Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 437
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עמית, נגעת בכמה נקודות שגם אני נוגע בהן בקשר להנמכה כששואלים אותי על כך.

אם יוצא לך אכן להביא את הסט שאותו מר בחור הביא, מעולה. מין הסתם אתה גם תעדכן :mm_yeah:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
עמית, נגעת בכמה נקודות שגם אני נוגע בהן בקשר להנמכה כששואלים אותי על כך.

אם יוצא לך אכן להביא את הסט שאותו מר בחור הביא, מעולה. מין הסתם אתה גם תעדכן :mm_yeah:

 

 

טוב.

 

אז עדכון....

 

זוכרים את הקפיצים (סט הנמכה) שדיברנו עליהם, אז היום סוף סוף הם הגיעו.

 

זה המקום לציין לטובה את פדקס על השירות המהיר, הזמנתי אותם מיפן לפני כשבוע, היום הם כבר נחו בבית אצלי.

 

לקח זמן מה להגיע למחיר ראוי ומוסכם עם היפנים, מה ששיחק לטובתי היא העובדה כי מדובר על סט אחרון במלאי שהוא ייעודי לרכב שלי. (לדברי הבחור מהחנות, זה הסט האחרון שקיים אצל היצרן)

 

אז הקפיצים הגיעו, מחכים לכך שמזג האוויר התבהר, ויתחיל לו עוד פרוייקט... (מכווץ קפיצים כבר יש, סבלנות אין..)

IMAG1532.jpg

IMAG1536.jpg

IMAG1537_BURST002.jpg

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני לא חושב שבלאי לבולמים צריך להדאיג אותך אם זה רכב סופש"ים.

אבל אם הנוחות לא נפגעת, כלומר הרכב נשאר רך אבל נמוך יותר, צריך לנהוג ביתר זהירות בכבישים משובשים כדי לא לדפוק כלום למטה, לא?

ממתין לתמונות של הגובה החדש. :mm_yeah:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מצוין, הישיבה שלה כרגע כמו של קרוסאובר +-.

 

אחרי הרכבת הקפיצים היא תשב ממש יופי, תתכונן למשוך הרבה יותר תשומת לב ושאלות ''מוכר?''

 

תהנה

גדי

פורסם

לבד, זאת לא הפעם הראשונה שביצעתי החלפת בולמים, קפיצים ובכלל חלקי מתלה.

לרוב 90 אחוז מהעבודה על הרכב אני מבצע באופן עצמאי.

 

יש בוקים, מכווצי קפיצים, כלים וכו.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

מעולה. תן בראש. מחכים לתמונת לפני ואחרי :-D (וכמובן תגובה קצרה האם באמת הנוחות נפגעה/נשארה/השתנתה פלאים ועכשיו היא ספינה אמריקאית).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון קצר.

 

היום קרו 2 דברים:

 

1. אני חוגג יום הולדת.

 

2. הנמכתי סוף סוף את הרכב. (ועל הדרך ציריות, בול גויינט ועוד...)

 

רשמים, חויות, הסברים ועוד... כשנתפנה מחגיגות היום הולדת...

IMAG1654.jpg

IMAG1657.jpg

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
עדכון קצר.

 

היום קרו 2 דברים:

 

1. אני חוגג יום הולדת.

 

2. הנמכתי סוף סוף את הרכב. (ועל הדרך ציריות, בול גויינט ועוד...)

 

רשמים, חויות, הסברים ועוד... כשנתפנה מחגיגות היום הולדת...

 

מזל טוב עמית :-)

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כבר שנים שאני עוקב אחרי הפרוייקט. מה רק לא שינית בה. אני אישית אף פעם לא ראיתי כזו במציאות.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם (נערך)
תתחדש, נראית מעולה לאחר השינוי. תן גם קצת כמה תובנות :)

 

תובנות מעמיקות עדיין אין (סיימתי את מלאכת הפירוק וההרכבה רק בשישי בבוקר, ובקושי נהגתי עליה מאז , מסיבות שמחות כמובן), כך שההתרשמות הינה קצרה במיוחד:

 

מבחינת מראה, אין ספק שזה משנה את ה"עמידה" של הרכב, כפי שגדי הסביר כמה הודעות מעלה, כעת הרכב "יושב" יותר טוב. מבחינתי כך הוא היה צריך לצאת משערי המפעל, זה הגובה הנכון מבחינת מראה.

 

מבחינה תפעולית , הרכב נמוך יותר, אבל עדיין ניתן לחיות עימו, לדוגמא לפתוח דלת בצמוד למדרכה (מכיר רכב שהונמך והדלת פוגעת במדרכה), יותר קל לשטוף את הגג, יותר קשה להתכופף לתא מנוע (כל זה קשור אליי ולמכאניקת הגוף שלי)

 

מבחינת נסיעה, הנסיעה הפכה נוחה יותר, קשה לי להסביר זאת, אולי אני צריך עוד זמן כסא, אבל הרכב נוח יותר... אולי זאת הציפיה לקרש גיהוץ סיוטי, ולבסוף לגלות שזה ממש נסבל ואפילו בסדר... מה שכן, כניסה לפניות / סיבובים מתבצעת בצורה חדה יותר ומהירה יותר, הזנב הפסיק "לקשקש", צריך יותר אגרסיביות כדי לערער את החלק האחורי ברכב (ייתכן וזה קשור כעת לסוגי קפיצים שונים מאחור , מאשר שהיו).

 

הרכב מרגיש כמקשה אחת, אך לא נוקשה כמו שציפית (לטובה כמובן)

 

בפסי האטה, המצב די רגוע,עוד לא פגעתי בגחון הרכב, אולי אני יותר זהיר. יום שישי נעשה כיוון פרונט, ואז נצא לנסיעת מבחן "חי" יותר.

 

סהכ מרוצה, ואנשים שמכירים את הרכב, וראו אותו כעת החמיאו על המראה. הגדיל לעשות חבר שטען שלפני כן, הרכב היה נראה מוגבה, וכעת הוא נראה רגיל.

עריכה אחרונה על ידי AmitGo

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

תתחדש,

אחלה מתנת יום הולדת!

היא נראית מצוין כשהיא יושבת נמוך.

כרגע יש לי שני רכבים מונמכים, אחד 44 מ"מ ואחד 30 מ"מ.

שניהם מרגישים מעולה על הכביש, כמקשה אחת כמו שאמרת, הכל הרבה יותר חד, ללא ריבאונד ו"נידנוד" יתר.

לדעתי, 30 מ"מ זה הרבה יותר הגיוני לרכב יום יום ככה שהבחירה שלך, 35-40 (אצלך אם אני לא טועה) אמורה להיות טובה לרכב סופ"ש שבנוי לפאן.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

תודה על הברכות, מחכה לבדוק בסופ"ש הקרוב את מבחן הפאן.

 

כמו כן על פי האתר של יצרן הקפיצים מדובר על הנמכה של 45-50... נקווה שזה לא OVERKILL.

 

http://www.espelir.co.jp/item_search_pages/MAZDA/familia.neo.html

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.


×
×
  • תוכן חדש...