Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 2.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עשיתי כבר המון פנסים בשיטה הזו. אני לרוב עובד רק עם 2000 ואח"כ עם פוליש ידני. אם המצב קשה אז מתחיל עם 1200, נדיר שהייתי צריך משהו גס יותר.

פורסם

לאלה שמתקשים למצוא טמבוריה שמחזיקה בניירות כאלו, נסו לחפש בחנויות לציוד צורפות ותכשיטים. שם מירב הסיכויים שכן תמצאו (אפילו בדרגה של 3000).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
אני לא בטוח שיש 2500 כי לא שאלתי, אני קניתי 400,1200,2000 והיה לו. קניתי לכה ורניש לעץ מבריק וטרמפנטין.

 

תודה על המידע, האם אתה מרוצה מהתוצאות של ניקוי הפנסים. מה היה המצב ההתחלתי של הפנסים ברכב שלך מבחינת עכירות.

פורסם
לדעתי 400 גס מדי במיוחד למצב של MRCOLA המצב בכלל לא היה נורא.

יכול להיות, אני לא מבין בדברים האלה כ"כ ופעלתי בסה"כ לפי ההוראות במדריך אבל העיקר שאני מרוצה :)

פורסם

היום חידשתי את הפנסים ברכב לא שלי.

באתי מוכן עם ניירות לטש, ספריי לכה, IPA וכו'.

כשבסוף לא הייתי צריך את כול זה ^ .

 

תהליך עבודה :

1. ניקוי טוב הפנסים + ייבוש.

2.פוליש גס Ultimate Compound

3. ניקוי עם IPA

4. מריחת אוטם צבע.

 

**בעתיד אני אלטש את הפנסים עם נייר לטש 2000, ולאחר מכן, ארסס ספריי לכה בשביל לשמור על התוצאה לפרק זמן ארוך.

 

פנס לפני :

 

20150118_112907_zpscce5cc33.jpg

 

פנס אחרי :

20150118_113553_zps45ca3e4a.jpg

 

הפנס השמאלי היה אותו הדבר, כך שלא צילמתי אותו.

 

הינה 2 הפנסים מצוחצחים :

 

20150118_120359_zps9b0f29dc.jpg

 

20150118_120351_zps127143cf.jpg

פורסם

אם יש מישהו באיזור המרכז עם ניסיון שעושה ליטוש בקרוב ואפשר להתעלק על התהליך ולבצע לידו ובהדרכתו אשמח שישלח לי הודעה פרטית :)

יש לי חומרים ושני פנסים במצב לא משהו...

פורסם

פעלתי לפי המדריך ויצא סבבה לגמרי אבל כנראה ששמתי יותר מדי לכה ויש פסים כאלה של לכה, כדאי להתחיל מהתחלה ולשים שכבה דקה יותר?

אפשרי להוריד עם טרמפנטין את הלכה נכון?

פורסם

לילה טוב,

אפשר להוריד את הלכה עם טרמפנטין אבל לאחר זמן לא רב מהליטוש.

אם כבר עברו אני מניח יותר מ- 24 שעות אז תעשה מההתחלה.

טיפ: איך שאתה מסיים תחכה ליד האוטו כחצי שעה ותבדוק אם הוא מתייבש טוב, אם לא תעבור

עם טרמפנטין ותעשה שוב.

רועי

פורסם
שלום,אני מחפש ציפוי להגנה על הפנסים הקדמיים מנזקי השמש.

אשמח להמלצות לקניה .

ראיתי מישהו שעשה את זה עם פלסטידיפ מבריק שקוף ואז קינח ב Glossifier

 

נ.ב אפשר לשים גם ווקס איכותי ממה שהבנתי, אני שמתי (לפני ליטוש) מה FUSSO שיש לי.

Opel Adam S 2017

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...