Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 99
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • אחראי פורום
פורסם

טרחנות ראויה לציון. מסכים עם oryo לגבי הצביעות, בתור זה שתמיד קופץ לקנטר ולהשמיץ את ה״צד השני״, אתה מתלונן?

נשתדל לשרוד בלי הסקירה שלך.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

שמח שהמסר הועבר בצורה יוצאת מהכלל ומעל לכל הציפיות כמיטב המסורת. דעתי בעינה עומדת.

 

 

אני שמח לראות שלקחת את כל התוספות. לדעתי לא תצטער.

 

תודה, אני מקווה.

אגב, הייתי יכול להוסיף עוד לא מעט:

 

פנסי לד 9000 ש"ח

קסנון 12000 ש"ח

חלונות כהים 2600 ש"ח

מצלמה אחורית 1900 ש"ח

 

על כל זה ויתרתי, למרות שהמצלמה האחורית קרצה לי מאוד - אבל מכיוון שזה רכב קטן לא צריך להגזים.

 

אני עם הרכב כבר שבוע,לצערי מכוון שהייתי חייב רכב דחוף נאלצתי להסתפק ברכב שהיה נמצא כבר על אונייה בדרך לארץ,לכן הזמנתי חיישנים שקועים בלי תצוגה,הזמזם שלהם מספיק מכיוון שהתרגלתי מהרכב הקודם לחיישנים בלי תצוגה,על מסך קטן עם תצוגה רצו עוד 150 שקל וטעמי מיותר,אחרי 200 ק״מ בינתיים אין תלונות :).

שביררתי על הצבע הכחול נאמר לי שאין בכלל צפי מכיוון שזאת הזמנה מיוחדת בלבד,אז קניתי לבנה 5 דלתות DSG.

 

תודה על השיתוף. אשלח לך ה"פ מאוחר יותר היום.

בחירה טובה בקשר לצבע בהיר - צבע כחול הוא צבע יפה אבל מאוד בעייתי לאחזקה: הוא כהה מידי, מדגיש כל שריטה, מתלכלך מהר, מעלים את קווי הרכב וגם קשה יותר לתיקון במקרה פגיעה (ע"פ קרוב משפחה בעל מוסך לפחחות וצבע).

 

בעניין החיישנים אני כבר ממש התרגלתי לחיישנים עם צג מהרכב הנוכחי, ולכן לא יכולתי וגם לא רציתי בלי צג. סה"כ זה עניין של הרגל :)

תתחדש!

פורסם

גיא, when you want to shoot, shoot. Don't tak. סתם נראה מצחיק.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

סטיו, עד עכשיו זו הסקירה הארוכה ביותר שנכתבה על ידי אדם שמצהיר שלא יכתוב סקירה וזה עוד לפני שקיבלת את האוטו.

 

תפסיק לצאת בהצהרות ילדותיות שלהערכתי גם לא תעמוד בהן ולהעלב כמו איזו כוסית (ומתנצל מראש בפני כל נשות הפורום. האוונה לאופי של כוסיות אצל אקזמפלרים ממין זכר). אם אתה רוצה תפתח שרשור ואם לא אז לא. עוד מעט תספר לנו גם מתי אתה מתכוון ללכת להשתין.

 

 

ולסיום, תתחדש ותהנה מהרכב (ברצינות. זה לא נכתב בציניות). אם בעיניך הוא הבחירה האידיאלית אז תהנה ממנו ולא מעניין מה אחרים חושבים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
שאלה: האם בGTI יש תא אחסון למשקפי שמש ?

 

לצערי לא. אני גם לא בטוח שהפולו GTI מיוצרת עם תא למשקפיים, מישהו יכול לאשש או להפריך? כי אם כן אזמין מאיביי.

לא מצאתי כל אזכור לכך כשחיפשתי מידע על נושאים אחרים ובגולף GTI יש תא כזה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

דווקא אני חיכיתי לשרשור ה- "התחדשתי" שלך ואפילו בדקתי לפעמים אם כבר פספסתי אותו.

לדעתי אין סיבה שלא תפתח אחד כשיגיע הזמן.

יפה שהוספת את המתלים והחיישנים.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

לצערי לא. אני גם לא בטוח שהפולו GTI מיוצרת עם תא למשקפיים, מישהו יכול לאשש או להפריך? כי אם כן אזמין מאיביי.

