Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3777 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

לפני כמה זמן, קצת אחרי דו"ח מהירות הקודם, נסעתי מזרחה מכיוון חיפה, ונכנסתי ל NIC Haifa autobahn (כביש מהיר חיפה נצרת עלית סיטי, קטע שמתחיל מכביש 70 אחרי צומת זבולון, עובר לכביש 79 מזרחה ונגמר בצומת המוביל, בשני הכיוונים של הכביש מדובר בכביש ללא עצירות ובו הייתי ממהר בימים טובים יותר).

כנראה שכבר הייתי ממש עייף מהכל,

חשתי גיבור והתחלתי לסחוט את דוושת הגז בעודי עושה "רייס" עם מאזדה לאנטיס (ילדותי ,סוג הרכב בדיעבד לא ממש הצדיק זאת). אם משהו, אציין רק שהמהירות התאימה לתנאי הדרך. אבל מהירות גבוהה (הכל יחסי!).

התנועה היא על האוטובהאן ,מכביש 70 אחרי צומת זבולון, מזרחה.

 

היה קטע שהמזדה הייתה לפני, אך בכל זאת ביצעתי עקיפה, רכב טיוטה לבן היה ביציאה לבית קברות. למרות הדו"ח הקודם ,אציין שקשה לזהות את הרכבים האלה. כאמור יש לבלום לפני כל רכב שעוצר בשול או אפילו נמצא מחוץ לכביש אך בקרבתו. אולם, במיוחד במהירויות גבוהות הסיכוי להישמר מהם נמוך (או שאיני מיומן מספיק?).

האטתי כי כבר עקפתי את המזדה, המזדה האיטה גם היא ונסעה כעת איתי. אורות כחולים דלקו מאחורי. הלב קפץ. דו"ח מהירות 3 ימים אחרי הקודם. פתאום אני שם לב שהניידת מאלצת דווקא את המזדה לעצור.

 

חששתי שהוא מסמן גם לי כי הוא הבהב לי עם האורות אז נעצרתי גם אני בצד.

שוטרת מבוגרת באה ולקחה רשיונות מהמזדה וראתה שגם אני עצרתי אז לקחה ממני. בהמשך התברר שנהג המזדה הוא נהג חדש ערבי, השוטרים לזרו עליו. נראה שאלו היו שוטרים עייפים מהחיים ,וחסרי חשק. הם רצו לתת לו דו"ח מהירות (חבל, דווקא נגדם אין לי כלום) ולי דו"ח על נהיגה מסוכנת. טענתי שאני מאותת כשעובר נתיבים.

סתם כדי להבהיר טענתי בפניהם שהם לא יכולים ללזור כששני רכבים נוסעים יחדיו (למרות שלזרו עליו).

לבסוף התבייתו על הנהג החדש ועזבוני לשלום, למרות שלא מכירים שיתפנו פעולה והכחשנו ביצוע רייס כלשהו.

היה קטע לא כזה ארוך שהמזדה הייתה מקדימה. בכל זאת, היינו קרובים.

אם לא פרט זה, עמדתי לרשום בשרשור מכמונות מהירות. אבל אני לא מבין למה עצרו אותו ולזרו עליו, כאשר נסענו שנינו יחד. המדידה לא אמורה להיות לא קבילה במצב כזה (ואכן כאמור אמרתי זאת לשוטרים והם לא אמרו כלום).

 

נראה שהמצב בכבישים מחמיר. יותר ויותר ניידות עומדות במחלפים, גם בצפון! בו בעבר נוכחות ניידות תנועה הייתה זניחה. הזמן היה שישי בלילה.

אם היו לוזרים עלי זה היה יכול להיות סיוט.

תסעו לאט אם אינכם ממוגנים.

עריכה אחרונה על ידי hochdorf
פורסם

המצב בכבישים מחמיר! אם אתם לא ממוגנים ( אלה? סתם סכין?) תסעו לאט! אחרת אתם מסכנים את הרישיון שלכם! אפילו שזה באוטובהן!

