Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עזבתי את חברות האפ״ס לטובת גולן ברגע שיכולתי - קליטה גרועה, שירות מעולה.

 

עזבתי ליופון - שירות בינוני, קליטה טובה, אינטרנט קצת איטי. די מרוצה. דומה לאורנג׳.

 

קשה לי להשאר בחברות שעשקו אותנו כל השנים (כולל 012) .

 

גולן הכי שקופים וישרים.

012 גבו ממני כספים שלא הגיעו להם ולא היה עם מי לדבר. עד להתערבות משרד התקשורת - אז הוחזר לי הכסף

  • תגובות 2.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מענין. מי עדיף אם כך?

גולן? 012? אורנג'?

אני חושב שנישארתי עם הבחירה הזו, שלושת אלה.

אגב - מישהו יכול להרחיב קצת לגבי גולן? אני נירתע מהפרסומות שלהם ברדיו, אבל מבין שלא לפי הפרסומות אני צריך לבחור ספק.

פורסם

אם חשובה לך קליטה ואינטרנט מהיר וזה בעדיפות גבוהה

הייתי הולך על 012. אם זה לא קריטי, אני הייתי עובר לגולן.

בקווים שלנו במשרד עברנו ל 012, כי אנחנו חייבים מקסימום

זמינות. חברים ומשפחה שזה לא נושא קריטי עבורם, העברתי

לגולן, ואין יותר מידי תלונות. נכון, הקליטה והאינטרנט לא

כמו 012, אבל לאדם פרטי זה ממש לא משנה.

פורסם

לגבי 012 - בגדול אני מרוצה (במיוחד עכשיו שיש לי חבילה ללא הגבלה , בכללי יש לי חבילה של 6 ג׳יגה) . ברגע שחברות אחרות יתחילו להציע נפחים של 8 ו-10 אני כנראה אעבור הלאה. בקשר לקליטה , יותר מדי פעמים אני מגלה שהטלפון יורד מ-3 או 4g ל-GPRS ואז הכל זוחל בצורה מחרידה. את גולן ניסיתי בזמנו , היו מלא ניתוקים אז עזבתי. כל השאר היו בסדר גמור (יופון , הוט מובייל) .

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
שמע, משפחה נוסעת לחו"ל, אבא ואמא במסעדה, הבן (17) הלך לחפש חלקים לאופנוע, הבת (15) הלכה לחפש בגדים בפוראבר21, אתה יודע איזה חשבון מקבלת משפחה כזו שכל יום צריכה לעשות תיאומים בניהם? מאות רבות של שקלים עד אלפים בודדים.

 

בפורמולה החדשה של גולן, זה יהיה בחינם.

גם עד עכשיו בגולן זה היה בזיל הזול.

שיחה בין 2 קווי גולן ששניהם בצרפת בנדידה עולה כולה 70 אגורות לדקה. (35 לכל אחד)

 

מה שיקר באופן לא סביר זה שיחה למספר צרפתי למשל, כפי שהוזכר פה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

בוס, היכן אתה גר או מסתובב? כלל לאורנג' (וזה אומר גם 012 ונדמה לי גם יופון) יש כיסוי מצויין של רשת הדור השלישי בכל האזורים המאוכלסים. באזורים הדלילים (למשל בנגב) הכיסוי מצויין, אבל מתבסס על רשת ה-GSM 900 הישנה כך שגלישה תהיה איטית מאד. בשלושת הרשתות החדשות - פלאפון, הוט וגולן הכיסוי הוא של דור שלישי ללא תמיכת דור שני.

 

כקוריוז - לפני כחודש הייתי בפינלנד, מדינה שמחשבת מתקדמת ביותר מבחינת שירותי הסלולר. התברר לי שבאזורים שבהם נסעתי (בדרוםף, המאוכלס יחסית בצפיפות) יש כיסוי דור שלישי רק בתוך הערים, ובכל הכבישים הבין עירוניים הכיסוי היה של EDGE (טכנולוגיית דור שני משופרת) בלבד, שהספיקה לצרכי Waze.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בוס, היכן אתה גר או מסתובב? כלל לאורנג' (וזה אומר גם 012 ונדמה לי גם יופון) יש כיסוי מצויין של רשת הדור השלישי בכל האזורים המאוכלסים. באזורים הדלילים (למשל בנגב) הכיסוי מצויין, אבל מתבסס על רשת ה-GSM 900 הישנה כך שגלישה תהיה איטית מאד. בשלושת הרשתות החדשות - פלאפון, הוט וגולן הכיסוי הוא של דור שלישי ללא תמיכת דור שני.

 

כקוריוז - לפני כחודש הייתי בפינלנד, מדינה שמחשבת מתקדמת ביותר מבחינת שירותי הסלולר. התברר לי שבאזורים שבהם נסעתי (בדרוםף, המאוכלס יחסית בצפיפות) יש כיסוי דור שלישי רק בתוך הערים, ובכל הכבישים הבין עירוניים הכיסוי היה של EDGE (טכנולוגיית דור שני משופרת) בלבד, שהספיקה לצרכי Waze.

 

תל אביב.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

אם אתה מדבר על נקודה מסויימת זה עשוי להיות מוסבר על ידי חו בכיסוי, זה יש לכל החברות, אבל אם מדובר ביותר מקטע קצר או מגליש ממרתפים התופעה לא ברורה לי. מצדיקה בדיקה עם אותו סים ובאותם מקומות בטלפון אחר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הוט מובייל טובים מבחינת מהירות גלישה ומחיר.

אבל תהיה מוכן לשעות של המתנה על הקו על כל שטות שתרצה לשנות במנוי.

הם על גולשים על התשתית של פלאפון...

אומנם אין 4G עד כמה שאני יודע, אבל ב3.5G הם סבבה לגמרי, לרבות נסיעות ברכבות, אוטובוסים ואזורים צפופים במרכז (תל אביב/רמת גן).

בברכה!

יונתן.

פורסם

הם במעבר מפלאפון לאורנג', וכרגע נהנים מ-3 רשתות (עצמאית ושתי מארחות). החל ב-1.1.15 ינדדו על אורנג' בלבד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שיט. זה מסביר הרבה.

ואני כבר תהיתי למה במקום מסויים שיש לי שם קליטה רק של פלאפון, פתאום התחילה להיעלם לי הקליטה...

 

אז מי עוד רוכב על פלאפון כיום? (אם בכלל)

בברכה!

יונתן.

פורסם

הוט (לקראת עזיבה) ורמי לוי

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני מעוניין לקנות כרטיס סים שישמש עבור גלישה בלבד (נטסטיק בתוך מחשב נייד).

השימוש באינטרנט בגדול הוא לתכנות אתרים ומוזיקה ברקע (יוטיוב, grooveshark וכו').

 

מאיפה עדיף לי לקנות סים, ואיזו חבילה לדעתכם תספיק לי?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

ליוטיוב כל היום אין שום חבילה שתספיק לך.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

יופון על הפנים. אנשים שמחוברים סיפרו לי שיש המון ניתוקים, האינטרנט איטי ברמות והם סובלים. הבעיה שאותם אנשים דיי חייבים להיות בחברה הזו (עובדים שם).

חברה שלי עברה ל012 ומרוצה מאוד.

אני בגולן ואני גם מבסוט. הייתה איזו בעיה שנפתרה לאחר שינוי בהגדרות (התקשרתי והנציגה תידרכה אותי מה ואיך לעשות).

הקטע עכשיו של שיחות לארץ שנכללות בחבילה זה מצויין!

×
×
  • תוכן חדש...