Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתחשמל כל פעם שאני סוגר את דלת הרכב אחרי נסיעה. היום בערב אפילו ראיתי ניצוץ מרשים.

הרכב הוא יאריס TS שנת 2005, ונראה לי שהתופעה החלה בחורף (יתכן שזה עקב האוויר המיונן).

בכל מקרה, נמאס לי שאנשים צוחקים עלי כשהם רואים אותי מנסה לסגור את הדלת עם כל מיני מקלות ושאר ירקות, וזה גם כואב, ולא תמיד אמא לידי כדי לתת נשיקה שזה יעבור.

למישהו יש רעיון מה צריך לבדוק, או דרך פיתרון?

ברכב הקודם (קוואליר) זה לא היה קורה, ואני גם לא שש להרכיב את הפס המאריק שנוגע בכביש, כמו שרואים במכוניות ישנות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אינני יודע מה שווה הפס מאריק הזה, אבל זה לא רק אצלך, ולא רק אתה, גם אבא שלי סובל מזה (מאזדה 3), יש לך 2 אפשרויות: לא לנקות את האוטו, ואז האבק ימנע את החשמל, או לסגור עם הברך, כמו שאבא שלי עושה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

התופעה הנה בגלל היטענות הגוף בחשמל סטטי והתפרקותו מהגוף דרך מרכב הרכב.

גם אני סובל ממכות חשמל אלו וביחוד כעת כשמזג האויר יבש (לחות נמוכה).

בגלל הבגדים ורפודי הרכב שעשויים בד סינטטי, נוצר החשמל הסטטי מחיכוך הבדים.

נסה לשים בד כותנה על מושב הנהג.

כבל הארקה שנשרך על הכביש לא יעזור כי תפקידו לפרוק חשמל סטטי שנוצר במרכב רכב ולא בגוף הנהג עצמו.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

הסיבות:

 

1. עקב התקנת כיסוי למושבים (בד המושב המקורי עשוי מחומר אנטי סטטי).

2. נעליים-תבדוק עם זוג נעליים אחר...

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

המושבים מקוריים, לא מכוסים בכלום.

יש לי כמה זוגות נעליים, תודה על האנדרסטייטמט לגבי נהלי הלבוש שלי.

לגבי כותנה על מושב הנהג, אני תמיד לובש כותנה, רגישות לבדים סינתטיים (זה להיט בצבא שמתבסס על דקרון).

יש דרך לבדוק אם החשמל זורם ממני לרכב או ההיפך, חוץ מלהרכיב דיודה ביני לבין הרכב?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

גם במושבים מקוריים זה יכול לקרות. מומלץ לזוז קצת במושב לפני היציאה מהרכב כדי לפרוק את הזרם. בצע חיפוש בפורום, היו כמה שרשורים משעשעים על זה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זה קורה יותר בידיות ממתכת ,הרי ידיות הדלתות של הרכב הם מפלסטיק אז איך זה בכל זאת מוליך ?!

 

לי זה קורה רק שאני נוגע בגוף האוטו רק אז אני מקבל את הניצוץ המעצבן הזה

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

אותה בעיה ב-רנו סניק 05, וזה התחיל לפני החורף, חשבתי בחורף זה יעבור... לא משפיע. התחשמלות עד המוות תאמינו לי...זה עובר דרך החולצה אפילו. מכה שלא תיאמן.

 

לדעתי יש פה מגמה במכוניות החדשות, וזה לא הנהג, זה הרכב!.

שימו לב באיזה שנתונים זה קורה.

(עובדה שבפולו 97 שלי זה לא קורה, וגם לא בקורסה 98 של אחותי).

 

לדעתי שווה לנו לנסות את הפס הזה לאדמה, יש מצב שיעזור, אין בכל מקרה מה להפסיד.

אולי יש ליבואנים איזה פיתרון, כי זאת בעיה רצינית. מי שצוחק פה זה מי שזה לא קורה לו כל פעם שהוא סוגר דלת...

כולם מתים בסופו של דבר, אבל לא כולם חיים בדרך.

פורסם

שותף לבעיה. זה החמיר ממש לאחרונה. יש מצב באמת שזה קשור ללחות \ למזג האוויר.

היום זה היה ממש ממש חמור, כמה וכמה פעמים יצאתי מהאוטו ובכל פעם היה ממש ניצוץ בולט לעין...

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

הבעיה מתפתחת גם אצלנו.

בימים האחרונים אני מוצא עצמי קופץ ומנתר בכל יציאה מהרכב. עד הלום הייתי מנתר בצהלה כשהייתי נכנס לרכב, כעת אני מנתר מהתפחמות ביציאה ממנו.:?

 

מעתה אנסה למחוא כף ולרקוע ברגל (על האדמה) לפני היציאה מהרכב.

תודה על העצות,

יום טוב,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם
כבל הארקה שנשרך על הכביש לא יעזור כי תפקידו לפרוק חשמל סטטי שנוצר במרכב רכב ולא בגוף הנהג עצמו.
בקיצור חבר'ה אין ברירה אלא לקנות את אחד הפסים האלה ולתקוע אותם ב... :-P !

 

מוטי.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...