Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון 7.9

אחרי שקיבלתי את המדבקה הקטנה , לא ידעתי מה אני צריך לעשות איתה וקיבלתי רעיון חדש מה לעשות

זו התוצאה:

 

wzkygmou3twz.jpg

 

 

עדכון 8.9

 

היום נגמר המלווה לילה!!

וגם קיבלתי היום את הדמוי קסנון.. יאללה להרכבה !

 

 

kjlrwdvmzzuo.jpg

 

הנורות עצמן הן H4 אצלי

c5zmzfzwittm.jpg

 

ככה הפנסים נראים שהן דלוקים רגיל..

mymm0ymj2gq2.jpg

 

הנורה החדשה איך היא נראית.. פשוט נורה רגילה עם ציפוי כחלחל שעושה את הנורה כחולה לבנה כמו קסנון

onm1ifwujgu2.jpg

 

השוואה בין הנורה הרגילה לנורה שהיא דמוי קסנון

lzwfzmgfmnyi.jpg

 

לאחר ההרכבה:

nzhlwnvzezzy.jpg

ahrywqnjnz4o.jpg

 

עניין של פחות מ5 דק' הרכבה !

והכי חשוב? הנורות חוקיות לשימוש.

 

היום בלילה אצלם ואעלה תמונה כדי שתראו את זה יותר טוב ! :)

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עדכון 29.09:

 

היום בבוקר קיבלנו סמל של באטמן , 2 נורות לדים חזקות לנורות חנייה הזמניות שיש.. החלפתי הכל:

 

החלטתי למקם את הסמל של הבאטמן על הדלק, מקדימה החזרתי את הסמל של הסוזוקי שאמור להיות (אין תמונה של הסמל סוזוקי מקדימה, בהמשך אעלה אותו)

gmm2mzz40ngm.jpg

 

סמל הבאטמן:

jyh0ygzhhytt.jpg

 

 

רק הפנסי חנייה דלוקים בלי אורות רגילים:

5ggu4d4qzmzm.jpg

xnytnc2ocmjt.jpg

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון 20.10 :

 

 

 

ערב טוב !

הרבה זמן לא עידכנתי, היום קיבלתי את הרמקולים החדשים שהזמנתי להחליף את הרמקולים סטוק שקיבלתי עם הרכב (קרועים למוות!!) ,

רמקולים שהיו 13 שנה בתוך הרכב ובחיים לא החליפו אותם ,

הזמנתי רמקולים של פיונר (תודה Golan1 ) , והיום קיבלתי אותם !

ניגשים למלאכה.

 

הרמקולים:

hX11B7J.jpg

 

אחרי פתיחה של הקופסא:

dWZqGBb.jpg

כבל שבא עם הרמקולים:

pBNZAEQ.jpg

 

תהליך פירוק הרמקולים הישנים מהדלתות (היה קשה מאוד!! הייתי צריך לשמן את הברגים הישנים כדי שהברגים לפחות יזוזו טיפה):

IqaTv7E.jpg

לאחר פירוק הרמקול סטוק מהדלת , מחברים את הרמקולים, בודקים שהם פועלים ורק אז! מחברים את הכל!

au1l6Aq.jpg

 

לאחר שהכל טוב, מחברים את הרמקולים לדלת חזרה, מבריגים .

vdg2e7h.jpg

החלטתי להשאיר את הרמקולים פתוחים בלי הכיסוי שלהם , כי אין מקום להברגה לכיסוי לצערי..

 

ופה מגיע הקאץ'..

מה נעשה עם הרמקולים הקודמים שהם באים סטוק??

החלטתי לחבר אותם מאחורה.. יש לנו מגש, אין שם רמקולים.. בואו נחבר !

 

מרימים את המגש, חותכים את החוטים , מחברים + ל + - ל - ובודקים לפני שמחזירים הכל!

vaECjd3.jpg

 

nJDVGer.jpg

 

לאחר שחיברנו את החוטים , מלפפים אותם , שמים דבק סלוטיפ בצבע שחור מהדבקים הגסים. ומדליקים מצית מסביב לסלוטייפ השחור (ברח לי השם שלו)

כדי שיידבק הכל ולא ישתחרר לעולם !!

 

 

בקרוב עוד מלא עדכונים !!!

