Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא הבנתי מזה עם מזומן אתה לא מקבל חשבונית ?

המחיר שנתתי לך לפי המוסכים של טויוטה .

ולא הזכרתי מע"מ עם המע"מ פילטר אוויר עולה 118 ש"ח לפני הנחה.

עריכה אחרונה על ידי רונן שחפ
פורסם

ראה שמן מנוע לפי ספר רכב.

 

אם פילטר אויר מקורי עולה 100 ש"ח אחלה. אצל מי לקנות?

 

פילטר של מאן, עלה 65 ש"ח - אצל מי?

 

בכל מקרה זה לא בעיה להחליף אפילו כל KM5.

זה בטח עדיף על הפילטר השחור לפי ספר טיפולים..

2008 Toyota Corolla Owners Manual 261.jpg

[CENTER] [/CENTER]

פורסם
לא הבנתי מזה עם מזומן אתה לא מקבל חשבונית ?

המחיר שנתתי לך לפי המוסכים של טויוטה .

ולא הזכרתי מע"מ עם המע"מ פילטר אוויר עולה 118 ש"ח לפני הנחה.

 

באמת לא הבנת... אמרתי שאני לא יודע איפה אפשר לבוא עם כסף ולקנות במחיר הזה שמופיע שם. כשאני ביררתי במוסכים הנפיצו לי מחיר אחר. כפול. ולא רק לי. גם אני, וגם פות"ש, היינו מוכנים לשלם 100 שקלים למקורי, אם זה מה שהיו מבקשים.

ומה זה הנחה? מישהו יתן לי הנחה? עד עכשיו ההנחה שקיבלתי הייתה תוספת למחיר שרשום שם. ביקשו כפול.

 

פילטר של מאן קניתי בEBAY, אצל: http://stores.ebay.co.uk/ybcarsuk

מסתבר שהפילטר בכלל מיוצר בארץ. לך תבין למה פה לאף חנות חלפים בישראל אין כזה, אבל לבריטים יש וזה מגיע מפה.

פורסם

פלאגים מקוריים של DENSO עולים 100 ש"ח ליחידה (סה"כ 400).

מחליפים כל 90KM. למהדרין אפשר גם פחות.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

אם אני מזמין מאיי בי האם זה זה :http://www.ebay.com/itm/DENSO-DOUBLE-PLATINUM-Spark-Plugs-PK16R11-3134-Set-of-4-/121076046315?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Year%3A2008%7CMake%3AToyota%7CModel%3ACorolla&hash=item1c30b1d9eb&vxp=mtr

פורסם
אצל אילן ב"צנטרל".

שמן 180.

סה"כ להכל 260.

לא שאלתי כמה עולה כל פילטר בנפרד.

 

אני חוזר על שאלה ששאלתי בפוסט אחר -

יש לכם מקום ספיצפי שבו אתם קונים חלקי טויוטה מקוריים?

מהניסיון שלי מוסכים מורשים לא אוהבים למכור חלקים לחבר'ה שמטפלים לבד.

על הפילטר שפרקתי היה רשום DENSO.

 

אני לא יודע מאיפה אתה בארץ.

אבל אני קונה באופן קובע חלקים עבור מספר רכבים בדנאל-מוטורס כפר סבא.

אין שום בעיה לקנות שם חלקים (כל חלק), אם תהיה נחמד אז יש שם גם לא מעט שישמחו להסביר לך גם אין כדאי להתקין.

 

לאומת זאת נכנסתי פעם אחת על הדרך לטויוטה אשדוד ולא מכרו לי עם חשק.

פורסם

יש לי שאלה, הפילטר אמור גם להחליש את רעש היניקה, האם בפילטר חלופי אני צופה לרעש חזק יותר של המנוע?והאם באמת מרגישים את זה בביצועים?הבנתי שאתה תרגיש את זה מקסימום בצריכת דלק וברעש. האם המנוע ירגיש איטי יותר עם פילטר אוויר לא מקורי מאשר עם מקורי? (רוצה לקנות מקורי ולשים לבד, קלי קלות, אבל לא יודע אם משתלם..)

פורסם
ע"פ ספר הרכב השמן שהשתמשת לא מתאים !

אין לא אף תקן API/ISLAC

תקן בC3 לא מתאים לכל הרכבים

 

שמן מנוע - תודה על הידוע. נעכוב ונראה האם יש שינוי כלשהו בצריכת השמן.

 

פילטר אויר - לדעתי אם החליפי לא טוב זה יבוא לידי ביטוי מהר מאד

בכמות הליכלוך שהוא יצבור ובמקביל "לשינוי בביצועי מנוע" (צריך לזכור שזאת עדין קורולה, לא F-15 :lol:).

 

אפרופו פילטר אויר - זה מזכיר לי סיפור שלא יוצא לי מהראש -

בסדיר הייתי באימון מתקדם עם "אכזריות" בביסלח.

באכזרית שהייתי בה כחלק מהתחזוקה הבסיסית שכחו לסגור היטב את המשטח שסוגר על הפילטר אויר.

תוך חצי שעה האכזרית שגם ככה בקושי נוסעת עברה למהירות של 5 קמ"ש.

כשחזרנו לרחבת הטיפולים באמצע האימון הבנו את גודל הבעיה, אחרי שעה של ניקוי הפילטר אויר

יצא ממנו כמות אבק של ארגז חול..

[CENTER] [/CENTER]

×
×
  • תוכן חדש...