Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו ביצה שזרקו והתייבשה.

בכל מקרה

פוליש ווקס לעשות לבד לא עזר.

מה יכול להמיס את זה בלי לפגוע בצבע הרכב?

 

מדובר בהונדה סיויק שרק קנינו ואז שמנו לב לזה.

צבע כחול מטאלי

תודה מראש.

פורסם

אם יש לכלוך "קשה" אז תניח סמרטוט רטוב עם מים חמימים עם חומץ (ענין בדוק)-לא רותחים...

זה ירכך את הענין...את הכתם שיהיה אח"כ תטשטש עם פוליש עדין ואח"כ ווקס על כל האיזור...

בהצלחה. דווח בהמשך.

:screwy:
פורסם
יש הצעות נוספות שלא גורמות לנזק ?
אחי - לא גורם נזק ולא כלום.

אני אחד האובססיבים בענין רכבים .עורבים היו עטים על רכבי מרוב שהיה נוצץ...ועדיין...

נסה את זה ולא תתאכזב. ד"א גם אני שונא את אותם חארות וונדליסטים :evil::snipersmi

:screwy:
פורסם

צר לי להיות זה שמבאס אותך , אבל תיאלץ לצבוע מחדש את כל החלק ברכב.

הסבר קצר :

צבע מטאלי הוא צבע אשר שכבתו החיצונית היא לקה.

מה שנדמה לך כביצה מיובשת הינו לקה שנשרפה/התייבשה/נפגעה.

הפוליש שעשית רק הרע את המצב (אם אתה לא מאמין חכה חודשיים ותראה) בכך שפגע בשכבה העליונה והרס אותה לחלוטין.

התיקון היחיד הקיים הוא צביעה מחדש.שום חומר לא יחדיר עטרה לשושנה (אה , סליחה , יחזיר עטרה ליושנה icon_wink.gif).

בפעם האלף :

לא עושים פוליש על צבע מטאלי

לא עושים פוליש על צבע מטאלי

לא עושים פוליש על צבע מטאלי

לא עושים פוליש על צבע מטאלי

לא עושים פוליש על צבע מטאלי

לא עושים פוליש על צבע מטאלי

 

לא עושים פוליש על צבע

 

מטאלי

אני מקווה שזה מספיק ברור עכשיו icon_confused.gif

×
×
  • תוכן חדש...