Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אבי נכה קטוע רגל.

חמישי שעבר הוא קיבל קנס ע"י פקח עירוני משום שהוא העמיד את רכבו על המדרכה. הקנס הוא 500 ש"ח.

לאבא שלי יש תו נכה בתוקף ולמיטב ידיעתנו, לנכים מותר לשים רכבם על המדרכה. או שמא לא?

האם הקנס מוצדק או שאנחנו צריכים לפעול בנושא?

חשוב לציין שתו הנכה הוצב במקום ברור ואין סיבה בעולם שהפקח לא יבחין בתו.

תודה מראש :)

פורסם

לנכה מותר להחנות על המדרכה רק במידה ונותר מעבר של לפחות 1.3 מטר ואין הפרעה להולכי הרגל.

כנראה שאביך חסם את המדרכה לחלוטין ולכן קיבל את הקנס.

האם אביך צילם את הרכב כפי שהיה בעת ביצוע העבירה לכאורה?

פורסם
לנכה מותר להחנות על המדרכה רק במידה ונותר מעבר של לפחות 1.3 מטר ואין הפרעה להולכי הרגל.

כנראה שאביך חסם את המדרכה לחלוטין ולכן קיבל את הקנס.

האם אביך צילם את הרכב כפי שהיה בעת ביצוע העבירה לכאורה?

 

לא צילם :|

פורסם
אוקיי, לא צילם.

האם הוא באמת חסם את המדרכה או השאיר מעבר?

 

לדעתי הוא באמת די חסם את המעבר אבל עם זאת כן היה מקום לעבור, הנה תמונה של המקום בו הוא השאיר את רכבו -

 

87011db5c3b251f250decded0d69a4ec.jpg

 

 

זאת גם לא הפעם הראשונה שהוא השאיר את הרכב שם ועד עכשיו לא קרה שום דבר..

פורסם

אם הוא חסם אז אין לו על מי להלין מלבד עצמו והדוח חוקי.

תסביר לו בדיוק מה החוק מתיר לו וזה לא לחסום את המדרכה.

קצת התחשבות בשאר משתמשי הדרך לא תזיק ולא צריך לקבל קנס כדי להבין זאת.

פורסם

אכן כנראה שילוב של מעבר הולכי רגל,מעבר חציה.

כנראה קיבלו תלונה במוקד ולכן הפקח הגיע.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

צר לי לשמוע על המקרה. האם אביך אינו זכאי למיקום מסומן לרכב שלו על הכביש?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

ציטוט מתוך חוקי החנייה לנכים:

חניה במקום שאין החניה מותרת בו

2. (א) נכה רשאי להחנות את רכבו הנושא תג נכה (להלן - הרכב), במקום שאין החניה מותרת בו אם התקיימו כל אלה:

(1) בסמוך למקום האמור, אין מקום חניה מוסדר לנכים או שהוא לא היה פנוי בזמן החניה;

(2) בסמוך למקום האמור לא מצוי מקום אחר שהחניה בו מותרת או שהוא לא היה פנוי בזמן החניה;

(3) החניה נעשית באופן שאין בה סיכון לעוברי דרך ואין היא מונעת מעבר חופשי להולכי רגל, לעגלות ילדים או לעגלות נכים;

(4) החניה אינה גורמת להפרעה ממשית לתנועה.

(ב) הוראות סעיף קטן (א) יחולו גם על אדם המתלווה אל הנכה והנוהג עבורו ברכב, אלא אם כן תג הנכה ניתן לנכה בהתאם להוראות סעיף 1ב.(תיקון תשס"א)

סייג לרשות חניה

3. מבלי לגרוע מן האמור בסעיף 2(א)(3) ו-(4), לא יחול ההיתר שבסעיף 2 על חניה -

(1) בתוך צומת או בתחום שנים- עשר מטרים ממנו, פרט לקטע שסימנה רשות תימרור, בתמרור או בסימון על אבני השפה, שמותר לחנות בו;

(2) במקום כניסה לשטח המיועד לחניית כלי רכב;

(3) בתוך מעבר חציה או בתחום שנים- עשר מטרים לפניו;

(4) בנתיב שיועד לתחבורה ציבורית ובתחום תחנת אוטובוסים המוגדר על ידי סימון על פני כביש, ובאין סימון כאמור - בתוך עשרים מטרים לפני תמרור "תחנת אוטובוסים" ועשרים מטרים אחריו, בשני צדי הדרך, ובלבד שמותר להחנות את הרכב בצד הדרך שממול לסימון על פני הכביש או ממול לתמרור, אם רוחב הכביש באותו מקום הוא שנים- עשר מטרים או יותר;

(5) בתוך תחום תחנת מוניות המסומן בתמרור שהוצב או סומן;

(6) בתחום שני מטרים מברז כיבוי (הידרנט) כאשר התחום מסומן בסימון על המדרכה או על שולי הכביש או על שניהם, כפי שקבעה רשות התימרור המרכזית;

(7) בצד רכב אחר העומד או חונה בצדה של הדרך



 

הדוח נרשם בדין ובצדק, 'צטערת.

×
×
  • תוכן חדש...