Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון שצילום חשוב, אבל חבר שאפשר לסמוך עליו זה לא פחות משכנע.

זו תהיה אחת הרכישות הקרובות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • תגובות 495
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה על הסקירה. אני משתמש באופטי בונד כשנה לדש ואכן הוא נותן מראה חדש ולאורך זמן.

 

לצמיגים אני בכל זאת מעדיף את ה-SILK SHINE בגלל הברק, ענין של טעם אישי

פורסם (נערך)

בכיף.

שים לב שעל צמיגים לא כתבתי בדיוק מה עמדתי.

אבל בין השורות אפשר להבין שאופטי בונד לא יחידי שנוגע בצמיגים שלי.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם
תודה על האמון.

 

למה לא? שנים שאתה משתף פה בצורה עיניינית ובולט בנדיבות. תודה לך.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
סיכום.

אופטי בונד עדיף בכל קטגוריה כולל מראה מטי שהוא עדיף לטעמי.

מחזיק יותר זמן,מתאחה ומחדש פלסטיקים דהויים,מבוסס מים (חשוב ביותר) בעל

מראה ומרקם "כמו חדש" ללא ברק מיותר, ניתן לעשות באפינג מהיר ללא חומר.

בקיצור, זו הבחירה שלי.

 

יוגב, תודה רבה על הפוסט.

 

כשמדובר בחבר פורום וותיק כמוך, תמונות יכולות לעזור - אבל אני מתייחס ברצינות רבה לדעתך גם בלעדיהן.

 

נכון שצילום חשוב, אבל חבר שאפשר לסמוך עליו זה לא פחות משכנע.

זו תהיה אחת הרכישות הקרובות.

 

אני לא בטוח שהחומר יהיה בר השגה, תחושת בטן אומרת לי שניקוי המדפים שנעשה בהרקולס הוא קצת יותר מניקוי מדפים לסוף שנה.

 

לכן גם אני הצטיידתי בכמות מהחומר הזה שנמכרה במבצע במחיר מעולה.

פורסם (נערך)

תודה דרקי.

 

אנסה לארגן כמה תמונות.

 

לי יש את אותה תחושה לגבי הרקולס, וחבל. כי הוא נותן שירות מעולה

למרות שזה נשלח בשקיות.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

ביקשתם תמונות? אז מי שאני שאסרב.

 

תראו את הידית לפני אופטי בונד כמה היא שחוקה. לא מצליח להכניס תמונות גדולות. (ניסיתי כמה פעמים ללא הצלחה)

שמגדילים את התמונות רואים בבירור את השחיקה.

 

20151110_100301.jpg20151110_100309.jpg

 

 

 

 

 

וזה תמונות אחרי אופטי בונד. תראו איך חזר הצבע לידית כאילו חדשה.

ככה זה נשאר חודשים - גם בלי תוספת חומר. פלאש דש היה נעלם אחרי שבוע (לפעמים כמה ימים) לאחר מגע להעברת הילוכים.

 

חייב לציין שעשיתי את זה מעט בלחץ אחרי הרבה זמן שלא השתמשתי באופטי בונד

לכן זה לא ממש משקף את התוצאה. אוסיף תמונות טובות יותר בעתיד לאחר שאמרח אופטי

בונד כמו שצריך ובנדיבות.

 

מעבר לזה הרכב היה במוסכים כמה פעמים לכן הידית מעט דביקה מהידיים שלהם - מה שמונע מחומר

להתאחות/להתאחד עם הפלסטיק ולהיראות חלק ואחיד.

 

20151122_113826.jpg20151122_113832.jpg20151122_113845.jpg

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

APC מדולל 1/8 לטובת המים. אפשר דילול חזק יותר במידה וממש מלוכלך.

אצלי לרוב נקי, לכן הדילול מספיק עבורי. מעבר לזה, לא אוהב את הריח של מגס'

אבל לנקות הוא יודע יופי. (מזל ששמרתי מעט לאחר שמכרתי את הגלון)

תודה.

פורסם

האם יצא לך לערבב אופטיבונד עם ENDURANCE?

אני עוד מעט אעשה ניסוי של אופטיבונד עם HYPER DRESSING של מגווירס, מזכיר את ה ENDURANCE עם הריח ענבים וגלוס גבוהה.

פורסם

אני ממש לא מצליח לראות הבדל. יתכן וזה המסך שלי...:-(

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם (נערך)

תנסה להגדיל את התמונה למקסימום, אני בטוח שתראה את ההבדלים.

אבל מודע לזה שהתמונות לא מספיק משקפות את ההבדלים. אנסה להעלות תמונות

טובות יותר.

 

MZN

את היתרונות של אופטי בונד על דשבורד ציינתי די בפירוט למעלה.

על צמיגים זה סיפור אחר. בכללית אופטי בונד מחזיק

טוב יותר על צמיגים מ ENDURANCE מבחינת זמן.

יחד עם זה אין לו את הגלוס של ENDURANCE

מה עושים? נהנים משני העולמות. (שילוב של שניהם יחדיו, באופן שלא יחפה אחד על השני)

 

אולי ארשום על זה בפירוט פעם אחרת. ( בדקתי כמה וכמה פעמים ככה שאני רואה בבירור את היתרונות וחסרונות של כל אחד בנפרד וביחד)

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם
בכללית אופטי בונד מחזיק

טוב יותר על צמיגים מ ENDURANCE מבחינת זמן.

זה נשמע לי מאוד מוזר. אתה בטוח שהאנדוראנס מחזיק פחות זמן?

האופטי בונד הוא water-based והאינדוראנס הוא oil-based לפי הבנתי. מה שאומר שהאידוראנס אמור להחזיק יותר זמן, במיוחד עכשיו בחורף והגשם.

מוזר זה..

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם

כן אופטי בונד מחזיק טוב יותר לאורך זמן בגלל שהוא "מתאחה" עם הפלסטיק/גומי.

ציינתי את זה לא פעם.



סביר להניח שבגלל ש ENDURANCE יש גלוס/ברק חזק יותר מאופטי בונד

זה נראה לכאורה שהוא עמיד יותר. בפועל המצב שונה. אתה מוזמן לעשות בדיקה לאורך זמן

של כמה חודשים טובים כפי שאני עשיתי -למרוח על צמיג אחד חומר שונה ושוב לעשות את אותו דבר על צמיג מגביל - ותסיק את המסקנות לבד.

 

אתה כמובן יכול לחשוב אחרת, גם זה בסדר.



בסה"כ לכל מוצר יש יתרונות וחסרונות. זו הסיבה שאני לוקח מכל מוצר את הטוב ביותר. (משלב ביניהם)



דבר חשוב לפני שימוש בתכשירים לצמיגים או פלסטיק. לנקות את הצמיג/דשבורד באופן מושלם, בלי הנחות ( כתבתי על זה כמה פעמים) רק בצורה כזו החומר אפקטיבי ונותן מראה/משטח אחיד.

 

 

 



 

 

 


×
×
  • תוכן חדש...