Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הקבל נטען במתח (״אוגר מתח״) אבל לא משנה :-D

בכל מקרה גם אחרי שבוע שלא הנעתי את הרכב עדיין לא הייתה בעיית תאריכים והגדרות במוביוס,

לפי דעתי זה יכול להחזיק עד סדר גודל של שבועיים.

פורסם
קבל אוגר מטען חשמלי ולא מתח אבל לא משנה :)

 

אגירת מטען חשמלי ומתח זה אותו הדבר ונמדדים בוולט.

מתח הוא ההפרש הפוטנציאלים בין שני הקטבים של הבטריה, דהיינו המטען החשמלי

פורסם

תקנה קבל רק אם היא משמשת אותך לצילום ברכב. אני החלפתי אחרי שנה רק בשביל בטיחות.

אני רכשתי מפה:

http://www.banggood.com/Super-Capacitor-For-The-Mobius-Action-Sport-Camera-p-918122.html

 

ואחרי שתחליף תשנה את ההגדרה לפי מה שעשיתי .

 

סידרתי את התקלה.

להבא למי שמחליף את הסוללה בקבל יש לדאוג שההגדרה הבא מוגדרת ככה בדיוק:

[ATTACH=CONFIG]420723[/ATTACH]

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם
אגירת מטען חשמלי ומתח זה אותו הדבר ונמדדים בוולט.

מתח הוא ההפרש הפוטנציאלים בין שני הקטבים של הבטריה, דהיינו המטען החשמלי

 

לא בדיוק, מתח הוא רק הפרש פונטציאלים, אי אפשר 'לאגור אותו', הוא תוצר של החלקיקים הטעונים (מטען חשמלי) שנצברו בקטבים של הקבל/סוללה. מטען חשמלי נמדד בקולון לא בוולטים.

 

Q=C*V כאשר Q זה המטען, C זה הקיבול של הקבל בפראד, ו-V זה המתח או הפרש הפוטנציאלים.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
הי חברים,

קראתי עשרות עמודים ואני זקוק לעזרתכם ע"מ להחליט מה לרכוש.

כיום יש לי DVR-037 בת 4

סה"כ עשתה עבודה יפה, אך הסוללה התנפחה אחרי שנה וחצי, רכשתי חדשה שהתנפחה גם היא אחרי חצי שנה,

וכיום אני בלי סוללה (זאת אומרת שהקובץ האחרון לא נשמר:cry:)

 

אני רוצה מצלמה עם קבל ע"מ להמנע מחויה זהה.

 

עד כה ראיתי שמה שמומלץ זה A118C

או G1W - C

 

על איזו מצלמה אתם ממליצים בהתחשב בכך שהG1w-c עולה כמעט חצי מחיר?

חשובה לי איכות המצלמה, שלא תתקלקל מהר, ושאיכות הצילום תהיה טובה (כלומר זיהוי מספרי רכבים מרוחקים)

איזה כרטיס זיכרון מומלץ לקנות? (אפשר קישור)

 

תודה

 

יש למישהו עצה?

פורסם

מחר אנסה למצוא זמן לעדכן גרסה ב g1wc לגרסה החדשה שקיבלתי מ gearbest.

אם הגרסה החדשה תפתור את בעיית חוסר שמירת הקובץ האחרון, בהחלט אוכל להמליץ

לך עליה.

לגבי האיכות, אתה מוזמן להתרשם בעצמך ולראות האם היא מתאימה לך (מומלץ לצפות באיכות

מקסימלית ובמסך מלא):

פורסם
לא בדיוק, מתח הוא רק הפרש פונטציאלים, אי אפשר 'לאגור אותו', הוא תוצר של החלקיקים הטעונים (מטען חשמלי) שנצברו בקטבים של הקבל/סוללה. מטען חשמלי נמדד בקולון לא בוולטים.

 

Q=C*V כאשר Q זה המטען, C זה הקיבול של הקבל בפראד, ו-V זה המתח או הפרש הפוטנציאלים.

9a64cf080485b51d0365702029d895ee.jpg

 

איך שלא תהפוך את זה, אנרגיה הוא אוגר!

פורסם
מחר אנסה למצוא זמן לעדכן גרסה ב g1wc לגרסה החדשה שקיבלתי מ gearbest.

אם הגרסה החדשה תפתור את בעיית חוסר שמירת הקובץ האחרון, בהחלט אוכל להמליץ

לך עליה.

לגבי האיכות, אתה מוזמן להתרשם בעצמך ולראות האם היא מתאימה לך (מומלץ לצפות באיכות

מקסימלית ובמסך מלא):

 

הי,

יש עדכון?

 

תודה

פורסם

חברים, איך מונעים איפוס תאריך במצלמה SJ400 כשמוציאים/מחליפים בטרייה?

כל פעם כשאני מוציא את הבטריה התאריך מתאפס 1/1/2013 (נראה לי גם השעה מתחרפנת)

 

בנוסף, יש טיפים להגדרות עצמן בזמן תנועה, חושך, וכו'?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...