Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לינק לקובץ המכיל את כל הקושחות הידועות נכון להיום.

כאן יש קצת מידע על הקושחות תחת הכותרת "Latest Firmware", לא כל כך מעניין אבל אם תרצה.

 

את הקובץ פותחים עם ומוציאים את הקבצים למקום כלשהו במחשב.

מחברים את המצלמה למחשב, מעתיקים את קובץ הקושחה שרוצים לתיקייה של המצלמה (שזה בעצם הכרטיס זיכרון) ומשנים לו את השם ל-"FWDM800H" (בלי גרשיים).

מנתקים את המצלמה מהמחשב ומדליקים אותה, המסך אמור להישאר כבוי אבל המנורה אמורה להידלק.

כשהמנורה נכבית יש לחבר את המצלמה חזרה למחשב ולמחוק את הקובץ (אחרת כל הדלקה אתה בעצם צורב קושחה מחדש) ואז לנתק מהמחשב ולהדליק את המצלמה.

 

למי שיש קורא כרטיסי זיכרון יכול להכניס את הכרטיס ישירות לקורא במקום להשתמש במצלמה כקורא (יותר נוח).

 

אישית בדקתי את הקושחות הבאות:

G1WH 2014.0108 שבאה עם המכשיר

Shadow Seezeus GT300W

DOD LS300W

DOD LS388W

Carscam WDR650

 

נראה שה-LS388W נותנת תוצאות הכי טובות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קניתי

G1W-C ויש לי איתה בעיה, הסרטון האחרון לפני הכיבוי תמיד יוצא דפוק.



היה לי כרטיס class-4, חשבתי שהוא עושה את הבעיה, אז החלפתי בכרטיס sandisk extreme 32GB שנותן 40mb/s בכתיבה.

זה עדיין לא עוזר, גם הורדתי את הגודל של הקטעים ל-2 דקות והנמכתי רזולוציה ל-720 30 תמונות לשניה וזה גם לא עוזר.

 

נראה שהקבל עובד איזה פרק זמן לפני המצלמה נכבית אבל לא מספיק. הוא גם שומר את השעה ואת כל ההגדרות בסדר אם אני לא משתמש במצלמה מספר ימים.



האם צריבת firmware תעזור, והאם אפשר לצרוב את אלו שנועדו ל-G1WH?

 

 

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

לפי הלינק שנתתי קודם הקושחות מיועדות לכל ה-G1W למיניהם, מה גם שעניין הקבל אמור להיות שקוף לחלוטין.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

חברה מה דעתכם על sj4000?

 

נתקלתי בה בכלל בחיפושים אחרי מצלמת אקסטרים לטיול, אבל ראיתי שהיא יכולה לשמש כמצלמת רכב לכל דבר - והיא בעלת איכות מעולה!

פורסם

שלום!

עד עכשיו השתמשתי בשני הרכבים של המשפחה בשתי מצלמות ממש פשוטות שקניתי באופיס דיפו.

לא רק ששתיהן לא ממש עשו את העבודה, אחת מהן מתה אחרי שלושה חודשים ועכשיו השניה גוססת :-(

קראתי את השרור הזה וקצת הלכתי לאיבוד מרוב הדגמים והדעות.

הייתי רוצה להישאר בתוך תקציב של 500 ש"ח לכל מצלמה. יש לי עדיפות לקנות בארץ עם אחריות (או בחו"ל עם אחריות אם יש דבר כזה) ולא מאיזה סוחר עלום.

מה דעתכם על DOD V680L ב- 499 ש"ח?

המלצות אחרות יתקבלו בברכה.

תודה!

פורסם
שלום!

עד עכשיו השתמשתי בשני הרכבים של המשפחה בשתי מצלמות ממש פשוטות שקניתי באופיס דיפו.

לא רק ששתיהן לא ממש עשו את העבודה, אחת מהן מתה אחרי שלושה חודשים ועכשיו השניה גוססת :-(

קראתי את השרור הזה וקצת הלכתי לאיבוד מרוב הדגמים והדעות.

