Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

הסתכלי בפירוט של הדברים שאמורים לבדוק/להחליף כאשר מגיע מועד טיפול מסויים (למשל 45K, 120K) וראיתי שיש הבדלים בין ספר הרכב לבין חוברת הטיפולים.

למשל: בספר מופיע שבכל הטיפולים יש לבדוק את שמן הבלמים, לעומת שבחוברת מצויין שאמורים להחליף את השמן בטיפולים מסויימים.

 

הסתכלתי בפירוט הטיפולים שנעשו לרכב (דף טיפולים שהוצאתי מהמוסך מטיפול 60K עד 95K), ולא ראיתי אזכור להחלפת שמן בלמים.

 

- מה המדיניות לגבי שמן בלמים ביונדאי גטס שנת 2004 מנוע 1350?

 

תודה מראש,

אבנר

פורסם

מוזר, הרגע בדקתי אצלי בספר ובאמת לא דורשים החלפה. בכל מקרה מומלץ להחליף נוזל בלמים כל שנתיים.

 

אתה יכול לצלם את הדף הרלוונטי מהחוברת?

 

צירפתי לך את דף החלפת נוזל הבלמים. לצערנו הציור של מילוי כוסית הנוזל אופטימי. במציאות בשל מיקומה, כדי למלא אותה צריך להיעזר במשפך וצינור.

לניקוז מומלץ לקנות או להכין צינור עם שסתום חד כיווני כדי שלא תצטרך להיעזר באדם נוסף, וגם כדי לראות בקלות מתי הנוזל הישן מתחלף לחדש, ולוודא שאין בועות אוויר.

 

 

 

ngzdjzhiwfkn.jpg

Stay Dirty

פורסם

ניתן לראות בתמונות את ההבדלים במהות הטיפול בנוזל הבלמים (אחד אומר רק לבדוק והשני אומר להחליף).

כנ"ל לגבי הטיפול במסנן המזגן.

 

אסף - תודה רבה על העזרה והנכונות.

 

20140908_002610.jpg20140908_002703.jpg

פורסם
מוזר, הרגע בדקתי אצלי בספר ובאמת לא דורשים החלפה. בכל מקרה מומלץ להחליף נוזל בלמים כל שנתיים.

 

אתה יכול לצלם את הדף הרלוונטי מהחוברת?

 

צירפתי לך את דף החלפת נוזל הבלמים. לצערנו הציור של מילוי כוסית הנוזל אופטימי. במציאות בשל מיקומה, כדי למלא אותה צריך להיעזר במשפך וצינור.

לניקוז מומלץ לקנות או להכין צינור עם שסתום חד כיווני כדי שלא תצטרך להיעזר באדם נוסף, וגם כדי לראות בקלות מתי הנוזל הישן מתחלף לחדש, ולוודא שאין בועות אוויר.

 

 

 

 

אסף לגבי כוסית נוזל הבלם .לדעתי הכי נוח זה לפרק את שני הוישרים ואז יש כמה ברגים שאתה מפרק ושני החלקים שמעל המיכל מתפרקים בקלות ויש לך גישה נוחה לגמרי.ככה אתה רואה כמו שצריך את גובה הנוזל.

×
×
  • תוכן חדש...