Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

 

איך ניתן לדעת אם המצלמה היא מוביוס מקורית?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ביקורת של לקוח ? זו הטעיה לכתוב דבר כזה. ואני מתאפק לא לומר דברים קשים יותר.

הכל שם נוטף טקסטים פירסומיים, זו אחת ה"סקירות" הכי פירסומיות שראיתי. אובייקטיביות לא מצאתי שם בגרוש. זה נראה יותר כמו פירסומת סמוייה במסווה של "סקירה".

 

 

"יתרונות

:



1. בין המצלמות הטובות בעולם בקטגורייה זו."

 

מה - בטח - ייתרון ברור !!

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח



הטקסט שם הוא טקסט פירסומי נטו ! לכתוב שלקוח כתב את זה זו הטעייה.

אני מאד לא אוהב את זה. אתה עובר אצלי מאד מאד לא אמין.



 

 

ראשית ,לך תאכל חמוצים , נראה לך , שאני אחד שיעשה מניפולציות בתגובות של לקוחות , תרשם לאתר ושאל את הלקוח הנ"ל.

עצם העובדה שאתה מאשים בפני כל העולם לפני שאתה מברר בכלל , זה מעיד על האישיות שלך , ולא לטובה.

 

 

ישנם עוד הרבה תגובות אוהדות כמו :

http://www.p1000.co.il/sales/saledetails.aspx?auid=7759133

חוות דעת ממויינות לפי תאריך sort_down.png | דירוג

שאול כהן

 

" מצלמה מצויינת - חכמה וידידותית"

לפני 5 ימים

מצלמה חכמה - יש לה כפתור לצילום סטילס וגם חיישן G לתאונות.

היתה לי בעייה קטנה שכל ההוראות - היו ברוסית - אך בשירות הלקוחות פתרו את הבעייה מאוד מאוד מהר.

 

גם המשלוח היה מהיר ביותר!

 

 

 

פתח חוות דעת down.png

חוות דעת מועילה?

 

 

Gal Etinger

 

" מצלמה באיכות פצצה"

לפני 2 שבועות

איכות ועמידות של המצלמה פצצה , חשוב לציין שהמשלוח מאוד מהיר תוך יומיים מרגע ההזמנה הגיע עד אלי לבית(חיפה) שירות מצויין , אתר מצויין ומחיר מצויין.

 

פתח חוות דעת down.png

חוות דעת מועילה?

 

 

Natalie Plahota

 

" מצלמה טובה מאד"

לפני 2 חודשים 7 אנשים מצאו חוות דעת זו מועילה

מצלמה באיכות גבוהה. בדיוק מה שצריך.

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם
ראשית ,לך תאכל חמוצים , נראה לך , שאני אחד שיעשה מניפולציות בתגובות של לקוחות , תרשם לאתר ושאל את הלקוח הנ"ל.

עצם העובדה שאתה מאשים בפני כל העולם לפני שאתה מברר בכלל , זה מעיד על האישיות שלך , ולא לטובה.

 

ה "לקוח" הזה הוא המנהל הכללי של הפורום ההוא. מעניין מאד.

בדרך כלל אני לא מגיב לדברים כאלה אבל כאן ה"ביקורת" הזו הייתה יותר מידי בולטת לרעה.

הבאתי את הדברים - עכשיו שכל אחד ישפוט בעצמו.

פורסם
...

תנו דעתכם, ובנוסף אשמח לשמוע על הפתרון של הבחור שהעלה לבעיית הרעידות.

...

 

כרגע אני לא מוצא את זה, אבל קודם כל תקנה את המצלמה, ואז נראה- זה היה פתרון ל-SJ1000, לא יודע אם יתאים ל-4000/5000.

אוקי, ניצלתי את ההזדמנות וצילמתי איך זה נראה אצלי ברכב:

 

20141228_161442.jpg

 

עכשיו תשווה לסט-אפ שמגיע עם המצלמה בקופסה:

 

690781465_111.jpg

 

שים לב שבמקור, יש יותר מדי "מתווכים" בין המצלמה לשמשה- מה שצריך זה שיונק הוואקום יחובר ישירות למצלמה, וזה השפצור הנ"ל. החיסרון היחיד איתו זה שאי אפשר לסובב את המצלמה על ציר ימינה\שמאלה, אבל העדשה שלה כל כך רחבה שאם אתה ממרכז אותה על השמשה כמה שיותר למעלה, היא תקלוט כל מה שצריך, ובכל אופן זה עדיף על הרעידות.

