Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השמן והפילטר שמן נקנו אצל יבואן חלקים מקוריים/מומלץ יצרן של יודנאי (יונדאי שופ) המחיר לחלקים הוא ללא מע"מ שכחתי לציין.

 

אני תמיד קונה את החלקים לבד והולך למוסך שיכול להרכיב אותם.

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אפשרי להגיע ל-100 שקל רק אם קונים את החלפים לבד ומביאים אותם למוסך. פילטר שמן מקורי ביונדאי שופ + שמן KIXX 10W40 גלון 4 ליטר = 100 שקל.

 

עריכה: themichman הקדים אותי.

Stay Dirty

פורסם

מעדיף להתעסק בזה לבד, אבל ברכב של אשתי (208), נכנסתי למורשה (אחריות...). לטיפול קטן שכלל שמן +מסנן ושייבה + עבודה.

אומנם ביקשו בהתחלה מחיר של כ1000 ש"ח, אבל ניתן להוריד אותם מהעץ. בסוף יצאתי עם נזק של 450 ש"ח (ויתרתי על כל מיני שטויות ומסנן למזגן שהיה מיותר לחלוטין) אני מאמין שאם הייתי עושה זאת לבדי, הייתי חוסך עוד כמה שקלים, סה"כ אני לא מתפשר על חלפים ושמנים, בטח שלא ברכב חדש.

M-TECH E46

פורסם

שלום,

 

יש כאן בפורום חברת פורום אשר עשתה סקירה מדהימה על רכב משומש פיגו 206, להלן הקישור: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?423498-%D7%93%D7%95-quot-%D7%97-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9E%D7%A9%D7%AA-%D7%A4%D7%92-%D7%95-206-%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%9C-2004-1-4-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%AA

 

כאשר קונים רכב משומש, צריך לדעת שאין כזה אמינות ב-100%.

 

בתור אחד שמתחזק יונדאי אקסנט 2005, יד שנייה-אני יכול לומר שטיפול רגיל עולה לי בסביבות 600 ש"ח. אבל! תמיד יש דברים שנוספים-גז למזגן, נזילות-שמן,מים. גם טויוטה קורולה לא אמינה ב-100%.

 

אז מה כן?!

לקנות רכב שאוהבים, עם תיעוד טיפולים מלא, לעשות בדיקה במוסך/מכון, לעשות יישור קו לאחר הקנייה והכי חשוב להנות מהאוטו.

 

רכב זו הוצאה - זה מחיר התהילה!

 

בהצלחה!

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

פורסם
1200 שקל, זה כלל חלקים כלשהם או שרק שמן, שייבה, פילטרים וזהו?.

יצא לך לחשוב על מעבר למוסך לא מורשה?, זה יכול להוזיל עלויות אולי.

זה כולל חלקים (לא משהו מיוחד אבל החליפו פילטר מזגן), בתאוריה אני יכול לעבור אבל נפשית אני מתקשה (בכל מקרה זה יעזור במכירה)

פורסם

לאחר כמה הצעות מחיר מוגזמות (אלף ומעלה)

רכשתי בעצמי: גלון שמן Castrol 5w40, מסננים Hengst - שמן, אויר ודלק.

חלפים 329 ש״ח

עבודה 200 ש״ח

סה״כ 529 כולל מעמ

 

טיפולים קודמים - פלאגים, רדיאטור, לוחיות רישוי, פלאנג׳ מים למזגן, בלמים, רביעיית צמיגים, החלפת סוויצ׳, צינורות בלם, חיישן סל״ד, ניקוי מצערת.

הרכב בבעלותי שנה בלבד

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

מאזדה 3:

טיפול 1:

שמן 5W30 מוטורקראפט- 165 ש"ח

מסנן שמן מקורי- 53 ש"ח

מסנן אוויר- 48 ש"ח

רביעיית מצתים מקוריים- 65 ש"ח

עבודה- 250 ש"ח

סה"כ 687 ש"ח

 

טיפול 2:

שמן 5W30 מוטורקראפט- 165 ש"ח

מסנן שמן מקורי- 53 ש"ח

מסנן אוויר- 48 ש"ח

רביעיית מצתים מקוריים- 65 ש"ח

עבודה- 250 ש"ח

החלפת נוזל קירור (עבודה+ נוזל)- 120 ש"ח

החלפת נוזל בלמים (DOT3+ עבודה)- 80 ש"ח

סה"כ 923 ש"ח

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
מאזדה 3:

טיפול 1:

שמן 5W30 מוטורקראפט- 165 ש"ח

מסנן שמן מקורי- 53 ש"ח

מסנן אוויר- 48 ש"ח

רביעיית מצתים מקוריים- 65 ש"ח

עבודה- 250 ש"ח

סה"כ 687 ש"ח

 

טיפול 2:

שמן 5W30 מוטורקראפט- 165 ש"ח

מסנן שמן מקורי- 53 ש"ח

מסנן אוויר- 48 ש"ח

רביעיית מצתים מקוריים- 65 ש"ח

עבודה- 250 ש"ח

החלפת נוזל קירור (עבודה+ נוזל)- 120 ש"ח

החלפת נוזל בלמים (DOT3+ עבודה)- 80 ש"ח

סה"כ 923 ש"ח

זה במורשה יבואן? המחיר של השמן זול מידי זכור לי שהם גובים הרבה יותר.