תתמגנו! אל תקחו שום סיכון ולא הקל שבקלים לקבל דוח

זה מה שאני הסקתי מהסיפור הזה.

 

ועכשיו ברצינות לפותח השרשור:

במקרה של תאונה קלה ההשתתפות העצמית שלך בדרך כלל תעבור את ה1000₪.

במקרה של איבוד שליטה מוחלט אתה יכול למצוא את עצמך עם רישיון בתוקף אבל בלי ידיים, רגליים ועיניים.

גם אם יש לך רכב נחמד וזריז זה לא מחייב שהוא בשעת צרה יגן עליך לחלוטין.

אנא! תשמור על עצמיך ועל סובביך.

פורסם

מחזק את דבריו של leasing driver.

 

התנהגות כזו בכביש (מי לוחץ עם לאנטיס? קורולה לבנה בשולי הדרך לא מדליק לך נורה אדומה?!) והדרך לשלילה קרובה מתמיד.

פורסם

אתם לא מבינים את מטרת פתיחת השרשור.

מובן שהשתנו הרגלי הנהיגה שלי.

אך איך ייתכן שעצרו את המזדה כאשר היינו קרובים אחד לשני? הם לזרו עליו כשעוד הייתי מאחורי, או שיש סיכוי שלזרו עליו כאשר הייתי בנתיב משמאלו?

פורסם

אתה מבין שכל מה שהנהג שנעצר צריך להגיד זה שהוא נסע במהירות המותרת, ושאתה עקפת אותו במהירות ואז הגיעו שוטרים שעיכבו אותו ואותך אבל מסיבה לא מובנת אותך הם שחררו, מה שאומר שהם התבלבלו ביניכם.

ובלי קשר זה אומר שכל המדידה שלהם לא קבילה, בקיצור לא צריך להיות גאון בשביל לצאת מזה נקי.

זה לא חדש ששוטרים לא יודעים לעשות את העבודה שלהם.

כל עוד אתה לא אידיוט שמתוודה במקום, אז הסיכויים שלך לצאת זכאי מאוד גבוהים.

פורסם
אתה מבין שכל מה שהנהג שנעצר צריך להגיד זה שהוא נסע במהירות המותרת, ושאתה עקפת אותו במהירות ואז הגיעו שוטרים שעיכבו אותו ואותך אבל מסיבה לא מובנת אותך הם שחררו, מה שאומר שהם התבלבלו ביניכם.

ובלי קשר זה אומר שכל המדידה שלהם לא קבילה, בקיצור לא צריך להיות גאון בשביל לצאת מזה נקי.

זה לא חדש ששוטרים לא יודעים לעשות את העבודה שלהם.

כל עוד אתה לא אידיוט שמתוודה במקום, אז הסיכויים שלך לצאת זכאי מאוד גבוהים.

 

זה נכון וזה ממש עצוב. עד שכבר יש איזו ניידת נדירה בודדת על הכביש אז השוטרים לא יודעים לעשות את העבודה שלהם. הכבישים הפכו לגן עדן למשתוללים ולבריונים. אני מרגיש את זה יום יום על בשרי בכביש. כבר הפסקתי להעלות סרטים לשירשור הנהגים האידיוטיים כי אני לא רואה את הטעם כשכל כך הרבה נהגים מרשים לעצמם להשתולל וזה כבר הפך לנורמה.

פורסם

3 ימים לפני קיבלת דו"ח על מהירות?

 

מובן שהשתנו הרגלי הנהיגה שלי.

 

לא, הם לא.

אני לא יודע מה לאחל לך, שתעשה תאונה קלה, ואז תלמד, כי ללמוד כרגע בלי תאונה אתה לא מסוגל.

 

לגבי "אתם לא מבינים את מטרת פתיחת השרשור". כאלה אנחנו. נתפסים לדברים קטנים, ולא רואים את התמונה הגדולה.

 

הכביש הוא לא מקום למשחקים, תחשוב שבפעם הבאה שתשחק על הכביש - למחרת יפרסמו עליך מודעת אבל, דמיין את ההורים שלך, את האחים, את החברים.