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

הדבק השחור נקרא איזולירבנד.

תתחדש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
הדבק השחור נקרא איזולירבנד.

תתחדש.

תודה רבה!

אני חייב לשאול שאלה, ראיתי במלא סרטונים ששורפים את האיזולירבנד במצית, במה זה עוזר?

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

בסרטונים שראית זה בידוד מיוחד שמתכווץ בחום( זה נפוץ בחשמל ואלקטרוניקה ) איזולירבנד לא מומלץ לשרוף חחח

:lol: פולקסווגן כי חיים רק פעם אחת :lol:
פורסם
תודה רבה!

אני חייב לשאול שאלה, ראיתי במלא סרטונים ששורפים את האיזולירבנד במצית, במה זה עוזר?

זה לא איזולירבנד, זה שרינק מתכווץ .

Audi A3 8L

פורסם
בסרטונים שראית זה בידוד מיוחד שמתכווץ בחום( זה נפוץ בחשמל ואלקטרוניקה ) איזולירבנד לא מומלץ לשרוף חחח

הרגע סיקרנת אותי יותר.. למה לא מומלץ לשרוף איזולירבנד?

זה לא איזולירבנד, זה שרינק מתכווץ .

אז מה הקטע לשרוף אותו?

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

עדכון 9.11 : היום נפגשתי עם מאור, והתחלנו לעבוד על הברקסים.

 

החלפנו את הבלימה וגם את הצלחות כיוון שהצלחות ברכב היו בלויות וקצת עקומות,

כל פעם שהייתי בולם במהירות גבוהה אז הכל היה רוטט לי.

 

תמונות:12207990_10205456403229237_1845467493_n.jpg

 

12226290_10205456401549195_959356941_n.jpg12226586_10205456403869253_1129568575_n.jpg12226602_10205456402709224_849716678_n.jpg12226780_10205456403709249_1981663293_n.jpg12231275_10205456402629222_1110396614_n.jpg12231675_10205456404189261_438600559_n.jpg12233237_10205456403509244_1808407630_n.jpg12233240_10205456401829202_1197434854_n.jpg

לאחר העבודה על הבלמים והצלחות, עברנו להחליף את התושבת גיר הקידמית ששוב פעם נקרעה :(

 

סיכמנו שניפגש שוב על מנת לעבוד על הכריות בולם.

כיוון שאחד מהם גמור לגמרי. (מצ"ב תמונה)

 

בדקנו וראינו שהגומיות של השמן ברקס נקרעו, ניפגש בהמשך ונעדכן איך נסדר את הגומיות.

 

לאחר שחזרתי הביתה, הלכתי ללמוד במכללה , הגיע לידיים שלי (תודה לך ציפור מסתורית)

מתג חשמלי לחלון, המתג של הנוסע לצידי היה שבור, סה"כ נדרשו לי כ-15 דק לפרק את הדלת להחליף את המתג ולהכניס במקומו את החדש.

עם הדלת האחורית שמאלית הייתה בעיה שכל הזמן פותחים אותה, האור בתוך הרכב לא נדלק.. היה צורך לפרק אותה לחלוטין , כיוון שהחוט שמוליך חשמל, נקרע בפנים.

אין תמונה איכותית כיוון שזה היה בחושך ובזריזות.. הייתה לי הפסקה וניצלתי אותה טוב :)

המשך יום טוב !

 

 

 

 

לעתיד:

  • להחליף כריות בולם
  • התקנת חיישני רוורס שנקנו
  • השחרת חלונות אחוריים
  • להתקין ספויילר (לא בטוח)
  • להחליף ג'אנטים/טאסות או למצוא עיצוב מתאים לגלגלים.

עריכה אחרונה על ידי KilleRCitY

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

כל הכבוד לאנשים היקרים מהכנופיה !!!

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

עדכון 11.11 :

לפני שנפגשתי היום עם מאור, החלטתי לתת מראה קצת שונה למנוע ולאביזרים.. קצת נמאס מהצבע האפור והשחור והמפויח שיש מתחת למכסה מנוע, הוחלט פה אחד(אני ועצמי) לצבוע את המסנן אוויר, לתת לו מין צבע נועז של לבן עם נקודות.. תמונה מצורפת בהמשך,

לשמחתי הצבע לא התנמס/נזל , אלא הוא נשאר אותו הצבע בלי שום מריחה של לקה או כל דבר אחר.. פשוט שכבה אחת עדינה מעל, ו3 שכבות מסביב להדגיש את הצבע הלבן.

