Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני אכן מתכנן לקנות את דגם הWIFI שכבר זמין לרכישה:

bit.ly/1A6cwNu

לפי התמונות והביקורות למטה זה נראה מקורי

עריכה:

לא מצליח משום מה להדביק פה לינק או לעשות לינק לחיץ (עובד עם כרום) אשמח לעזרה :\

עריכה אחרונה על ידי ron5054
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני אכן מתכנן לקנות את דגם הWIFI שכבר זמין לרכישה:

bit.ly/1A6cwNu

לפי התמונות והביקורות למטה זה נראה מקורי

עריכה:

לא מצליח משום מה להדביק פה לינק או לעשות לינק לחיץ (עובד עם כרום) אשמח לעזרה :\

 

לבקשתך - קישור.

 

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

פורסם

עדכון קטן לגבי הכרטיס MICRO SD של SANDISK שנהרס לי.

ב-22/08 שלחתי להם את האימל הראשון לגבי זה שהכרטיס נהרס, הם ענו יחסית מהר, התכתבנו קצת וב-27/08 כבר אישרו לי את החלפת הכרטיס ואחריות ל10 שנים.

שלחתי את הכרטיס ב28/08 לכתובת שהביאו לי בכפר סבא, דרך דואר ישראל ע"י דואר רשום, החבילה הגיעה ליעדה ב-31/08.

כבר אתמול שלחו לי כרטיס חדש דרך UPS EXPRESS SAVER מצ'כיה, ועד יום ראשון צריך להגיע אלי הביתה שליח עם כרטיס חדש.

ממש הופתעתי לטובה מהשירות לקוחות שלהם, ומהאיכות של האחריות 10+.

פורסם (נערך)
לא עדיף כבר להזמין סט של סופר-קבלים במקום?

 

למישהו יש קישור לסופר קבל שמתאים ל G1WH?

 

ושאלה נוספת: ב G1WH עם קושחה של LS300, יש כפתור שבלחיצה עליו נשמר הסרטון הנוכחי?

עריכה אחרונה על ידי RedLabel

"ai motoare capul doare"

פורסם
עדכון קטן לגבי הכרטיס MICRO SD של SANDISK שנהרס לי.

ב-22/08 שלחתי להם את האימל הראשון לגבי זה שהכרטיס נהרס, הם ענו יחסית מהר, התכתבנו קצת וב-27/08 כבר אישרו לי את החלפת הכרטיס ואחריות ל10 שנים.

שלחתי את הכרטיס ב28/08 לכתובת שהביאו לי בכפר סבא, דרך דואר ישראל ע"י דואר רשום, החבילה הגיעה ליעדה ב-31/08.

כבר אתמול שלחו לי כרטיס חדש דרך UPS EXPRESS SAVER מצ'כיה, ועד יום ראשון צריך להגיע אלי הביתה שליח עם כרטיס חדש.

ממש הופתעתי לטובה מהשירות לקוחות שלהם, ומהאיכות של האחריות 10+.

 

תתחדש!

פורסם

שמע אני ממש מודה לך על העזרה.

אם לא הייתה אומר לי שאפשר לדבר עם SANDISK, הייתי פשוט זורק את הכרטיס ההרוס לפח וקונה חדש, חסכת לי 90 ש"ח.

פורסם

שלום.

אני לפני רכישת ארבע מצלמות לכל הרכבים בבית...

ראיתי שיש פה התלהבות מאוד גדולה סביב ה g1w ויש לי שתי שאלות הראשונה היא על מה ההתלהבות הריח המצלמה בסופו של דבר פשוטה..

דבר שני הוא מה ההבדל בין ה g1w-c ל. G1w

פורסם

מה ההתלהבות? אין שום התלהבות, יש מוצר שנותן תמורה טובה יותר יחסית למתחרים באותו טווח מחירים ואפילו מול כאלו שעולים יותר.

ההבדלים בין ה G1W ל G1WC הם בסוללה.

ה G1W בעלת סוללה בעוד ה G1WC בעלת סופר קבל שלא מתנפח כמו סוללה מחשיפה ממושכת לחום.

פורסם

זו מצלמה איכותית במחיר מאוד זול.

 

ההבדל הוא שב-G1W יש סוללת ליתיום שלפעמים עלולה להתנפח ואז צריך להחליף אותה, ב-G1W-C יש קבל-על שמשמש לאגירת חשמל כדי לשמור את הסרטון וההגדרות לפני כיבוי.

 

כפועל יוצא את ה-G1W ניתן להפעיל לזמן מסוים על הסוללה בלבד, את ה-C לא ניתן, אבל סוללה עלולה להתנפח וקבל על לא.

 

אגב אחרי כמה וכמה בדיקות אני ממליץ לצרוב על ה-G1W (אצלי יש G1WH, זהה ל-G1W רק שהוא בצבע שחור) את הקושחה של DOD LS388W, איכות וידאו הכי טובה מכל הקושחות שיש היום למצלמה הזו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...