לא מצאתי כל אזכור לכך כשחיפשתי מידע על נושאים אחרים ובגולף GTI יש תא כזה.

 

יש בתא כפפות תא קטן שמיועד למשקפיים.

פורסם

חיישנים הייתי מוסיף גם אני, מתלים נראה לי מוגזם בהתחשב בשימושים 99 אחוז מהזמן אם לא 100.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

שווי התוספות יחסית לשווי הבסיסי של הרכב לא פרופורציוני.

ברור שהן מוסיפות, אבל אחת מנקודות הזכות העיקריות של מכונית כזו זה המחיר ובשורה התחתונה התמורה די נפגעת.

אבל אתה תהנה יותר. כנראה,...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
דווקא אני חיכיתי לשרשור ה- "התחדשתי" שלך ואפילו בדקתי לפעמים אם כבר פספסתי אותו.

לדעתי אין סיבה שלא תפתח אחד כשיגיע הזמן.

יפה שהוספת את המתלים והחיישנים.

 

מתנצל מראש כלפי כל החברים שהתאכזבו, אבל לא יהיה שרשור כזה. קיבלתי היום עוד 2 הודעות פרטיות עם התייחסות לנושא אבל דעתי נשארת ללא שינוי.

מי שרוצה לקבל חוות דעת על הרכב מוזמן יהיה לפנות בה"פ כשאקבל אותו (כבר תראו לפי החתימה והסמלון).

 

יש בתא כפפות תא קטן שמיועד למשקפיים.

 

כן, אבל זה לא אותו דבר. הגישה לתא הכפפות פחות נוחה מתא ייעודי שעל הגג, חבל לדעתי.

 

חיישנים הייתי מוסיף גם אני, מתלים נראה לי מוגזם בהתחשב בשימושים 99 אחוז מהזמן אם לא 100.

 

ב- 90% מהזמן הרכב אמור לנסוע נסיעות רגילות ולכן תוספת המתלים - הם אמורים להיות נוחים יותר ביום יום. מדובר בהפקת לקחים מנסיעת המבחן, שכמו שכתבתי בהודעה הראשונה הרכב קשה מידי בעיקר בכביש גלי, ואז הוא נוטה לקפץ. היו לא מעט כתבות שקראתי בהן היה כתוב שהרכב נוח יותר ביום יום עם המתלים, אך לא כל הכתבות טענו זאת. מה שיהיה יהיה - במקרה הגרוע אזכה להתנהגות טובה יותר בנהיגה ספורטיבית.

 

שווי התוספות יחסית לשווי הבסיסי של הרכב לא פרופורציוני.

ברור שהן מוסיפות, אבל אחת מנקודות הזכות העיקריות של מכונית כזו זה המחיר ובשורה התחתונה התמורה די נפגעת.

אבל אתה תהנה יותר. כנראה,...

 

התמורה נפגעה ב- 8000 ש"ח, זה הכל. לא מדובר בתוספות של 20-30 אלף שקל ולדעתי זה הכרחי לאור הנסיבות.

אל תשכח שהמע"מ יורד באחוז בתחילת חודש הבא כך שאחסוך 1305 ש"ח נוספים (אלא אם כן הם יחליטו לאמץ את הכסף לעצמם ולהרוויח יותר).

פורסם

שלום לכולם!

אני חדש בפורום וזו הודעה ראשונה שלי.

היסטורית המוטורית שלי כוללת וולקן 1.9, 106 gti, שעשועי קרטינג במועדן 40/80.

 

אני הראשון שקבל את הרכב עוד בחודש יולי (לבן, חמש דלתות, dsg, ללא תוספות).

יכול להיות שמקדם הבידור שלה נמוך מפג׳ו. לא בדקתי לא יודע. אבל כחבילה כוללת יותר ממצוין.

מספקת ריגושים ובידור בשפע. היום מצחיק להשוות ל106 או לוולקן.

פורסם

מי שרוצה לקבל חוות דעת על הרכב מוזמן יהיה לפנות בה"פ כשאקבל אותו (כבר תראו לפי החתימה והסמלון).

תוסיף אותי לרשימת הדיוור בבקשה.

איזה כייף לי :)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...