הייתי רוצה להישאר בתוך תקציב של 500 ש"ח לכל מצלמה. יש לי עדיפות לקנות בארץ עם אחריות (או בחו"ל עם אחריות אם יש דבר כזה) ולא מאיזה סוחר עלום.

מה דעתכם על DOD V680L ב- 499 ש"ח?

המלצות אחרות יתקבלו בברכה.

תודה!

V680L הינו דגם ישן ופשוט יחסית של DOD. אתה יכול לרכוש דגם חדש ומתקדם CR65W ב-592.50 ש"ח עם קופון של carsforum (במקום 790 ש"ח), אם יש באפשרותך לחרוג מהתקציב. הוא מגיע עם אחריות לשנתיים.

פורסם
חברה מה דעתכם על sj4000?

 

נתקלתי בה בכלל בחיפושים אחרי מצלמת אקסטרים לטיול, אבל ראיתי שהיא יכולה לשמש כמצלמת רכב לכל דבר - והיא בעלת איכות מעולה!

 

קיבלתי את שלי לפני שבועיים.

קניתי במטרה שתשמש מצלמה לרכב רוב הזמן ומדי פעם כמצלמת אקסטרים.

שבוע שעבר היא הייתה איתי בצלילות באילת ונהניתי מכל רגע, מצלמה מעולה וקלה לתפעול.

השבוע חיברתי אותה לרכב. למרות שרכשתי איתה את המעמד לרכב (ואקום) העדפתי לחבר אותה לראי הקדמי.

חיברתי אותה באמצעות התופסן לאופניים שמגיע איתה (יחד עם עוד מלא אביזרים). המצלמה יציבה ומצלמת נפלא.

אם תרצה אעלה לך תמונות ווידאו דוגמא

פורסם
V680L הינו דגם ישן ופשוט יחסית של DOD. אתה יכול לרכוש דגם חדש ומתקדם CR65W ב-592.50 ש"ח עם קופון של carsforum (במקום 790 ש"ח), אם יש באפשרותך לחרוג מהתקציב. הוא מגיע עם אחריות לשנתיים.

 

שנתיים אחריות זה מעניין מאוד.

האם האחריות מוגבלת לפגמים בייצור או שמכסה דברים כמו נזקי שמש? אני לא ממש בנוי להוריד את המצלמה בכל פעם שהרכב עומד בשמש (לא קורה כ"כ הרבה, אבל בכל זאת).

איך מפעילים את הקופון?

פורסם
קיבלתי את שלי לפני שבועיים.

קניתי במטרה שתשמש מצלמה לרכב רוב הזמן ומדי פעם כמצלמת אקסטרים.

שבוע שעבר היא הייתה איתי בצלילות באילת ונהניתי מכל רגע, מצלמה מעולה וקלה לתפעול.

השבוע חיברתי אותה לרכב. למרות שרכשתי איתה את המעמד לרכב (ואקום) העדפתי לחבר אותה לראי הקדמי.

חיברתי אותה באמצעות התופסן לאופניים שמגיע איתה (יחד עם עוד מלא אביזרים). המצלמה יציבה ומצלמת נפלא.

אם תרצה אעלה לך תמונות ווידאו דוגמא

מהיכן נרכש? כמו כן,האם מדובר על הדגם עם ה WIFI? דוגמאות יתקבלו בברכה.

תודה רבה.

פורסם
שנתיים אחריות זה מעניין מאוד.

האם האחריות מוגבלת לפגמים בייצור או שמכסה דברים כמו נזקי שמש? אני לא ממש בנוי להוריד את המצלמה בכל פעם שהרכב עומד בשמש (לא קורה כ"כ הרבה, אבל בכל זאת).

איך מפעילים את הקופון?

האחריות כוללת נזקי שמש, מכיוון שהמצלמה עמידה מאוד בשמש.

אתה נכנס לכאן: http://www.no-risk.co.il/pl_product~CR65W~20~0.htm

מוסיף את המוצר לעגלת הקניות ובעגלה תכניס קוד קופון carsforum

אפשר להזמין גם טלפונית 08-6733383

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...