פורסם

שלילי. מוסך "רגיל". הרכב מודל 2008 ומטופל על ידי אריה. את המחיר שהוא לוקח לי עבור השירות (60 ש"ח) לא הכנסתי למשוואה.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

קיה פורטה 2010 טיפול קטן בסביבות ה600 שקל.טיפול הכי גדול שמתבצע ב90 אלף קילומטר 2000 שקל.

 

יונדאי i800 2011 טיפול קטן מעל אלף שקל.אלוהים יודע כמה יעלה טיפול גדול ליונדאי.

 

אם צריך אני אעלה פירוט של הטיפולים.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אני חושב שנקודת המבט שלך שגויה.

אתה רוצה 'למשוך' את החבר לרכב צרפתי. הוא רוצה יפני/קוריאני.

אתה מבין שכל תקלה שתהיה לו ברכב הצרפתי שאתה מושך אותו אליו הוא ידאג לדווח לך, עם פרצוף חמצמץ, כמה זה עלה ולכמה תשלומים הוא חילק את העלות בויזה?

הוא רוצה יפני / קוריאני - תזרום איתו.

אל תתן לעובדות לבלבל את החבר. אבא/דוד/סבא אמר שקוריאני יותר טוב - בהצלחה.

אתה רוצה לעשור לו לחפש - סבבה. אתה רוצה לתת לו לחפש לבד - אחל לו בהצלחה.

אתה לא צריך למשוך אותו לבחירות שלך.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

הונדה סיוויק שנת 2000, כל החלקים מקוריים, (חוץ מהמוסך...חחח). כל 10000 ק'"מ טיפול קטן, אחת ל 40,000 טיפול גדול.

 

טיפול קטן- שמן, פילטר שמן פילטר אוויר ועבודה- 250 ש"ח

טיפול גדול- שמן, פילטר שמן, פלגים, פילטר אוויר, פילטר דלק, שמן גיר מקורי, פילטר אויר למזגן - 700 ש"ח. (רק השמן גיר עולה 210 ש"ח ).

טיפול גדול כולל טיימינג ומשאבת מיים - 1350 ש"ח. (החלפת טיימינג כל 100,000 ק"מ).

 

החלפת רפידות ברקסים - 200 ש"ח החלק ותוספת 50 ש"ח לעבודה.

עריכה אחרונה על ידי spring

נוסע בפריוס 2008

פורסם
אני חושב שנקודת המבט שלך שגויה.

אתה רוצה 'למשוך' את החבר לרכב צרפתי. הוא רוצה יפני/קוריאני.

אתה מבין שכל תקלה שתהיה לו ברכב הצרפתי שאתה מושך אותו אליו הוא ידאג לדווח לך, עם פרצוף חמצמץ, כמה זה עלה ולכמה תשלומים הוא חילק את העלות בויזה?

הוא רוצה יפני / קוריאני - תזרום איתו.

אל תתן לעובדות לבלבל את החבר. אבא/דוד/סבא אמר שקוריאני יותר טוב - בהצלחה.

אתה רוצה לעשור לו לחפש - סבבה. אתה רוצה לתת לו לחפש לבד - אחל לו בהצלחה.

אתה לא צריך למשוך אותו לבחירות שלך.

 

קודם הוא לא כל כך בטוח במה ומה לרכוש, הוא לא סגור אפילו על הדגם וסוג הרכב.

אני מנסה להסביר לו שאין הבדלים כאלה משמעותיים בטיפולים.

ההבדלים, לעיתים, באים בצורה של עלות חלקי חילוף כי רנו, לדוגמא, הם שוחטים במחירים שלהם.

תושבת מנוע עליונה, עלתה לי 1100 שקל, בלי עבודה בלי כלום, רק החלק עצמו.

 

טיפול טיימינג, הטיפול הכי יקר בכל הרכבים, עולה ברנו בד"כ מינימום 2000 שקל והשמיים הם הגבול אם משתמשים במקורי או לא.

ובמה שקשור לטיימינג, אני מעדיף מקורי זה חלקים סופר סופר חשובים.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
הונדה סיוויק שנת 2000, כל החלקים מקוריים, (חוץ מהמוסך...חחח). כל 10000 ק'"מ טיפול קטן, אחת ל 40,000 טיפול גדול.

 

טיפול קטן- שמן, פילטר שמן פילטר אוויר ועבודה- 250 ש"ח

טיפול גדול- שמן, פילטר שמן, פלגים, פילטר אוויר, פילטר דלק, שמן גיר מקורי, פילטר אויר למזגן - 700 ש"ח. (רק השמן גיר עולה 210 ש"ח ).

טיפול גדול כולל טיימינג ומשאבת מיים - 1350 ש"ח. (החלפת טיימינג כל 100,000 ק"מ).

 

החלפת רפידות ברקסים - 200 ש"ח החלק ותוספת 50 ש"ח לעבודה.

 

נניח שהמוסך מחייב אותך על כל 3 החלקים .

חלקים מקוריים לטענתך .

החלקים שהם פילטר שמן , מסנן שמן , ושמן מנוע ולוקח לך על כל חלק רק 50 ש"ח.

הגעת ל 150ש"ח לפני עבודה.

תוסיף 70 ש"ח עבודה הגעת 220ש"ח תוסיף מע"מ הגעת ל260ש"ח.

לא נראה לי שמוסך מורשה משרד התחבורה ירוויח 70 ש"ח לטיפול .

אלה עם כן המוסך הוא מוסך מידרכה .


×
×
  • תוכן חדש...