 

המיקום שלה אצלי הוא כאמור מאחורי המראה, כך שמזווית מושב הנהג, היא כמעט בלתי מורגשת:

 

20141228_161541.jpg

 

 

וככה זה נראה בזמן צילום:

 

פורסם
תודה על התגובה.

למה אם אפשר לשאול כדאי לקנות את המצלמה המוקטנת?

כי הרגילות די שונות...

האם מעבר להזמנה המצלמה צריך לקנות דברים שמעבר? (התקנים, כבלי מתח)

תודה לך...

 

כמה שיותר קטן, יותר טוב. אתה רוצה שגוף המצלמה יבלוט\יפריע כמה שפחות.

זה תלוי מה אתה מזמין, תסתכל על האביזרים שמקבלים עם רכישת המצלמה.

קודם אתה צריך להחליט איזו מצלמה אתה רוצה. אחרי שתחליט איזו מצלמה אתה רוצה, תעדכן וננסה לעזור לך.

פורסם
אוקי, ניצלתי את ההזדמנות וצילמתי איך זה נראה אצלי ברכב:

 

20141228_161442.jpg

 

עכשיו תשווה לסט-אפ שמגיע עם המצלמה בקופסה:

 

690781465_111.jpg

 

שים לב שבמקור, יש יותר מדי "מתווכים" בין המצלמה לשמשה- מה שצריך זה שיונק הוואקום יחובר ישירות למצלמה, וזה השפצור הנ"ל. החיסרון היחיד איתו זה שאי אפשר לסובב את המצלמה על ציר ימינה\שמאלה, אבל העדשה שלה כל כך רחבה שאם אתה ממרכז אותה על השמשה כמה שיותר למעלה, היא תקלוט כל מה שצריך, ובכל אופן זה עדיף על הרעידות.

 

המיקום שלה אצלי הוא כאמור מאחורי המראה, כך שמזווית מושב הנהג, היא כמעט בלתי מורגשת:

 

20141228_161541.jpg

 

 

וככה זה נראה בזמן צילום:

 

 

מי שרוצה מצלמה כזו SJ1000 עם אחריות לשנה במחיר זהה ל-EBAY , רק 299 ש"ח. http://www.p1000.co.il/sales/saledetails.aspx?auid=7756225

מי שרוצה דרכי יקבל 10% הנחה על המחיר הנ"ל.

משלוח מהיר דרך UPS .

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

לאלו שלא עובד להם GPS ביחד עם ה G1W אז זה נכון!

לאחר המון צריבות רומים ומלא ניסויים אני חד משמעית קובע כי ה G1WH שלי מפריעה לקליטה של ה GPS. וגם מוביוס עושה את זה. יש אפילו סרטונים בYOUTUBE על זה. זה לא מהכבל אלא מהמצלמה עצמה.

הפתרון דיי קל. לעטוף את המצלמה בנייר אלומיניום.

פורסם

בהחלט מחיר חשוד.

למוכר יש רייטינג 100% (אבל עם מספר מועט של כ 200 עסקאות).

 

האמת שבמחיר הזה אני בהחלט מתלבט האם לרכוש, בעיקר בהתחשב בכך שאני מודע לשירות

הלקוחות המעולה באיביי (להבדיל מבאנג-גוד שנכון לעכשיו מספקים שירות נוראי).

פורסם
באמת מפתה..

למישהו יש ניסיון עם המוכר הזה?

 

 

שאלת תם....

בחיפוש (אין סופי כמעט ) בשירשור הזה , מצאתי בעיקר המלצות לשתי מצלמות ( כאשר אחת מהן משווקת ע"י אחד הכותבים בפורום) והמון המלצות לקניה בח"ול

 

השאלה שלי, כאדם שאינו מבין כלום בתחום הזה ומחפש מצלמת דרך טובה ואמינה, האם לא כדאי לקנות מצלמה בארץ, ממוכר שנותן גם אחריות, גם תמיכה ?

האם ההפרשים במחיר הם כ"כ גדולים בין קניה בארץ לבין קניה בחו"ל ?

 

אני מחפש מצלמת דרך כשהנתונים שאני מחפש הם : fhd , אינפרה רד ( אופציה לראיית לילה מינימלית ), צילום מחזורי , עדיפות למסך מתקפל ( ע"מ שלא ימשוך את תשומת הלב ואת העין בזמן נהיגה ), כמובן שמחיר שפוי :lol:

 

תודה מראש

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...