לנהוג אתה בוודאי לא יודע.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
אתם לא מבינים את מטרת פתיחת השרשור.

מובן שהשתנו הרגלי הנהיגה שלי.

אך איך ייתכן שעצרו את המזדה כאשר היינו קרובים אחד לשני? הם לזרו עליו כשעוד הייתי מאחורי, או שיש סיכוי שלזרו עליו כאשר הייתי בנתיב משמאלו?

 

אפשר לברור נתיבים בלזירה. זה לא דבורה שמצריכה כביש סטרילי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

חשתי גיבור והתחלתי לסחוט את דוושת הגז בעודי עושה "רייס" עם מאזדה לאנטיס (ילדותי ,סוג הרכב בדיעבד לא ממש הצדיק זאת). אם משהו, אציין רק שהמהירות התאימה לתנאי הדרך. אבל מהירות גבוהה (הכל יחסי!).

התנועה היא על האוטובהאן ,מכביש 70 אחרי צומת זבולון, מזרחה.

 

 

נראה שהמצב בכבישים מחמיר. יותר ויותר ניידות עומדות במחלפים, גם בצפון! בו בעבר נוכחות ניידות תנועה הייתה זניחה. הזמן היה שישי בלילה.

אם היו לוזרים עלי זה היה יכול להיות סיוט.

תסעו לאט אם אינכם ממוגנים.

המצב מחמיר, אבל לא בגלל ריבוי אכיפה אלא בגלל ילדים (בגיל, בראש או בשניהם גם יחד)

שחושבים שהם משחקים בארגז החול ולא מבינים שהם נוסעים בכביש ציבורי.

 

לשוטרים לא הייתה אפשרות לבסס הרשעה בעלת תשתית ראייתית נגדך, לכן שחררו אותך.

הלייזר כוון, ככל הניראה, על נהג הלנטיס והוא זה שנמדד כחורג מהמהירות המותרת.

זה שנסעת במקביל אליו, זו לא טענה חזקה מספיק מול בית המשפט על מנת להרשיעך, ולכן שחררו אותך לדרכך.

פורסם

לפי התיאור שלך, נראה שעדיין יש לך הרבה מה ללמוד, המון בעצם.

לחוש גיבור ולעשות רייס? לחשוב שמקטע כביש מסוים הוא אוטובאן? כל זה 3 ימים אחרי שקיבלת דו"ח על מהירות? חבל שלא שללו לך את הרישיון במקום. אולי זה היה מלמד אותך משהו על הרגלי נהיגה נכונים.

 

שוטרים עייפים מהחיים וחסרי חשק? נראה שהם רק עשו את עבודתם, אם כי חבל שפספסו אותך בפעם הזו.

!AWDSOME

פורסם

כי אם הם יפספסו אותו...סביר להניח שהוא לא יפספס איזה נהג תמים "שנקלע" במקרה לכביש

יחד איתו. ומכוון שהשוטרים באמת עייפים (ובצדק לצערי) אין מי שיעשה באמת סדר בכביש ויוריד נהגים

כמותו לצמיתות.

פורסם

אתה יודע מה ההבדל?

כשאני עושה רייס עם מישהו , אני לא נותן לו לחשוב שאני עושה איתו רייס. לא מסתכל עליו , לא מסמן לו , לא מדבר איתו. מתחיל לנסוע ואם אני רואה שאני מאיץ יותר ממנו היוצרות מתהפהכות , הבחור מחליט להאיץ בטיל ולעקוף אותי. זה קרה לי עם הקורולה שלי נגד איזו שברולט של ערסים משופצרת דומה לשלי. הוא קרע את המנוע כדי לעקוף את הזקנה שלי. לא יודע מה הביצועים באמת היום של הרכב שלי , אבל מסתבר שהקרוז הצטרכה לשאוג כדי לעקוף.

 

 

התגובה נכתבה בהלצה. אמנם זה קרה, אבל רק שתבין איך זה נשמע כשאתה אומר שאתה עושה רייסים. ממש ילדותי.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3777 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...