדי לראות מספר זיהוי אתה צריך להיות במרחק של 2 מטר מהרכב, הנצלמה מבחינה כמו שצריך הבדלי צבעים.

לכל המזמינים מגירבסט התוספת של 4 דולר שווה את המחיר, השליח הגיע לפתח הבית אחרי עשרה ימים.

 

יום טוב לכולם :)

פורסם
אני מתחיל לחשוד שהחיישן ב A118C שלי לא לגמרי תקין, כי איכות הצילום בלילה די מזעזעת.

 

אחרי הסרטון שהעלתי לשרשור הסרטונים הסתכלתי על קטעים בהמשך הנסיעה, שם יש יותר תאורה, והאיכות נראית די רע.

הנה הסרטון ביוטיוב, בכוונה העלתי ללא עריכה כלל, ע"מ לא להוריד מהאיכות (והאמת שזה נראה כמעט זהה לקובץ המקורי ב 1080P):

https://www.youtube.com/watch?v=SzTk6EWEo_g

 

שימו לב גם לרעש הכחול בפינה הימנית העליונה, בסרטון המקורי הוא משמעותית בולט יותר אבל ניתן לראות אותו גם ביוטיוב.

נראה שבתחילת נסיעה המצב די תקין, ולאחר כחצי שעה של צילום האיכות מדרדרת. הקטע שהעלתי הוא לאחר שעה של צילום רצוף.

 

 

אז מה גירבסט הציעו לי?

או לשלם 34$ ולקבל אחת חדשה.

או לשלוח את התקולה על חשבוני וכשהיא תגיע לקבל החזר.

או לקבל 10$ החזר.

 

האמצעי הכי הגיוני כלכלית אבל אני לא מתכוון לחכות חודשיים בלי מצלמה, אחרת בשביל מה קניתי אותה?

הצעתי להם משהו אחר, אם לא יסכימו - נעבור לפייפאל.

פורסם

שלום לאלכס וחברי הפורום,

 

החלטתי לרכוש מצלמת דשבורד קדמית בסכום של עד 100$.

ראיתי שהומלץ רבות הדגם: A118C ובנוסף אלכס ציין שה- 119C החדשה תהיה טובה יותר מהדגם הקודם.

האם כדאי לרכוש את ה- A119, או "ללכת על בטוח" ולרכוש את ה- A118C ?

 

תודה מראש!

פורסם
אז מה גירבסט הציעו לי?

או לשלם 34$ ולקבל אחת חדשה.

או לשלוח את התקולה על חשבוני וכשהיא תגיע לקבל החזר.

או לקבל 10$ החזר.

 

האמצעי הכי הגיוני כלכלית אבל אני לא מתכוון לחכות חודשיים בלי מצלמה, אחרת בשביל מה קניתי אותה?

הצעתי להם משהו אחר, אם לא יסכימו - נעבור לפייפאל.

כמצופה, זו דרכם הקבועה. הם יתישו אותך בלי סוף. יום עונים יומיים לא, כשהם עונים לפעמים אלו

יהיו סתם תשובות לקוניות, אח"כ יפנו אותך לדף שלהם שמסביר לגבי מדיניות הטיפול של החנות בטענות

כמו שלך.

תנסה לגרזן אותם עוד קצת על מחיר של מצלמה חדשה - את זאת תשים מאחורה ואת החדשה מקדימה.

קודם כל תחכה לתגובות נוספות של אלו שיש להם מצלמה כזאת ותראה שהם לא חווים את אותה תופעה/תקלה.

פורסם

אני לא חושב שיש מקום להשוואה בכלל, נברתי ביוטיוב ולא הצלחתי למצוא סרטון אחד שהאיכות אפילו דומה למצב אצלי, להמחשה:

GB1.jpgGB2.jpgGB3.jpg

השתיים הראשונות הן צילום מסך מהקובץ המקורי של המצלמה שלי, השלישית היא צילום מסך מסרטון ביוטיוב (שעוד מוריד מהאיכות ביחס למקור!) ותראה איזה הבדל!

פורסם

OOGA אני עם A118C זה המצב של המצלמה, אין כ"כ מה לעשות בנידון, האיכות של המצלמה בלילה בכלל לא להיט(תמונה מגורענת ולא חדה) אומנם אצלי לרוב התמונה יותר בהירה משלך ופחות צהובה.

אם תרצה אני אעלה סירטון צילום לילה מהמצלמה שלי(פחות משבוע אצלי)

פורסם

יש כאן מישהו שהתנסה עם מתקין טוב, שיעשה עבודה טובה בגולף דור 7 בחיבור מקור החשמל, באופן נסתר בלי להרוס חצי אוטו בדרך ?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...