Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להלן תרומתי הצנועה לדיון

לטויוטה יאריס 2007/פיז'ו 107/אייגו/C1 יש פילטר אויר מקורי של דנסו.

הרכיב לא קיים, לעניות דעתי, באפטרמארקט. רק אורגינל. לפיז'ו יש אותו באריזה של פיז'ו, ולטויוטה באריזה של טויוטה, על הפילטר כתוב אותו הדבר (דנסו-טויוטה-פיזו-סיטרואן).

פילטר מקביל של מאן עולה בגרמניה 7 יורו. אפשר להביא מהאיביי של אנגליה ב-11 וחצי פאונד כולל משלוח לארצנו. זה בעברית 66 שקלים. קיים גם של בוש בעוד כמה שקלים.

 

מחירו, במוסכי ארצנו, (גם בטויוטה וגם בפיז'ו) - 200 שקלים תבין ותקילין.

בשביל פילטר אויר, חתיכת נייר.

מישהו פה השתגע?! היבואן של מאן, מבירור שעשיתי, לא מביא אותו. (הדגם של מאן זה C6210)

 

שאלה לי אל המנוסים - האם כדאי להזמין את המאן מהאיביי? בקישור הנ"ל:

http://www.ebay.com/itm/C2610-MANN-HUMMEL-AIR-FILTER-/181403016346?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a3c765c9a

 

מה ההון שאני צפוי לשלם כתוצאה מלשחרר אותו מהמכס?

 

כמובן שאם למישהו יש המלצה (איתמר אשף היאריסים?) לחליפי איכותי אשמח לקבל אותה!

 

תודה, ושבת שלום

פורסם

ראשית, רק למען הסר כל ספק אני חייב לציין שאין לי שום קשר, קל שבקלים למותג הונדה בישראל או כל מותג אחר. אני בעל עסק קטן שמנסה להתפתח.

אני לא מבין את המנטליות הישראלית שכל הזמן גורמת לאנשים לתקוף עסקים ולגרום להם להיראות כגנבים וגזלנים.

שורה תחתונה, זה המחיר שהעסק צריך לגבות על מנת להתקיים וגם להרוויח. טוב לך, תקנה. לא טוב לך, אל תקנה. לא מדובר בתרופה מצילת חיים, לא מדובר במונופול שרק הוא מחזיק מוצר מסויים ואין להשיגו באף מקום. אני לא אחפור ולא אפרט את כל ההוצאות שיש לעסק שקיים פיזית אל מול עסק שקיים רק באינטרנט.

האינטרנט שינה את המציאות בה אנחנו חיים היום. אם לא טוב לך המחיר שנותנים לך כאן בארץ למה לעשות את כל הרעש והתרעומת? קנה בחו"ל ונגמר הסיפור. למה במדינה הזאת כל בן אדם שמנסה להתפרנס בכבוד נחשב כגזלן?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
להלן תרומתי הצנועה לדיון

לטויוטה יאריס 2007/פיז'ו 107/אייגו/C1 יש פילטר אויר מקורי של דנסו.

הרכיב לא קיים, לעניות דעתי, באפטרמארקט. רק אורגינל. לפיז'ו יש אותו באריזה של פיז'ו, ולטויוטה באריזה של טויוטה, על הפילטר כתוב אותו הדבר (דנסו-טויוטה-פיזו-סיטרואן).

פילטר מקביל של מאן עולה בגרמניה 7 יורו. אפשר להביא מהאיביי של אנגליה ב-11 וחצי פאונד כולל משלוח לארצנו. זה בעברית 66 שקלים. קיים גם של בוש בעוד כמה שקלים.

 

מחירו, במוסכי ארצנו, (גם בטויוטה וגם בפיז'ו) - 200 שקלים תבין ותקילין.

בשביל פילטר אויר, חתיכת נייר.

מישהו פה השתגע?! היבואן של מאן, מבירור שעשיתי, לא מביא אותו. (הדגם של מאן זה C6210)

 

שאלה לי אל המנוסים - האם כדאי להזמין את המאן מהאיביי? בקישור הנ"ל:

http://www.ebay.com/itm/C2610-MANN-HUMMEL-AIR-FILTER-/181403016346?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a3c765c9a

 

מה ההון שאני צפוי לשלם כתוצאה מלשחרר אותו מהמכס?

 

כמובן שאם למישהו יש המלצה (איתמר אשף היאריסים?) לחליפי איכותי אשמח לקבל אותה!

 

תודה, ושבת שלום

אם הפילטר יעלה +מישלוח 66שקלים .אתה לא תשלם כלום במכס.
×
×
  • תוכן חדש...