Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל החברים :)

 

ברשותי מאזדה 3 2007 (5 דלתות).

השבוע בזמן נסיעה ברכב נדלקה לי המנורה בלוח שעונים "בדוק מנוע".

 

הוצאתי את המינוס של המצבר לכמה דקות ואז החזרתי,

המנורה נעלמה אבל חזרה לאחר כמה דקות.

 

נכנסתי למוסך באיזור השרון,המוסכניק עשה לי בדיקה עם המחשב והופיע תקלה P0031

המוסכניק אמר שצריך להחליף חיישן אגזוז ודרש 550 שקל על חיישן משומש.

 

אני חושב שזה מחיר יקר ואני מאמין שיש אפשרויות ושיטות אחרות לתיקון התקלה.

אשמח לעזרתכם,

אור

פורסם

למה אתה חושב שזה מחיר יקר? מה זה חיישן משומש? עדיף כבר לשים חדש. ולמה אתה מאמין שיש אפשרות אחרת חוץ מלהחליף חיישן תקול (שאורך חייו, אגב, כ 7 שנים).

התקלה שלך היא חיישן חמצן תקול לפני הממיר. בדוק מספר קטלוגי של החלק ותזמין אותו (מקורי) מחו"ל ברבע מהמחיר של חדש (בד"כ).

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

שלום fizban,

 

אם האורך חיים של החיישנים הם כ-7 שנים זה אומר שעוד כמה זמן החיישנים האחרים שלי יפסיקו לעבוד

וגם אותם אצטרך להחליף.

זה מסתכם במחיר עצום בשביל כמה חיישנים.

 

יש לי עוד דברים אחרים שאני רוצה לסדר ולהוסיף ברכב :(

 

מה קורה שממשיכים בנסיעה עם הנורה דולקת?

פורסם
שלום fizban,

 

אם האורך חיים של החיישנים הם כ-7 שנים זה אומר שעוד כמה זמן החיישנים האחרים שלי יפסיקו לעבוד

וגם אותם אצטרך להחליף.

 

מה קורה שממשיכים בנסיעה עם הנורה דולקת?

זה לא אומר שום דבר (שחיישנים אחרים יתקלקלו). אי אפשר לנבא תקלות כאלה. מה שחשוב הוא שהאבחון יהיה מדוייק.

תחליף ספציפית את החלק התקול (תברר מחירים גם בהזמנה מחו"ל, לפי מק"ט, כפי שנאמר) וסע לשלום.

alfa 156 2.5.

פורסם (נערך)
שלום לכל החברים :)

 

ברשותי מאזדה 3 2007 (5 דלתות).

השבוע בזמן נסיעה ברכב נדלקה לי המנורה בלוח שעונים "בדוק מנוע".

 

הוצאתי את המינוס של המצבר לכמה דקות ואז החזרתי,

המנורה נעלמה אבל חזרה לאחר כמה דקות.

 

נכנסתי למוסך באיזור השרון,המוסכניק עשה לי בדיקה עם המחשב והופיע תקלה P0031

המוסכניק אמר שצריך להחליף חיישן אגזוז ודרש 550 שקל על חיישן משומש.

 

אני חושב שזה מחיר יקר ואני מאמין שיש אפשרויות ושיטות אחרות לתיקון התקלה.

אשמח לעזרתכם,

אור

 

בוקר טוב, ושבוע טוב.

זה שנדלקה לך מנורה אזהרה, זה לא אומר שעדיין צריך להחליף את החיישן חמצן.

מה שצריך לעשות לפני החלפת חיישן חמצן הוא: להתחבר למחשב, לראות את התקלה(כמו שעשו אצלך)

זה שאבחנו את התקלה, זה לא מספיק. צריך לפתח מכסה מנוע, ולראות האם הקונקטור לא יצא מהמקום, האם החוטים שמחוברים לקונקטור לא יצאו,

האם אין בעיית חיווט בין הקונקטור לבין החיבור שלו, יכול להיות מצב שהחיישן תקין, אבל הוא לא מחובר כמו שצריך ( עקב טיפול שעשו לאחרונה לדוגמא ושכחו להחזיר או דברים דומים.)

בכל מקרה, במידה והחלטת כבר שעליך להחליף את החישן חמצן, מומלץ לשים חיישן שהוא עם התנגדות דומה, שיהיה אפקטיבי במידה מקסימלית.

בברכה

עריכה אחרונה על ידי twito6
פורסם

שלום ותודה בינתיים על התגובות והעזרה :)

 

האם יש למישהו שרטוט איפה נימצא בדיוק החיישן הזה?

 

ואם אפשר גם קישור לקניה באיבי או משהו דומה כי אני מעוניין להרכיב לבד.

פורסם

אור פרט אחד מאוד חשוב.... נניח ואתה לא מחליף את החיישן חמצן ואתה ממשיך לנסוע הכול טוב. הבעיה היא שמנורה ממשיכה לדלוק, ואם יצוץ משהו קריטי למנוע שכן גם אמור להדליק את ה"check engine" אתה לא תדע, כי בכול מקרה הנורה דולקת. קח את זה בחשבון.

פורסם

דחייה של תיקון כזה עולה כסף, כי בדרך כלל צריכת הדלק עולה. נסה לטפל בזה בהקדם.

פורסם

טוב חברים עדיין לא תקנתי את הבעיה עם המנורה "בדוק מנוע"

אני עדיין מחפש מקום טוב לסדר את התקלה.

 

אני לא מעוניין להשקיע הרבה כסף כי אני יודע שזאת בעיה קטנה ולא רצינית.

אשמח שתשלחו לי אנשים שמעסקים בתחום.

 

אור

פורסם

ערב טוב חברים,

טוב לאחר המון מאמצים וחיפושים.

נכנסתי היום ל״רוני אגזוזים״ שנמצא ברחובות.

 

הגעתי למקום וקיבלו אותי יפה,הסבירו לי בצורה מקצועית מה תפקידו של החיישן ומה הבעיה שלו.

 

לאחר בדיקה החיישן התגלה כתקול והוחלט על החלפת חיישן מקורי משומש של מאזדה 3.

המחיר היה שווה לכל כיס וגם קיבלתי אחריות.

×
×
  • תוכן חדש...