Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך מחלצים סליל הצתה שמסרב להיפרד מהפלאג? מגאן 2003 1.6


Pita1.6
שימו לב! השרשור הזה בן 3393 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

ברכב שלי הכוילים מתחברים ישירות לפלאגים. רציתי להחליף פלאגים, אבל לא הצלחתי לשלוף שניים מתוך ארבעת הכוילים, הם התחברו בוואקום לחלק עליון של פלאג. אני מצליח לסובב את הכוילים ולטלטל אותם לצדדים אבל לא מצליח לשלוף. עם הרבה מאמץ אני מרים כויל סנטימטר למעלה והוא חוזר למקום ברגע שאני משחרר אותו.

אני קצת חושש לעבוד עם פלייר כי זה עלול להרוס את החלק העליון של הכויל.

מה תמליצו לעשות?

 

תודות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה ששרוול הגומי של הכויל נדבק לפלג, אין לך הרבה ברירות, תרים את הכויל בכח הנדרש כדי להוציא אותו, או שהוא יצא שלם

או שתצטרך להחליף את השרוול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרה לי בלאנטיס...הרמתי פשוט את מיכסה השסתומים והשרוול נישלף לו בקלות ללא כל נזק. שרוול כזה לדעתי לא ניתן לקנות בניפרד מהסליל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה מאור. מסתבר שברנו פירוק של מכסה השסתומים זה חתיכת פרויקט שכולל פירוק של סעפת יניקה ונגיעה במנגנון טיימינג.

במידה ולא תישאר ברירה זה מה שאעשה, כרגע בודק אופציות פחות פולשניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט תמשוך בכוח.אם משהו יתפרק זה השרוול גומי על הפלג.ואותו תמשך אחכ מהפלג.

מה שכן יכול לקרות זה שהכוייל יתפרק לשניים ואותו כן תצטרך להחליף.

אבל לדעתי רוב הסיכוי זה שזה רק הגומי שאחר כך תחזיר למקום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה צריך לפרק מכסה שסתומים בשביל להוציא פלאגים?

(שואל בתמימות)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי לפרק את הפלאגים לא צריך להסיר מיכסה שסתומים אך מכיוון שקיים סיכון כלשהוא לסליל שאני מניח לא זול הייתי בוחר בלהרים את המיכסה למען הסר ספק וכמו שציינתי כבר קרה לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרמת פעם מכסה שסתומים במגאן כזאת ? אתה יודע באיזה עבודה זה כרוך ?

 

במגאן לא הרמתי אבל לא אתבייש להרים אם אצטרך. כמה עולה סליל כזה אם הוא ייצטרך החלפה בסוף?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במגאן לא הרמתי אבל לא אתבייש להרים אם אצטרך. כמה עולה סליל כזה אם הוא ייצטרך החלפה בסוף?

בין 150 ל-400, תלוי איפה ואיזה סוג קונים (אפשרות להזמין מעלי-אקספרס לא נלקחה בחשבון).

מאור, הנושא של פתיחת מכסה השסתומים עלה פעם בשיחה עם מכונאי שמתמחה ברנו, לטענתו המכסה משמש בין היתר לקיבוע של גלי זיזים שנוטים לזוז מהמקום ברגע שמרימים את המכסה. כמו כן יש גם צורך לפרק את סעפת היניקה שעוברת מעל מכסה השסתומים.

מצאתי קטע וידאו ביוטיוב, אומנם קליו ולא מגאן, אבל המנוע דומה ורואים איזה סרט זה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במגאן לא הרמתי אבל לא אתבייש להרים אם אצטרך. כמה עולה סליל כזה אם הוא ייצטרך החלפה בסוף?

זו תהיה טיפשות לפרק מכסה גם במחיר של קויל דפוק כי מדובר בעבודה של כמה שעות עם החלפת סט טיימינג סט רצועה אטמים של סעפת ושימוש בכלים מיוחדים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3393 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...