Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בוקר.

תמליצו לי בבקשה על מכשיר פלאפון להורים - לא טאצ' (פשוט כי לא צריך), אין צורך בויי-פיי - מכשיר הכי פשוט אך אמין רק לשיחות (תצוגה דיי גדולה, שמע מספיק חזק).

יותר מזה - מקום / חנות (אמין/נה) לרכוש בו.

תקציב - מאות בודדות של שקלים.

תודה.

alfa 156 2.5.

פורסם (נערך)

2b74532f7fd2eb6599819f565a03d54d.jpg

 

http://m.ksp.co.il/product.php?uin=25843

 

165 ש"ח בksp

 

אפשר גם לוותר על הדואל סים, ולקנות מהם נוקיה דומה ב130 שקלים.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

חולגי - תלוי בצרכי ויכולות ההורים. הנוקיה מצויין לבעלי ידים עדינות וראיה חדה. יש מכשירים ייעודיים למבוגרים, עם מסך ומקשים גדולים - יש מהמותג השוודי המוכר DORO ויש כל מיני יצרנים גנריים.

 

ד"א יש לי הרבה לקוחות מבוגרים שמשתמשים בסמארטפונים, לפני כחודש קניתי לאמי בת ה-86 סמארטפון (Meizu M2 עלה 600 ש"ח ב-BF) והיא מסתדרת אתו היטב. לא power user אבל משתמשת, למשל, בואטסאפ, ואתמול התקנתי לה Gett וקרוב לודאי שהיא תלמד מהר מאד להשתמש בו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתור חסיד של HTC, אל תגע ב-9. מכשיר לא מוצלח.

 

דחיתי קנייה של טלפון חדש בגלל שהm9 לא מוצלח... יש צפי ליציאה של M10? אגב, הם אמורים להיות עמידים במים\ אבק?

 

הone s שלי עדין חי אבל כבר בן 3 פלוס ומידי פעם נתקע, עושה ריסטראטים ואפילו הכניסת USB שלו נשחקה קצת אז הטעינה לא תמיד עובדת.

ועם כל זה עובד יותר חלק מכל גלקסי S4 (בן שנה? שנה וחצי?) שיצא לי לראות.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

מעניין שיש לי גלקסי S4 יותר משנתיים ללא תקיעות. אפילו לא פעם אחת.

תקין לחלוטין כאלו נקנה עכשיו. אולי מזל? לא יודע.

 

אבל מחפש לשדרג ומתלבט בין סמסונג S6 לאייפון. או לחכות לסמסונג S7 שאמור להתגבר על

כמה פשלות של S6. (בטרייה + זיכרון ועוד כמה)

פורסם
ד"א יש לי הרבה לקוחות מבוגרים שמשתמשים בסמארטפונים

מניסיון - מי שלא מבקש סמארטפון, לא צריך לדחוף לו סמארטפון בכח.

 

אחרת יבואו אליך 24/7 בטענות של "למה זה לא עובד לי"/"למה נתקע לי"/"טלפון חרא"/"טלפון מפגר"/"בוא תראה לי"/"אני לא מבינה כלום"/"למה סוללה נגמרת כל כך מהר"/"למה כזה יקר" וכו'

 

אם הם רוצים טלפון בשביל SEND ו-END, הם צריכים לקבל טלפון בשביל SEND ו-END.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני לא מוכר סמארטפונים, רק מסתכל על מה שנמצא ביד של מי שיושב מולי. בד"כ טמבלפונים נמצאים בידיים של חרדים או של אנשים חסרי השכלה לחלוטין, מרבית (אם כי בהחלט לא כל) השאר עברו לסמארטפונים.

 

עם אמא שלי הסיפור אחר - הנוקיה 3100 הגיע לגיל 11 ועדיין כוחו במתניו (כולל הסוללה שהיתה מחזיקה יומיים בין טעינות), אבל המסך והמקשים הזעירים לא התאימו לה. היה ברור לי שאם היא מסתדרת עם Win 8.1 היא תסתדר גם עם אנדרואיד. היתה לי מחשבה להתקין לה לאונצ'ר עם אייקונים גדולים, אבל ראיתי איך היא מסתדרת עם ה-FlyMe וירדתי מהעניין. חוץ מזה, מדובר עם אשה עם חושים טכניים מפותחים ביותר (בצבא היא שירתה כאפסנאית טכנית, וכנראה הבינה משהו במכונאות. היכולת הטכנית שלי הגיעה ממנה, לא מאבא שלי שהיה תאורטיקן מבריק אבל בעל זוג ידיים שמאליות במידה קיצונית, במובן השלילי של הביטוי).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
דחיתי קנייה של טלפון חדש בגלל שהm9 לא מוצלח... יש צפי ליציאה של M10? אגב, הם אמורים להיות עמידים במים\ אבק?

 

הone s שלי עדין חי אבל כבר בן 3 פלוס ומידי פעם נתקע, עושה ריסטראטים ואפילו הכניסת USB שלו נשחקה קצת אז הטעינה לא תמיד עובדת.

ועם כל זה עובד יותר חלק מכל גלקסי S4 (בן שנה? שנה וחצי?) שיצא לי לראות.

למיטב זכרוני האחרון הוכרז ב mwc. השנה זה בסוף פברואר, יש מצב שיכריזו בתערוכה.

פורסם
התלבטות בין LG G4 vs. Nexus 5X.

האם יש שיטה להזמנת הנקסוס מהחנות של גוגל?

 

אפשר להזמין מכשיר מהחנות של גוגל, רק שים לב לכמה דברים:

1. המכשיר יכול להעצר במכס ואז המחיר יוצא בערך כמו המחיר בארץ. לאחרונה המכס עוצר יותר חבילות

2. במידה ויש בעיה במכשיר אתה צריך לשלוח אותו לחו"ל

 

 

יש כאן מדריך שכתבתי. שים לב שכדי לקבל כתובת באורגון דרך שיפיטו צריך לשלם כסף.

 

פורסם
למיטב זכרוני האחרון הוכרז ב mwc. השנה זה בסוף פברואר, יש מצב שיכריזו בתערוכה.

 

תודה5

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

×
×
  • תוכן חדש...