Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סוזוקי סוויפט שנת 92 3 דל ולפי בדיקה באוטו דאטה מותר לי לשים רק 2 מידות ושניהם רק עם ג'אנט 13.

הבעיה היא שאין כמעט גאנטים מידה 13 עם ברגים 4X114.3 .. וניתן למצוא בקלות רבה יותר מידה 14.. יש משהו לעשות פה או ש"נדפקתי"? תודה מראש, ואם לא הפורום הנכון אז אם אפשר להעביר. תודה.

פורסם (נערך)

ראיתי את ההתכתבות שלך עם עמית (kompy) בשרשור המידות הייעודי.

חיפוש באותו שרשור מעלה 2 מידות נוספות בגודל חישוק R14:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?96688-%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%92-%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%9D&p=3439794&viewfull=1#post3439794

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?96688-%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%92-%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%9D&p=919569&viewfull=1#post919569

 

בהתחשב שההודעה השניה נכתבה ע"י עמית בעצמו, אם כי ב-2006, אני מעריך שבוצע איחוד מידות בתכנת אוטודאטה החדשה או סיבה אחרת שבגינה המידות הנ"ל לא הופיעו.

ולכן, אני מציע לשאול שוב ישירות את עמית, בשרשור המידות, אם יתכן תת דגם אחר שאליו המידות האלו מאושרות או שמא בדוק במכון רישוי אחר שאולי מסתמך על מידע ישן יותר.

כמו כן תוכל לנסות לפנות למחלקה הטכנית של סוזוקי ולראות אם ינפיקו לך אישור.

 

אגב, בדוק אם מרווח החורים אינו במקרה 4X100. לדעתי היו גרסאות, בחו"ל לפחות, שנמכרו עם המרווח הזה.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
ראיתי את ההתכתבות שלך עם עמית (kompy) בשרשור המידות הייעודי.

חיפוש באותו שרשור מעלה 2 מידות נוספות בגודל חישוק R14:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?96688-%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%92-%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%9D&p=3439794&viewfull=1#post3439794

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?96688-%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%92-%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%9D&p=919569&viewfull=1#post919569

 

בהתחשב שההודעה השניה נכתבה ע"י עמית בעצמו, אם כי ב-2006, אני מעריך שבוצע איחוד מידות בתכנת אוטודאטה החדשה או סיבה אחרת שבגינה המידות הנ"ל לא הופיעו.

ולכן, אני מציע לשאול שוב ישירות את עמית, בשרשור המידות, אם יתכן תת דגם אחר שאליו המידות האלו מאושרות או שמא בדוק במכון רישוי אחר שאולי מסתמך על מידע ישן יותר.

כמו כן תוכל לנסות לפנות למחלקה הטכנית של סוזוקי ולראות אם ינפיקו לך אישור.

 

אגב, בדוק אם מרווח החורים אינו במקרה 4X100. לדעתי היו גרסאות, בחו"ל לפחות, שנמכרו עם המרווח הזה.

תודה רבה!, מבדיקה שלי בפורומים של סוויפטים בחול המרווח הוא 114.3 X4 ואבדוק שוב את העניין עם הגודל. תודה שוב!

×
×
  • תוכן חדש...