 

אוקיי נמשיך למפגש עם מאור, נפגשתי היום עם מאור כדי לשבת על הבולמים של הרכב שהם קרועים.

קצת תמונות מן העבודה עצמה:

 

 

תקציר תהליך: הרמנו את הרכב, פירקנו את הגלגלים, ופירקנו את כל מה שקשור אל הקפיצים ואל הבולמים,

לאחר שפירקנו, צריך לכווץ את הקפיצים על מנת ש״לא יתפוצצו לנו בפנים״! לאחר שכיווצנו, פירקנו את הבורג שמעל הבולם הבלוי והחלפנו את הבולם. עניין של כמה דק..

 

וסה״כ לקח לנו כשעה וחצי להחליף את שני הבולמים ברכב לחדשים !

 

תודה שוב מאור על הצלה מעולה לפני היום הולדת !

נ.ב. גילינו נזילה של הנוזל קירור מהצינור ברזל שמתחבר לרדיאטור.. מתברר שהצינור מתחיל להעלות ריקבון.. (מצ״ב תמונה)

תיאמנו שניפגש עוד שבוע אקנה את הצינור המיוחל, ונחליף את כל הצינור ואולי גם נחליף פלאגים לרכב.

 

המשך ערב נעים !

 

אלבום תמונות:

 

 

 

 

 

12231094_10205463633369986_1745657366_n.jpg12231166_10205463635210032_558898766_n.jpg12231595_10205463635090029_1151241853_n.jpg12233362_10205463632689969_1342880056_n.jpg12242115_10205463634650018_2045214307_n.jpg12242342_10205463635250033_846691486_n.jpg

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון 19.11 :

היום נפגשתי עם מאור , הפעם כדי לתקן נזילה בצינור של הבלנו כי הייתה בו נזילה,

מתברר שלא דאגו לרכב הזה בחיים (לא פלא...) 9 שנים לפי המוסך המורשה לא נגעו בו.. קורה..

הצינור העלה כבר רקיבות וכל הנוזל קירור נזל שם,

 

רוקנו את כל הנוזל קירור מהרכב והתחלנו בפירוק, היה קשה להוציא אותו כיוון שהוא מחובר עם גומיה אל המשאבת מים.

 

בסוף הצלחנו לפרק ולחבר צינור חדש..

 

אחרי שהחלפנו הצטערנו לגלות שגם מן התרמוסטט יש נזילה,

ניפגש בע"ה שבוע הבא ונחליף את התרמוסטט + הצינור שלו כי הצינור נפוח ונראה שהולך להיקרע.

(וגם על הדרך נתקן בעיה שדי הציקה לי הרבה, שאני במהירות של 120-+ המד טמפ' חום צונח לC

ולא זז משם עד שאני עוצר את הרכב לבלימה.

מאור האגדה, טוען שהתרמוסטט תקוע שם בפנים על מצב "פתוח" ולכן קורה הסיפור הזה)

וגם אמרתי לו שיש לי בעיה שהמד דלק מזייף לי , ביררנו קצת חומר, צריך להחליף את המצוף דלק.

הקטע הוא שהחלק הזה אפשרי רק מהזמנה מחו"ל

הזמנתי את החלק, ועד שיגיע.. נצטרך לסבול עוד עם הזיוף מד הזה..

 

תודה חבר יקר על עוד יום כיף !! :)

 

 

 

אוסף צילומים

12076902_10205497343932729_1929956966_n.jpg12270462_10205497343332714_982248686_n.jpg12272624_10205497343812726_341972250_n.jpg12277193_10205497343132709_1464567996_n.jpg12282980_10205497343652722_1637522609_n.jpg

 

בלילה חבר שהוא התחיל לשקוע עמוק אל תוך אומנות הצילום המקצועית,צילם את הרכב

 

התמונה המדוברת:

Vo5YOKB.jpg

 

 

בקרוב הוא יישלח לי עוד תמונות.

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.


×
×
  • תוכן חדש...